|

بهترین روش برای چیدمان ادویه ها/ اینجوری مثه بچه های مودب که یه جا نشستن منظم بچینشون

در این مقاله در خصوص بهترین روش برای چیدمان ادویه ها صحبت کرده و یه سری راهکار برای نظم دهیه هر چه بهتر این مواد بهتون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که دکوراسیون و چیدمان اشیاء توی خونمون به بهترین شکل ممکن باشه طوری که با نگاه کردن به اطرافمون حس خوبی بهمون دست بده چرا که همه چیز در جای درست و مناسب خودش قرار داره. اما خب برای این منظور باید یه سری اطلاعات در خصوص چطور چیدن آیتم های مختلف در دکوراسیون داشته باشیم مثلا بدونیم که مبل رو در فضای کوچک چطور بچینیم که خونه نه تنها کوچکتر دیده نشه بلکه با خطای دید ایجاد شه بزرگتر از حدی که هست هم به چشم بیاد چون میدونید که چیدمان اصولی میتونه ایرادات فضا رو اصلاح کرده و اون رو بهتر جلوه بده انگار که با دکوراسیون یه فضای خالی لباس تنش میکنید و باعث میشید که با اون لباس زیباتر به نظر بیاد.

پس لازمه که برای داشتن یه دکوراسیون خوب در هر زمینه ای اطلاعات داشته باشید مثلا وقتی میخواهید کوچک ترین چیز رو هم بچینید بدونید با چه روشی اگر اونا رو بچینید نتیجه ی بهتری میگیرید مثلا در صورتی که میخواهید ادویه ها رو در فضای آشپزخانه بچینید حالا یا توی کابینت و یا به هر شکل دیگه ای بدونید که چطور چیدن اون ها علاوه بر این که به فضاتون نظم بیشتری میده اون رو زیباتر هم نشونه میده مثلا شاید سبک دکورتون طوریه که اگر ادویه ها رو در بیرون از کابینت بچینید زیباتر میشه و یا شاید جا ادویه ای هاتون جوریه که بهتره داخل کابینت باشه چون خیلی شکیل نیست و... که حالا در ادامه میخواهیم در خصوص بهترین روش چیدمان ادویه ها صحبت کنیم تا بتونید این چاشنی های غذا رو به بهترین شکل ممکن ساماندهی کنید، پس با ما همراه باشید.

بهترین روش برای چیدمان ادویه ها

کشوهای عریض و بزرگ رو برای ادویه ها در نظر بگیرید

کابینت ها این روزا چه در سبک های مدرن و چه در کلاسیک جوری هستن که دو یا سه تا کشوی بزرگ و عریض دارن که این کشوها میتونن بهترین جاها برا قرار دادن ادویه ها باشن چرا که به علت جا دار بودنشون میتونن به خوبیه هر چه تمام تر قوطی های ادویه رو توی خودشون جا بدن و از اون جایی که ارتفاعشون هم مناسبه در صورتی که ظرف ادویه ی شما اندازه و ارتفاع زیادی هم داشته باشه مانع از بسته شدن کشو نمیشن.

یکی دیگه از فواید چیدن قوطیه ادویه ها توی این کشوها دسترسی راحت شما به اون هاست چرا که کامل جلوی چشمتون هستن و میتونید ببینید که چی کجاست و برای پیدا کردن یه ادویه نیازی به این که مدت ها به دنبال اون بگردید ندارید و در صورتی هم که روی هر ظرف برچسب بزنید دیگه کارتون خیلی راحت تر خواهد بود پس این کشوها رو برای این منظور قرار بدید.

بهترین روش برای چیدمان ادویه ها

آویزهای درون کابینتی بهترین روش برای وقتایی که جا ندارید

خیلی وقتا هست که فضای آشپزخونه کوچیکه و کابینت ها هم کمه و نهایتا بشه ظرف های ضروری رو توی اون ها جا داد به همین خیلی ها به دنبال یه راهی هستن برای این که ادویه هاشون رو طوری قرار بدن که جایی رو اشغال نکنن که برای این موضوع میشه از آویزهای درون کابینتی استفاده کرد که به راحتی میشه اونا رو درون فضای کابینت تعبیه کرد بدون این که جایی بگیرن. پس کافیه که به بازار برید و این آویزها و یا طبقه های درون کابینتی رو خریداری کنید و به راحتی در فضای داخلی کابینت جاشون بدید.

بهترین روش برای چیدمان ادویه ها

برای ادویه های ضروری جا ادویه های رومیزی تهیه کنید

در صورتی که خیلی اهل استفاده از ادویه های متنوع توی غذا نیستید و کارتون با یه سری ادویه هم راه میفته و یا ادویه ها ی دیگه رو به یه ضرب و زوری توی کابینت ها جا دادید و یه سری ادویه ضروری و پر استفاده دارید که کارتون بدون اون ها راه نمیفته میتونید از جا ادویه های رومیزی استفاده کنید و به راحتیه هر چه تمام تر به ادویه های مهمتون یه ساماندهی زیبا بدید که البته برای این منظور باید جا ادویه های زیبایی هم تهیه کنید. همچنین به این نکته هم توجه کنید که ظروفتون طوری نباشه که کانتر و یا پیشخوانتون شلوغ بشه.

بهترین روش برای چیدمان ادویه ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها