|

معرفی بهترین بین کابینتی ها / خونه داغون شده صاحبخونه رو بنایی نکن تایل بزن جذاب

بین کابینتی ها انواع بسیار مختلفی دارند که میتونن به زیباسازی فضا آشپزخونه کمک خوبی کنند و در اینجا با انواع اونها اشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه قلب خونه به حساب میاد و اجزا و لوازمش هم دیتیل هایی که اگه وجود نداشته باشند آشپزخونه فضایی جز یک اتاق نیست. کابینت ها مهمترین بخش هر آشپزخونه هستند که خب با ترند ها پیش میرن و خوشگلاسیون محیط رو تشکیل میدن. اما بعد از کابینت ها اونچه که اهمیت داره و باعث زیبایی یا نازیبای فضا میشه بخش بین کابینتی هستش. این بخش اینجوریه که شما باید بعد از نصب کابینت ها و پیشخوان، فضای بین کابینت ها رو با موادی متفاوت بپوشونید. در واقع شما نباید اهمیت بین کابینتی رو دست کم بگیرید. بین کابینتی (back splash) دیوارپوش محسوب میشه که تو فضای خالی بین کابینت زمینی و کمد دیواری قرار میگیره.

بین کابینتی

کاربرد بین کابینتی چیست؟

در حال حاضر میشه گفت بین کابینتی ها از دست بهترین پوشش ها جهت زیباسازی و البته خوشگلاسیون فضا آشپزخونه محسوب میشه که خب ضمن دیزاین فضا، تمیز کردن چربی های آشپزخونه رو هم خیلی راحت تر میکنه. اونچه که هست اینه که بین کابینتی تنها محافظی جهت کثیف نشدن دیوار های شما نیست، بلکه شما میتونید با انتخاب مناسب و درست از یک بین کابینتی شیک و جذاب، نقش و نگار شگفت‌انگیزی در آشپزخونه خود ایجاد نمایید. 

بین کابینتی

بین کابینتی سنگ مصنوعی با فورانی از ویژگی ها

یکی از پرطرفدار ترین بین کابینت ها سنگ مصنوعی می باشد. سنگ کورین از ترکیب پلیمرهای اکریلیک با دیگر مواد معدنی و سنگ ها تولید میشه و میشه گفت یکی از کاربردهای اصلیش هم اینه که میتوان به عنوان صفحه روی کابینت، دیوارپوش بین کابینتی و غیره استفاده داشت. در واقع ای سنگ خواص و فوایدی داره که تو دیگر سنگ ها نمیشه پیدا کرد. مثلا اینکه اجزای این سنگ به گونه ای هستش که هیچ درز و شکافی نمیشه داخلش پیدا کرد و بیار یکپارچه هستش. از طرف مقاومت بالا و خوبی در مقابل حرارت زیاد داره که با خاصیت ضد لک و ضد آب و ضد جرم بودنش واقعا محصولی مناسبی محسوب میشه. این سبک از سنگ رو میشه جلا داد که خب اگه از زیباییش کم شده بود این بهترین کاره. عمر طولانی داره و با تنوع بالای رنگیش، میتونه مناسب هر فضا و آشپزخونه ای باشه.

بین کابینتی سنگ مصنوعی

بین کابینتی سنگ طبیعی میتونه خیلی شیک بشه

سنگ های طبیعی نیز یکی از متریال های مورد استفاده برای قسمت بین کابینتی می باشند که خب سنگ آنتیک متداول ترینشون هستش. سنگ آنتیک از ترکیب قطعات شکسته و تراشه های سنگ و چسب پایه رزین تولید میشه و سپس بر روی صفحه ای که مشبکه چسبونده میشه و در نهیت نیز جهت جلا دهی بهش پس از نصب از رزین کمک گرفته میشه و تمام. این سبک از بین کابینت ها دارای الگوهای متفاوت و رنگ های مختلف هستش که خب مقاومت بالای هم داره. سنگ آنتیک دارای چسبندگی بسیار خوبی هستش و از طرفی مقاومتش در مقابل آتش و حرارت عالیه.

بین کابینتی سنگ طبیعی

سنگ مرمر واسه هر فضایی که میخواین لوکس بشه عالیه

از دیگر سنگ های بین کابینتی میتوان به سنگ مرمر اشاره داشت که سنگ آهک دگرگونی و بسیار محکم و سخت می باشد. از خوبی ها این سبک از سنگ ها تنوع بالاشون در طرح و رنگ هستش که یه جلوه به شدت لوکس هم به فضا میبخشه. تمیز کردنش آسونه و ضد آلرژی نیست هست. سنگ مرمر مقاومت بسیار خوبی هم در مقابل گرما و حرارت دارد.

بین کابینتی سنگ مرمر

سنگ گرانیت با دنیایی از ویژگی ها و مجلل

سنگ گرانیت از دست سنگ های ب شدت مجلل و خوشگل محسوب میشه که میتونه مقاومت بسیار خوبی در برابر خط و خش داشته باشه. از طرفی جلوی حرارت به خوبی ایستادگی میکنه و تنوع بالاش در طرح و رنگ باعث میشه تا دست افراد در انتخابشون باز باشه. این سبک از سنگ ها طول عمر بالایی دارن و آب هم نمیتونه بهشون هیچ جور نفوذ کنه.

بین کابینتی سنگ گرانیت

بین کابینتی کاشی و سرامیک پرکاربردترین ها

سرامیک و کاشی تو مصالح خیلی به کار میان و استفاده میشن. کاشی ها در رنگ های و نقش های متفاوتی هستند که خب در ابعاد مختلف در بازار قابل عرضه هستند. اما پرکاربرد ترین اونها ابعاد 30×60 سانتی متر می باشد. اخیرا سرامیک های 120*60 سانتی متری برای فضای داخلی کابینت تولید شده و مدل ها و گزینه های رنگی زیادی ازشون در دسترس هستش.

بین کابینتی سرامیک

بین کابینت آجر دکوراتیو با جلوه ای خاص

این نوع از بین کابینتی ها با توجه به سبک کابینت شما میتونن جلوه بسیار خاص و زیبایی داشته باشند. البته که این آجر ها همیشه واقعی نیستن و گاها طرح آجرن. در برخی موارد کاشی های طرح آجر به شکل تک یا بزرگ طراحی میشن که خب بر اساس شکل آجرکاری تقسیم بندی خواهند شد.

بین کابینتی آجر دکوراتیو

شیشه لاکوبل میتونه فضای آشپزخونه رو دو برابر بزرگتر کنه

شیشه لاکوبل یک متریال جدید بین کابینتی محسوب میشهکه در رمگ و  طرح هیا بسیار جذابی طراحی و تولید میشن. ضخامت این لنزها از 4 تا 20 میلی متر متغیر هستش با شیشه سکوریت تفاوت دارد. بخش پشتی این شیشه با لایه پی وی سی رنگی پوشیده شده که شیشه رو به شدت زیبا و مستحکم میکنه. از ویژگی های این متریال اینه که مقاومت بالایی در مقابل ضربه داره و با محیط زیست نیز سازگار است. نصب و نگهداریش آسونه و بازتاب نور رو به خوبی انجام میده و در نهایت باعث بزرگتر نشون داده شدن فضا میشه.

بین کابینتی شیشه لاکوبل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها