|

جلوگیری از عرق کردن زیر بغل / دیگه اون دایره ی خیس و رو مخ که آبروتو میبره رو نمیبینی

در این مقاله در خصوص راه های جلوگیری از عرق کردن زیر بغل یه سری پیشنهادها بهتون دادیم که با توجه به گرمای فصل به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که در زمینه های مختلف اطلاعات داشته باشن و خب برای این منظور راه های مختلفی وجود داره مثلا شما میتونید در فضاهایی مثل اینستاگرام به جای این که پیج های چرت و پرت رو دنبال کنید یه سری پیج علمی دنبال کنید که به معلوماتتون اضافه کنه و اینطوری سواد علمی خودتون رو بالا برید و صد البته که از وب گردیتون هم احساس بدی بهتون دست نده و خیال نکنید که وقتتون رو به بطالت گذروندید پس سعی کنید که هر لحظه در حال یادگیری باشید مثلا الان که در فصل گرما هستیم برید به سراغ دونستن این که چطور مصرف آب و برق کولر رو کم کنیم تا اینطوری علاوه بر بالا رفتن اطلاعات عمومیتون پولتون رو هم تو جیبتون نگه دارید.

در اصل کلی از اراه های بالا بردن آگاهی شما در زمینه های مختلف یاد گرفتن ترفندها در اون زمینه ها هست مثلا در صورتی که چطور انجام دادن یه کاری براتون سوال شده مثل تمیز کردن میله و چدن های گاز و نمیدونید که از کجا باید اون رو شروع کنید میتونید خیلی راحت با یکی دو تا سرچ ساده توی اینترنت جواب سوالتون رو توی اینترنت پیدا کنید و اصلا هم مهم نیست که دقیقا چه کاری مدنظرتون باشه کوچیک یا بزرگ به همین دلیل میخواهیم در این مقاله هم چندتا ترفند مفید در زمینه ی جلوگیری کردن از عرق زیر بغل رو بهتون یاد بدیم که با توجه به بالا رفتن شدت تعریق در تابستون به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جلوگیری از عرق کردن زیر بغل

سرکه ماده ی مفید برای جلوگیری از عرق زیر بغل

در حالت کلی میشه سرکه ی سیب رو یه ماده ی مفید بشمار آوورد که خواص زیادی برای بدن داره مثلا میتونه سموم بدن رو دفع کنه، قند خون رو تنظیم کرده و حتی سوزش سر دل رو هم کم و تنظیم کنه. شاید حتی براتون جالب باشه که بدونید این ماده حتی تاثیرات خوبی روی پوست هم داره چون میتونه علاوه بر از بین بردن باکتری های اون منافذ پوستتون رو هم ببنده.

پس با این اوصاف در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که زیاد از حد عرق میکنید بهتون توصیه میکنیم که برای جلوگیری از این موضوع به سراغ نوشیدن معجون سرکه برید. حتی در صورتی که از این ماده در قسمتی که زیاد تعریق میکنید مثل زیر بغل هم بزنید باز هم نتیجه ی خوبی خواهید گرفت. برای نوشیدن هم بهتره که مخلوطی از سرکه و سرکه ی سیب رو قبل از سه وعده ی غذایی اصلیتون میل کنید و بعد از چند روز اثر فوق العاده ی اون رو ببینید.

جلوگیری از عرق کردن زیر بغل

آب گوجه فرنگی معجزه کننده برای تعریق زیاد

آب گوجه فرنگی ور میشه نه تنها به عنوان یه معجون ضد سرطان بشمار آوورد بلکه میشه اون رو به عنوان یه دارو که عرق مزمن رو به میزان زیادی کاهش میده شناخت پس با این حساب شما باید مصرف این ماده ی غذایی رو در رژیم غذایی خودتون اون هم به میزان خیلی زیاد بگنجونید. شما حتی میتونید روزانه یه لیوان آب گوجه فرنگی رو هم بنوشید تا تعریقتون کنترل بشه.

در صورتی هم که به نوشیدن این معجون علاقمند نیستید میتونید اون رو به زیر بغل بزنید و برای ده دقیقه صبر کنید تا جذب بشه و بعد از گذشت این مدت زمان اون رو بشورید. فقط باید دقت کنید که پوستتون به این ماده حساسیت نشون نده پس به همین دلیل قبل از استفاده ازش در یه قسمت کوچک از پوستتون مثل روی بازو اون رو تست کنید.

جلوگیری از عرق کردن زیر بغل

آبلیمو از مواد عالی برای کم کردن تعریق

کمتر کسی توی این دنیا وجود داره که خواص آبلیمو رو ندونه در اصل اسید موجود تو این ماده به شکل طبیعی باعث میشه که تعریق بیش از حد شما کاهش پیدا کنه پس برای این منظور یه لیمو رو از وسط نصف کنید بعد اون رو به زیربغلتون بمالید. حتی میتونید یه مقدار خیلی کم از اون رو با جوش شیرین مخلوط کنید و بعد با پنبه به زیربغلتون بمالید برای این هم که از این روش جواب بگیرید باید به مدت چند روز این کار رو انجام بدید و بذارید مواد برای سی دقیقه روی پوستتون باقی بمونه.

جلوگیری از عرق کردن زیر بغل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها