|

ترفندای کلیدی که بلندقدتر به نظر برسی / اینجوری لباس بپوشی حداقل 10 سانت میاد روی قدت

توی این مطلب ترفندهایی رو بهتون میگیم که خیلی راحت، خودتون رو بلند قامت تر نشون بدید. تا پایان همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قد بلند بودن، لاغر اندام بودن، داشتن دست و پاهای کشیده و... همه و همه معیارهایی هستن که جامعه برای زیباتر و مورد پسندتر به نظر رسیدن، ارائه می کنه. مهم اینه که ما با هر ظاهری، اعتماد به نفس منطقی داشته باشیم، خودمون رو دوست بداریم و به بدن مون احترام بذاریم. اما خوب اگه ورزش کنیم، رژیم بگیریم و جوری لباس بپوشیم که لاغرتر و یا بلندتر به نظر برسیم هیچ مغایرتی با دوست داشتن خودمون نداره که هیچ، در راستای همین موضوع هم هست.

خیلی ها دلشون میخواد از قدی که دارن، بلندتر به نظر برسن. خبر خوب اینه که این موضوع شدنیه و ما اگر درست لباس هامون رو انتخاب کنیم می تونیم بلند قدتر دیده بشیم. توی این مطلب ترفندهایی رو بهتون میگیم که خیلی راحت، خودتون رو بلند قامت تر نشون بدید. تا پایان همراه ما باشید.

ghad-boland3

استایل مونوکروم رو جدی بگیرید

مونوکروم یا لباس های همرنگ به خوبی شما رو بلند قدتر نشون میده. انتخاب بلوز و شلوار، بلوز و دامن و کت و شلوار همرنگ (به خصوص در رنگ های تیره تر) خطای دید ایجاد میکنه و در قد بلند دیده شدن شما اثر زیادی داره.

برعکس این موضوع، پوشیدن لباس های با رنگ متضاد هست؛ مثلا بلوز روشن و شلوار تیره ما رو از چیزی که هستیم قد کوتاه تر نشون میده.

ghad-boland2

خطوط عمودی معجزه میکنن

انتخاب لباس هایی که خطوط یا برش های عمودی دارن، تاثیر شگفت انگیزی در بلند قد دیده شدن ما داره. این خطوط با ایجاد خطای دید، ما رو کشیده تر نشون میدن. در مقابل، پوشیدن لباس هایی که خطوط افقی دارن، نتیجه عکس داره و ما رو جزو آدم های قد کوتاه قرار میده.

ghad-boland4

کفش پاشنه بلند با رنگ خنثی بپوشید

اگر جزو اون دسته از خانم ها هستید که به پوشیدن کفش های پاشنه بلند علاقمندن، بهتره کفش هایی رو انتخاب کنید که به رنگ بدن نزدیک تر هستن. پوشیدن کفش های پاشنه بلند به رنگ کرم، کالباسی و یا استخوانی، علاوه بر بلندتر کردن قد ما به صورت واقعی، تاثیر خوبی در کشیده تر نشون دادن ما دارن.

ghad-boland6

لباس تنگ و یا گشاد نپوشید

انتخاب لباس هایی که اندازه بدن تان هستن هم ترفند خوب دیگه ای هست تا بلند قامت تر به نظر برسید. باید بگیم که لباس های چسبان و یا لباس های گشاد هر دو تاثیر منفی در ظاهر ما می ذارن و به قد بلند دیده شدن ما کمکی نمیکنن.

ghad-boland7

پالتو، پیراهن و دامن بلند ممنوع!

پوشیدن لباس هایی که پاهای شما رو پنهان میکنن میتونن شما رو قد کوتاه نشون بدن. یک راز مهم در بلند قدتر دیده شدن، نپوشاندن پاها با پالتو، پیراهن و دامنه. پس بهتون توصیه می کنیم وقتی قصد خرید این آیتم ها رو دارید حتما انواع کوتاه اونها رو انتخاب کنید.

ghad-boland1

بوت بلند بپوشید

همونطور که گفتیم ایجاد خطوط عمودی در ظاهرمون نقش مهمی در کشیده تر دیده شدن مون داره. پوشیدن بوت های بلند و جذب، این خط عمودی رو ایجاد میکنه و به خوبی ما رو بلندتر از چیزی که واقعا هستیم، نشون میده. در مقابل پوشیدن بوت های با ساق گشاد که تا زیر زانو هستن، میتونه با ایجاد خطوط افقی، نتیجه برعکس در این زمینه داشته باشه.

ghad-boland5

اگر کسی هستی که به ظاهر و خوش استایل بودن خودت اهمیت میدی، صفحه دانش آراستگی سایت شایانیوز رو از دست نده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها