|

ساعت مچی های ترندی را بشناسید

معرفی چندتا از جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه؛ اکسسوری لوکس میخوای بیا اینور بازار

ساعت مچی زنانه

معرفی چندتا از جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه و انواع قیمت ساعت مچی مردانه برند در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ساعت مچی دیجیتال و هوشمند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما همه می دانید که ساعت مچی به جز یک اکسسوری می تواند یک وسیله مهم در یادآوری زمان و گذر عمر باشد، پس جدا از تکمیل استایل به شما کمک می کند تا به انجام کارهای خود به موقع برسید. ساعت مچی ها با توجه به نوع عملکرد، جنس، کاربرد، سبک و… انواع مختلفی دارند. در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب یک ساعت مچی زنانه برای خود با انواع آن، کاربردهای متفاوتشان و یا حتی بهترین مارک ساعت مچی زنانه آشنا شوید تا انتخاب مناسب تری را برای خود رقم بزنید. البته جدا از همه این تفاوت ها شاید برایتان جالب باشد که بدانید ظاهر هر نوع ساعت مچی ای ممکن است به استایل شخصی شما نیاید، پس جدا از ویژگی های دیگر به استایل و سبک ساعت مچی انتخابی هم دقت نمایید زیرا تاثیر زیادی بر روی استایل و چگونه دیده شدن شما خواهد داشت.

برای مثال اگر دارای استایلی اسپرت و کژوال هستید می توانید از ساعت های جی شاک و ساعت های اسپرت استفاده کنید ولی اگر بیشتر مواقع کلاسیک و الگانت می پوشید بهتر است به دنبال ساعت های بند فلزی و کلاسیک باشید زیرا این مدل ساعت ها با استایل شما بیشتر هماهنگ خواهند بود. البته از ساعت های دیجیتال و ساعت هوشمند هم غافل نشوید که این روزها خیلی ترند شده اند و شما قطعا برای داشتن استایلی مدرن و جذاب به آن ها احتیاج خواهید داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه آشنا شوید.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه به سبک کژوال

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم ساعت ها هم مانند لباس ها و دیگر اکسسوری ها دارای استایل هستند و شما برای انتخاب درست و هماهنگ با استایل خود باید استایل های متفاوت ساعت مچی زنانه را بشناسید. یکی از رایج ترین نوع های ساعت مچی ساعت کژوال است، این ساعت مچی دقیقا مانند لباس های کژوال مناسب استفاده روزمره است و برای استایل های کژوال بسیار کابرد دارد. پس اگر قصد دارید برای فردی که با هم صمیمی نیستید به عنوان هدیه، یک ساعت مچی بخرید؛ ساعت‌ های کژوال بهترین انتخاب برای این موقعیت‌ ها هستند. فراموش نکنید که بعضی از مدل های ساعت مچی بند چرمی، هوشمند و یا بند پلاستیکی پلی اورتان در این دسته از ساعت ها قرار دارند.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه به سبک کلاسیک و رسمی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعت مچی زنانه کلاسیک یکی از پر طرفدارترین مدل های ساعت مچی محسوب می شود، زیرا خانم های بسیاری به سبک کلاسیک و رسمی لباس می پوشند. پس اگر شما هم یک خانم شیک پوش و کلاسیک هستید بهتر است به جای یک ساعت هوشمند و جی شاک کاسیو یک ساعت بند فلزی و دیجیتال را برای خود انتخاب نمایید. البته نوع کلاسیک و عقربه ای این ساعت ها معمولا محبوب تر است به همین خاطر انتخاب یک ساعت عقربه ای انتخاب مناسب تری خواهد بود. این ساعت‌ ها به طور کلی ساده و درعین حال ظریف‌ هستند تا استایل رسمی شما رو تکمیل کنند، پس از انتخاب فریم های درشت هم تا می توانید خودداری کنید مخصوصا اگر مچ ظریف و لاغری دارید.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه به سبک لوکس

این مدل ساعت مچی زنانه دقیقا شباهت زیادی به ساعت مچی کلاسیک و رسمی دارد با این تفاوت که در طراحی و تولید این مدل ساعت از جواهرات پر زرق و برق استفاده می شود. البته فراموش نکنید که جواهرات انتخابی برای این مدل ساعت ها معمولا بسیار گران قیمت هستند و همین موضوع سبب می شود تا این ساعت ها در دسته ساعت های لوکس دسته بندی شوند و قیمت نسبتا بالاتری داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعت‌ های لوکس عموما توسط برند هایی ساخته می‌ شوند که سابقه طولانی ای در ساعت‌ سازی دارند.

ساعت مچی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها