|

مدل های مردی که با میکاپشون برق از سه فاز بقیه پروندن؛ موی تنش چندشه و سایه چشاش ناز

همیشه آرایش رو به صورت زنان دیده ایم و تعجبی نداشتیم تا اینکه میکاپ هایی عجیب و حتی ظریف برای مردان دیدیم و مغزمون از تعجب سوت کشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این دنیا پر از عجایبه. اصلا اگه چیز میزای عجیب غریب نباشن، پس چجوری معلوم بشه فلان مورد یا بهمان اتفاق ساده هستش یا غیر ساده! مثل خوبی و بدی میمونه، هر کدوم نباشن اون یکی نشون داده نمیشه! تا دلتون بخواد موضوعات غیرعادی تو این جهان وجود داره که خب اگه به گوش و چشم من  شما برسه سرمون سوت میکشه! و این در حالیه که برای خود اون شخص اون موضوع عادی به نظر میرسه! خیلی داره مسئله گنگ میشه نه؟ پس بهتره که با یک مثال بارز صحبتمون رو ادامه بدیم و بگیم معمولا تو همه جای دنیا ایران و اروپا هم نداره، آرایش بیشتر برای بانوان بولد هستش و همه جا رایجه. خب اگه یه آقا با آرایش دیده بشه همه متعجب میشن و حتی شاید مسخرش هم بکنن!

حالا شما فکر کن این آرایش برای اون آقا به شدت کار شده و ناز و ظریف هم پیش بره، قطعا با زمختی های درون و برون یک مرد خیلی سازگار نیست و در نهایت باید گفت یا خدا این چیه؟!

در ادامه ببینیم نمونه های بارز از صحبت هایی که شد که خب باید بگیم هم جالب هستند و هم عجیب و بی معنا. البته که قطعا برای خود اون افراد معنا و دلیل خاصی داشته و اینجاست که می بینیم انسان ها با هم متفاوتن.

1186107223-parsnaz-com

مثلا این مرد با آرایش زنانه و البته غلیظی که روی صورتش انجام داده مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. البته که وی به عنوان یک گریمور خطاب می شد و با واکنش بسیاری از بینندگانش همراه شد.

جالبه که حتی بانوان هم تا به این اندازه میکاپ نمی کنند اما می بینیم که زیبایی رنگ ها در چهره او با موهای بدنش به شدت تناقض پیدا کرده که البته قطعا هدف این گریمور هم همین بوده. 

15396311

عجیب‌ ترین لباسای دنیا قطعا به تن معروف ترین افراد در دنیای سرگرمی دیده میشه. دلیلاشون هم متفاوته، اما همه اونها از صنعت مد نشات میگیرن و نقطه مشترک همه اونها این است. مثلا گاهی برای فروش بیشتر مجلات مد، این چهره ها لباس‌ های عجیب به تن می کنند و گاهی هم هدفی ورای پوشش دارند و تلاش می کنند که به این طریق پیامی رو به مخاطب انتقال بدن! 

گاهی دیده میشه این لباس ها صرفا به دلیل ذهن خلاق طراح بوده و هیچ دلیل خاصی نداره. در ادامه می بینیم مایکل اوری رو در حالی که بای یکی از مراسمات نه تنها آرایشی عجیب داشت، بلکه لباسی عجیب تر نیز به تن کرده بود.

wired-fashion-min-1-768x576

وجود کرم هایی که میتونن پرکننده چاله چوله‌ های صورت باشن و اونچه که به عنوان لک و جوش دیده میشه رو پنهان کنند، قطعا طرفداران زیادی دارند. مردان هم انگار دلشون خواسته تا از این ظواهر بهره مند بشن و چهره هایی صاف و بی نقص پیدا کنند. 

آرایش تو همه جای جهان به شدت در حال پیشرفته که خب در این بین شاید به زودی شاهد خط تولید لوازم آرایش مردانه هم باشیم! 

جالبه که بدونید هنوز تنها ۱ درصد از بازار ۴۵۶ میلیارد دلاری صنعت آرایش جهان به مردان اختصاص داره و خب این درصد خیلی کمیه!

903933_635

مثلا اینکه چالرز زیر این تصویر نوشت: این یکی از بهترین روزهای ارایشی بود که تا به حال داشتهم

903934_320

یا اینکه مثلا Jake Jamie با ۱۶۷K فالوور، در سه سال گذشته تو رشته آرایش مردان فعالیت داشته و به استخدام L'Oreal هم دراومده.

903935_699

Patrick Starrr با ۴.۳m دنبال‌کننده او به خاطر همکاری‌ هایی که با کیم کارداشیان و کریس جنر داشته هم شناخته شده و باعث شهرت بیشترش شدند.

903936_846

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها