|

استایل سلبریتی ها؛ استایل های دیوید بکهام مردی جذاب که برق از سه فازت میپرونه

دیوید بکهام مردی جذاب و فوتبالیستی خوش پوش که از معروفترین فوتبالیس ها در دنیای مده و ما اینجا چند تا از استایل هاشو باهاتون بررسی می کنیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیوید رابرت جوزف بکهام از بازیکنان فوتبال اسم و رسم دار و محبوب است که در سال 1975 میلادی در لندن متولد شده است. او دو خواهر دارد و خودش فرزند وسطی خانواده است او در کودکی در یکی از مدارس فوتبال ثبت نام کرد و در دوران حرفه ای خود در هافبک منچستر و رئال بازی می کرد. دیوید یکی از پردرآمد ترین فوتبالیست های جهان و یک مدل تبلبغاتی پرسود برای برند های بزرگ است.

در سال 1997 دیوید با ویکتوریا بکهام وارد رابطه عاشقانه شد و در سال 1999 با هم ازدواج کردند حاصل زندگی آن ها 3 فرزند است این خانواده از محبوب ترین ها در بین مردم سراسر جهان هستند و استایل شان نیز زبانزد عام و خاص است از این رو می خواهیم در این مقاله استایل هایی از دیوید فوتبالیست و مدل معروف را باهم مرور کنیم که با ترند های امسال هم همسو هستند.

استایلی که در ابتدا به شما معرفی می کنیم از استایل های محبوب دیوید جون جذاب در سایت های معتبر معرفی شده است که شما می توانید به راحتی این استایل رو تهیه کنید فقط کافیه یک شلوار پارچه ای راسته به رنگ سورمه ای را تهیه کنید که طرح راه راه ریزی داشته باشد و سپس آن را با یک پولو شرت به رنگ کرم ست کنید پولو شرت ها هر استایلی را خاص می کنند فقط کافی است نحوه ی ست کردن آن را بدانید این استایل را با یک کمربند و کفش عسلی قهوه ای شگفت انگیز کنید.

607fae1d8c96cb2895efbbc458edb8ea

شما می توانید توجه همه چشم ها را به سمت خود بکشانید و از جذابیت خود لذت ببرید. این استایل می تونه بهترین استایل برای قرار گذاشتن با نامزدتون باشه وقتی قرار عاشقانه ای دارید.

استایل بعدی یک استایل عالی با رنگ های تابستونی و ترند امسال هست که از ست کردن رنگ های آبی و کرم تشکیل می شود آبی آسمانی در کنار کرم یک ترکیب برنده در رنگ ها هستند و استایل شما رو تابستانی و شیک می کنن توی این استایل دیوید از یک شلوار کتان و یک تی شرت خنک آبی استفاده کرده و این ترکیب رو با یک کمربند قهوه ای و یک کفش کژوآل به جذاب ترین حالتش تبدیل کنید اینجوری شما می تونید یک استایل روزانه و در عین حال ترند و به روز داشته باشید.

edd9e103adea36aca446738d194d9f9f

آخرین استایل از این مدل خوش استایل و فوتبالیست محبوب استایلی اسپرت تر است که علاوه بر راحت بودن میتونید به راحتی تهیه اش کنید و از محبوب ترین استایل های روزمره اتون بشه این استایل از یک کت صدری رنگ در کنار رنگ سورمه ای زیبا برای شلوار البته باید به خوش کپ بودن شلوار توجه کنید چرا که این موضوع برای زیباتر شدن ظاهر شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

2dd93a38947980727a19c43196ecfb6b

این که لباس هایی رو انتخاب کنید که زیبا و جذاب باشه توی تنتون از مهم ترین ویژگی پارچه های لباس ها و کیفیت اونهاست ولی ما در اینجا می خواهیم به شما ترکیب رنگ ها و مدل ها رو بگیم تا ایده ای برای زیبا تر شدن و درخشندگی ظاهر شما در همه جا بشه. شما این کت صدری رو میتونید با یک تی شرت سفید یا کرم و رنگ خنثی بپوشید و در کنار اون از یک کفش جیر کرم رنگ و کلاه آب کاربنی برای زیبایی دوچندان استایلتون استفاده کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها