|

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست و تصاویر خصوصی‌اش / محافظت بدیع از همسرش در سینما

شهرام حقیقت دوست بازیگر مشهور ایرانیست که در سریال خط قرمز ایفای نقش کرد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه خیلی از بازیگرامون سن و سال دار شدن و اون دوره جوون بودن و بولد بودنشون پایان یافته. مثلا سریال "خط قرمز" رو یادتون میاد؟ بیست سال پیش در تلویزیون پخش میشد و تعدادی بازیگر جوان آقا رو نشون میداد که داستان های عجیبی براشون رخ میده. اون زمان بازیگران جوان این سریال مورد علاقه بسیاری از دختران دهه شصتی و پنجاهی شده بودن که خب حالا در سن میانسالی به سر میبرند. یکی از بارزترین نمونه ها شهرام حقیقت دوست است که در خط قرمز به شدت جذاب به نظر میومد. شهرام حقیقت دوست هنرمند اسم و رسم دار سینما و تلویزیون محسوب میشه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته و کارنامه کاری بسیار پرباری دارد. شهرام حقیقت دوست در "مختارنامه" نیز ایفای نقش داشت و جالبه که با وجود نقش منفی که ایفا کرد، اما مورد پسند واقع شد! چرا چون وی کاراکتر منفی رو هم بی نظیر به تصویر کشید.

شهرام حقیقت دوست

بیوگرافی و ازدواج شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست سن و سال قابل توجهی دارد. وی از متولدین 27 اسفند ماه سال 1351 است که در رشت به دنیا آمده است. آقای بازیگر دهه پنجاهی دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در دوره بازیگری اش از دست هنرمندان کم حاشیه و پرطرفدار بوده است. جالبه که بدونید شهرام خان به قدری از جنجال دور هستش که حتی اطلاعات خاصی از خانواده و زندگی شخصی اش به اشتراک گذاشته و در دسترس نیست. یکی از بی نظیر ترین نقش های شهرام حقیقت دوست در سریال "خداحافظ بچه" بود که با مهراوه شریفی نیا همبازی شد و مخاطبین زیادی رو پای سریال نشوند.

ورود شهرام حقیقت دوست به عرصه بازیگری و آرتیستی

شهرام حقیقت دوست همزمان با تحصیل در رشته تئاتر، در کلاس های آزاد بازیگری استاد سمندریان نیز شرکت کرد و بر تجربیات خود افزود. بعدتر آقای بازیگر فعالیت بازیگری خود را با تئاتری به نام "چیزی شبیه زندگی" به کارگردانی حسین پناهی در سال 1374 آغاز کرد و با سریال مهر خوبان به  کارگردانی یوسف سیدمهدوی در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد. شهران حقیقت دوست با ایفای نقشی کوتاه در فیلم "گلابی" شروع کرد و اوج شناخته شدنش با فیلم های عطش بود. البته که او به دلیل بازی در فیلم جنایت جوایزی همچون نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول در جشن خانه سینمایی رو هم کسب کرد و به کارنامه کاری درخشانش افزود.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست در آمستردام

شهرام حقیقت دوست علاوه بر حضور در سینما و تلویزیون و تئاتر، در نمایش خانگی نیز سابقه فعالیت دارد. سریال آمستردام به کارگردانی مسعود قراگوزلو و تهیه کنندگی مرتضی شایسته یکی از جذاب ترین سریال هاییست که شهرام حقیقت دوست در آن ایفای نقش داشت. این سریال در رابطه با زندگی چند دوست هستش که درگیر ماجرایی عاشقانه شده و سرنوشت شون مسیر بسیار متفاوتی رو برای اونها رقم میزنه.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست در سریال آمستردام در کنار هنرمندانی همچون مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، هنگامه قاضیانی، نسیم ادبی، مینا ساداتی، روشنک گرامی، مجتبی پیرزاده، رویا جاویدنیا، ارمیا قاسمی و ... نقش آفرینی کرده است.

شهرام حقیقت دوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها