|

دستشویی لوکس چی داره / بری اینجا دلت نمیخواد در بیای از کفشور مخفی گرفته تا روشویی آس

داشتن یه دستشویی لوکس و مدرن میتونه هر خونه ای رو جذاب تر کنه و در اینجا عناصری که یه سرویس بهداشتی لاکچری نیاز داره رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه خونه همه چی تموم فقط به نقطش فکر شده هستش. اگر شما بانویی هستید کمال گرا که دلتون میخواد همه چیز عالی باشه، پس بی شک باید بدونید که دیزاین منزل تنها به خوشگلاسیون فضای هال و پذیرایی و آشپزخانه و اتاق ها نیست! بلکه فضاهای به مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز اهمیت خاص خود را دارند و اتفاقا به شدت بولد و تو توجه هستند. این دو فضا نام برده درست مطابق با دکوراسیون منزل دیزاین میشن، و از اونجایی که مد پیشرفت کرده و شامل حال سرویس بهداشتی ها هم شده، شما میتونید با استفاده از آیتم های مختلف این فضا رو به دنیا امروز آورده و دکورشون کنید. 

اما سلیقه ها با هم فرق میکنن و شاید یه خانومی دیزاین منزلش رو مجلل و لوکس انتخاب کرده باشه، بنابراین بخواد فضای دستشویی و حمام رو هم اینچنین زیباسازی کنه. ولی مشکل اینجاست که وقتی اسم از سرویس بهداشتی لوکس میاد، اغلب افراد نمیدونن به جز عناصر معمول، دیگه چه کارهایی میشه انجام داد! اما نگران نباشید چرا که اگر شما نیز این خواسته رو دارید، در این مطلب به جواب سوالتون خواهید رسید و با استفاده از این ایده ها فضایی لوکس و چشم نواز خواهید ساخت. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

سرویس بهداشتی لوکس

از شلف های توکار استفاد کنید جذاب و مدرن

شاید قبلتر استفاده از قفسه های افقی بر روی دیوارها مورد استفاده بودند و کاربردی هم به نظر میرسیدن. اما امروزه همون قفسه ها به شلف تبدیل شدن و میتونن فضایی بسیار مناسب جهت قرار دادن وسایل باشن و از طرفی هم از اونجایی که ظاهر جذابی دارند، به دکوراسیون لوکس فضا کمک کنند. قفسه ها اغلب به دلیل مدلی که دارند خب یه فضایی رو اشغال میکنن و روی دیوار نصب میشن، در حالی که این سبک از شلف های توکار چون داخل دیوار طراحی میشن، فضایی رو اشغال نمیکنن که هیچ، یه فضا اضافه هم می کنند.

سرویس بهداشتی لوکس

استفاده از روشویی های خاص و ترند شده بدون پایه

خب تو هر دستشویی باید یه روشویی وجود داشته باشه و بی شک اگه اون فضا فاقد روشویی باشه اصلا سرویس بهداشتی محسوب نمیشه. اما خیلی ساله که تو اکثر خونه ها دیدیم مدل روشویی ها چقدر اده و سرامیکی و سفید هستند. در حالی که روشویی ها نیز به دست پیشرفت علم جذاب تر شدن و حالا با ظواهر و رنگ های جذابی که دارند، رنگ و رخی نو به دستشویی می بخشند. کاسه های روشویی که از جنس هایی مختلفی مثل سنگ و سرامیک و غیره هستند، میتونن ظاهری بسیار ترند و امروزی به فضای سرویس ببخشند. الته که طراحی مدل های روشویی نیز اهمیت بسیاری دارد که هم به شکل مستطیلی و هم دایره ای گود و بیضی شکل، محبوب ترین اونها هستند. فراموش نکنید که مدل های ترند شده روشویی بدون پایه هستن که به زیباسازی محیط کمک بیشتری دارند.

سرویس بهداشتی لوکس

کفشور مخفی خطی

از دیگر مواردی که میتوان بهش اشاره داشت استفاده از کفشور های خطی و مخفی هستند که هم میتونن سرامیکی باشن و هم استیل. کفشور ها جهت جمع آوری آب های ریخته شده هستند که در نمونه های جدیدشون به نوعی دیزاین فضا نیز محسوب می شوند. در واقع وجود کفشور ها در مناطقی که ریزش آب وجود داره ضروری هستش تا هرچه سریعتر آب رو تخلیه کنند.

سرویس بهداشتی لوکس

گیاه طبیعی یا مصنوعی بذار لذتشو ببر

امروزه وجود گیاهان آپارتمانی در هر فضای بسته ای الزامی هستش. چرا که همه ما در شهر های آلوده زندگی می کنیم که در طول روز چندان اکسیژن پاکی به ریه هامون نمیرسه. وقتی خسته برمیگردیم خونه دلمون میخواد یه حال و هوای انرژی دار و پاک بهمون منتقل بشه که خب این کار تنها با داشتن گیاه طبیعی انجام شدنیه. از طرفی وجود این گیاهان داخل سرویس بهداشتی میتونه زیبایی و هوای خوبی ایجاد کنه که البته در نمونه های مصنوعی هم مورد استفاده هستند، اما بدون ایجاد هوای مطلوب!

سرویس بهداشتی لوکس

لایه های مخفی نور میتونه واقعا فضا رو لاکچری کنه

جدا از اینکه هر فضایی نیاز به نورپردازی داره و خب سرویس بهداشتی هم از این قائله مستثنی نیست، اما در فضاسازی های امروزه، استفاده از نور مخفی خیلی ترند شده. در واقع شما با این کار یه نور کم تو فضا ایجاد کردید که برای نصفه شب اینا عالیه و از طرفی هم خیلی میتونه خوشگل باشه.

سرویس بهداشتی لوکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها