|

معرفی بهترین رستوران های تبریز / سفری خوشمزه و خاطره انگیز به شمال غرب ایران

اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز رو داری، توی این مطلب بهترین رستوران های شهر تبریز بهت معرفی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهر تبریز با جاذبه های زیاد گردشگری و آب و هوای مطبوع، در شمال غرب ایران قرار گرفته و به عنوان سومین شهر بزرگ ایران، مقصد مسافران زیادی از سراسر کشوره. سفر به این شهر با آثار تاریخی ارزشمند، جاذبه های طبیعی زیبا و غذاها و خوراکی های خوشمزه و اصیل، میتونه بسیار خاطره انگیز و به یاد موندنی باشه.

احتمالا با من هم عقیده هستی که رستوران گردی می تونه یه تفریح جذاب در مسافرت ها باشه. اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز رو داری، توی این مطلب بهترین رستوران های شهر تبریز رو بهت معرفی می کنیم تا در کنار بازدید از بناهای تاریخی و طبیعت فوق العاده تبریز، غذاهای خوشمزه این شهر رو هم امتحان کنی و لذت ببری. تا پایان همراه ما باش.

best-tabriz-restaurans6

best-tabriz-restaurans12

بهترین رستوران های تبریز با حال و هوای سنتی

خیلی ها ترجیح میدن ناهار و یا شام خودشون رو در فضایی سنتی و با اصالت میل کنن. تخت های چوبی که با فرش پوشیده شده، وسایل قدیمی و زیبایی که در هر گوشه و کنار با سلیقه قرار داده شدن و صدای آرامش بخش آب که از حوض آبی کوچیکی به گوش میرسه. همه این ها میتونه لذت یه غذای خوشمزه رو دو چندان کنه.

best-tabriz-restaurans2

شهر با قدمت تبریز هم رستوران های سنتی زیادی داره که از اون ها میشه به رستوران دلستان، رستوران برکه، رستوان شهریار، سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی و رستوران قرآنی اشاره کرد. در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی و محلی تبریز رو میشه با بهترین کیفیت سفارش داد.

best-tabriz-restaurans4

بهترین چلوکبابی های شهر تبریز

چلو کباب یکی از محبوب ترین غذاهای ایرونیه که پیر و جوون طرفدارش هستن و اگه خوب طبخ بشه و با کیفیت باشه، واقعا هم مزه بی نظیری داره. شهر تبریز در زمینه چلو کبابی های معروف و درجه یک دست پری برات داره و میتونی کباب های خوشمزه ای رو در این شهر امتحان کنی.

از بهترین چلو کبابی های شهر تبریز میشه به رستوران حاج علی، کبابی حاج علیرضا، چلو کبابی کبیری، رستوران جلالی و چلوکبابی باختر اشاره کرد.

best-tabriz-restaurans5

بهترین رستوران های لوکس شهر تبریز

شاید بعضی وقتا دلت بخواد توی محیطی غذا میل کنی که لوکس و لاکچری باشه و همه چیز از دکوراسیون گرفته تا وسایل، نحوه سرو غذا و برخورد پرسنل همگی مدرن و لاکچری باشه. باید بگیم که توی شهر تبریز رستوران های زیادی با این ویژگی ها وجود داره و می تونی یه وعده غذای خوشمزه رو در فضایی لوکس و جذاب سفارش بدی و نوش جان کنی.

best-tabriz-restaurans1

best-tabriz-restaurans8

از بهترین رستوران های مدرن و لوکس شهر تبریز میشه به رستوران ایپک یولی، رستوران وحید، رستوران گازماخ، رستوران بام و رستوران محتشم نام برد. پس اگر دلت می خواد یه غذای عالی رو در محیطی لاکچری صرف کنی، در سفرت به شهر تبریز سری به این رستوران ها بزن.

best-tabriz-restaurans7

best-tabriz-restaurans11

بهترین رستوران های شهر تبریز با موسیقی زنده

نظرت در مورد گوش دادن به موسیقی زنده در رستورانی که داخلش در حال میل کردن یه غذای فوق العاده هستی، چیه؟ باید بگیم شهر تبریز رستوران های خوبی داره که در کنار ارائه غذاهای خوشمزه و با کیفیت، موسیقی زنده هم دارن و لحظات خاص و به یاد موندنی رو برات فراهم می کنن.

از بهترین رستوران های تبریز که موسیقی زنده هم دارن میشه به رستوران یاقوت، رستوران قائم مقام فراهانی، رستوران باغ آنا و باغ رستوران اوبا اشاره کرد.

best-tabriz-restaurans3

بهترین فست فودهای شهر تبریز

موافقم که میل کردن چند وعده غذای سنتی و پلو و کباب پشت هم، احتمالا خسته کننده باشه و شاید دلت بخواد توی سفرت، غذاهای متنوع و جذاب فست فودی رو هم امتحان کنی. شهر تبریز علاوه بر داشتن رستوران های عالی که غذاهای سنتی و ایرانی رو سرو می کنن، رستوران های فست فودی خوبی هم داره که می تونی امتحانشون کنی.

پیتزا 2000، فست فود توسکا، رستوران چیترا، رستوران وحید و رستوران برکه غذاهای فست فودی با کیفیتی رو در شهر تبریز ارائه می کنن که می تونی در سفرت به این شهر، بهشون مراجعه کنی.

best-tabriz-restaurans10

اگه اهل رستوران گردی هستی، اینجا میتونی مطلبی در مورد بهترین رستوران های شهر مشهد ببینی و بخونی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها