|

دکوراسیون خانه 128 متری / وقتی خانوم تحصیلات عالیه معماری داره خونه همینقدر بی نظیره

دکوراسیون منزل اهمیت فراوونی در آرامش افراد اون خونه داره و در اینجا میخوایم با منزلی از زبیایی ها آشنا بشیم که دیزاین جذابی داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترند ها در جهان حکمرانی میکنند. چرا که هم در استایل و هم در دکوراسیون و هم در خیلی موارد دیگر، این ترند و مد هستش که تعیین میکنه چه مدل و رنگی باید بیاد رو کار و کدوم رنگ و مدل از عرش به فرش کشیده بشه. دکوراسیون ها انواع سبک مختلفی دارند که خب ترند ها میان و در قالب این سبک می نشینن و ابراز وجود می کنند. دکوراسیون به معنای زینت‌دهی و البته تزئین فضاها با استفاده از انواع عناصر مختلف می باشد. در واقع این عناصر میتونن هر چیزی باشن مثلا مثل رنگ‌ها، مبلمان، نورپردازی، تابلوها و دیگر اشیای زینتی که به توجه به سبک دکور و البته سلیقه شما انتخاب خواهند شد. 

اهمیت دکوراسیون تو هر خونه ای

اصلا تا به حال براتون پیش اومده که وارد فضای یک خونه ای بشید و دلتون بخواد هر چه زودتر اون خونه رو ترک کنید؟ خب به نظرتون این حس چه دلیلی داره؟ بی شک چیزی نمیتونه باشه جز اینکه دکوراسیون اون فضا به درستی انجام نشده و خیلی جاها داره میلنگه. در واقع عدم رعایت اصول دکوراسیون میتونه احساس ناخوشایندی در افراد ایجاد کنه و حتی ندونن این حس از کجا میاد. پس به اصول در دیزاین منزلتون توجه داشته باشید و به همراه خلاقیت و علاقمندی هایی که دارید فضایی مناسب و زیبا بسازید. در این مطلب به عنوان نمونه یه نور خونه گردی داریم به منزل زوجی به نام فاطیما و مهدی. پس با ما همراه باشید

دکوراسیون خانه 128 متری

تور خونه گردی به منزل زوجی جوان و جذاب

تو این خونه وقتی وارد میشی انگاری به سرزمین عشق ورود کردی. این منزل که 128 متر متراژ داره، با طراحی تلفیقی و استفاده از رنگ های زیبا، از نود ها دور شده و همونطور که ظاهر خود خانوم و آقا هم مشخصه، رنگ سلیقه شخصی اونهاست. این خونه یک ملک شخصی هستش که در طبقه دوم قرار داره و با دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی، از دکوراسیون تلفیقی نیز استفاده کرده و رنگ های سبز و زرد در آن بولد هستند. این منزل بازسازی شده هستش و هر آنچه که در آن وجود داره سلیقه این زوج هستش.

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

واسه انتخاب یه خونه چه آیتمایی میتونن مهم باشن؟

خب ه کسی ممکنه یک سری معیار ها برای انتخاب منزل و دکور ش داشته باشه. مثلا یه خونواده ای شیفته شلوغی و سر و صدا و با مردن ودن باشند و دیگر خونواده آرامش و سکوت رو بطلب‌اند. مثلا زوج مورد نظر ما دلیل انتخابشون برای این خونه آرامشی بود که محله داره و دسترسی هایی که این خونه به موارد مورد نظرشون داره. زیبایی نما و فضای داخل خونه تنها ملاک های مناسبی برای انتخاب یه خونه نیست و دسترسی ها به مرکز شهر و سوپرمارکت و اتوشویی و دیگر موارد و البته امنیتی که محله داره نیز اهمیت بسیاری دارند.

دکوراسیون خانه 128 متری

وقتی خانوم خونه معمار باشه همینقدر خونه خوشگل میشه

از اونجایی که فاطیما، خانوم خونه خود به کار طراحی و معماری مشغول است و تحصیلات عالیه در این زمینه دارد، از تجارب و دانسته های خود برای فضای خونش استفاده کرده. در اینجا خونه ای داریم که از رنگ ها استقبال بسیار جذابی داشته. هر فضا با رنگی مخصوص و متناسب با کاربریش دیزاین شده و رنگ ها در این منزل حرف اول رو میزنند. 

تلفیق رنگ ها و استفاده درست ازشون میتونه به شدت چالش برانگیز باشه در حالی که تو این خونه رنگ ها با خوشحالی و زیباییه تمام سر جاشون نشسته و نمایی منحصر به فرد خلق کرده اند. رنگ ها رو در دیزاین منزل دست کم نگیرید و در انتخابشون نهایت دقت رو داشت باشید چرا که هم میتونن فضای خونه شما رو بزرگ و هم کوچیک و خفه کنند.

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

اکسسوری هایی که میتونن خونت رو دگرگون کنن

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد ترنمد ها حرف زور زیادی دارند و مثل در گذشته و خونه مامان بزرگامون سی سال پیش از اکسسوری هایی مثل گلدون و گل مصنوعی و لوستر های الماسی و تابلوهای دوره خودشون استفاده میشد، در حالی که امروزه اکسسوری هایی مثل تابلوهایی با نقش های متفاوت و زدن کافی بار و شلف ها و استفاده از آباژور های جدید و کتابخونه های کمی غریب و آینه قدی های خاص نمایی نو و بی نظیر در فضا ایجاد می کنند. اکسسوری ها آیتم های جون دهنده به فضا هستند. فراموششون نکنید که باخت داده اید! 

فاطیما تو خونش از اکسسوری ها نوستالژی و قدیمی و گیاهان اپارتمانی هم استفاده کرده که فضای خونش رو دوبرابر گوگولی کرده.

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

دکوراسیون خانه 128 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها