|

چیدمان دستشویی با توالت فرنگی طرح حیوانات / مدرن لاکچری با کمی شوک

در دنیای امروزی خیلی طراحی ها متفاوت شده در حدی که قراره با انواع مدل توالت فرنگی های مدل حیوانی آشنا بشیم!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیای امروزه دنیای پیشرفت و دست بردن به نباید هاییست که به عنوان اصول تو گوشمون بود و انگار اجازه نمیداد نزدیکشون بشیم. اما خب در واقع باید گفت باید و نبایدی به شکل قطع وجود نداره و در این جهان هر چیزی میتونه خلق بشه، به خصوص در دکوراسیون و بحث فشن. دیگه وقتی انسانِ هوش مصنوعی ساخته شده و داره درست به مانند ما صحبت میکنه و در حال زندگیه، وسایل که چیزی نیستند. البته که کنترل تمام اینها به دست انسان هستش و در نهایت این ما هستیم که اشرف مخلوقاتیم. بگذریم و برسیم به اصل مطلبمون که در رابطه با پیشرفت هستش و دیدن سازه هایی که شاید تا به حال ندیده باشیم. دیگه یا روزا تو اغلب خونه ها توالت فرنگی وجود داره، اما اونچه که واضحه اینه که همه اونها در نهایت یک عنصر سفید هستند که قابلیتی درست به مانند هم دارند و با سایز های مختلف و کمی، تنها کمی تغییر به ساخته و به فروش می رسند. اما در این مطلب قراره با دیگر مدل هایی از توالت فرنگی آشنا بشیم که دیدنشون هم جذابه، چه برسه به عملی کردنشون. البته که ساختن و نصب اونها واقعا عجیبه، اما به شدت جالب به نظر میاد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم این مدل توالت فرنگی های مدل حیوانات رو.

6

توالت فرنگی با طرح دلفین، سفر به دریا و رنگ آبی

اگر به دنیای دریایی ها علاقه مندید، خب یکی از زیبا ترین گزینه ها انتخاب توالت فرنگی به سبک دلفین می باشد. دلفین ها به دلیل رنگ آبی که دارند میتونن به شدت مناسب فضای حمام و یا سرویس بهداشتی باشند که خب در نهایت اما خصوصیات منفی خودشون رو هم دارند و اون اینه که فردی که میخواد از این توالت فرنگی استفاده چطور با وجود سر دلفین میتونه بشینه رو توالت فرنگی؟ آقای طراح لطفا کمی بیشتر تفکر!

9

وقتی جغد ترسناک میشه توالت فرنگی گوگولی

شاید باورتون نشه اما هستن افرادی که علاقه مندن تا از جغد به عنوان حیوان خونگی نگهداری کنند. جغد ها همیشه شوم خطاب شدند در حالی که طرفداران بسیاری هم دارند و اینطور نیستن که کسی به وایی من از جغد بیزارم! جغد ها در واقعیت شاید کمی تا قسمتی هولناک به نظر بیان اما در ظاهر کارتونی و عروسکی به شدن گوگولی و بانمک هستند که همین موضوع باعث شده تا طرفداران بسیاری پیدا کنند.

8

اما سری هم به حشرات بزنیم با سنجاقک و کفشدوزک

بی شک حشرات نیز میتونن به نوبه خود گوشه ای از این کار رو بگیرند و در این راستا میخوایم با مدل های سنجاقک و کفشدوزک توالت فرنگی آشنا بشیم. کفشدوزک ها سوسک های ریزی هستند که طی یک تعامل دوستانه با خدا، تونستن یه آوانس ریزی بگیرن و با مدل خال خالی و لایه قرمزی که بر روی تن خود دارند زیباتر به نظر برسند. قطعا اگر از این سوسک قهوه ای خونگی ها بود حتی تصورش هم وحشتناک میشد که بخواد بشه توالت فرنگی، و افراد ازش استفاده کنند!!

66

اما سنجاقک ها نیز در این راستا حرکت کرده و تونستن یه ظاهر جذابی به توالت فرنگی بدن. اینکه بخوایم تنوع بدیم چه اشکالی داره که سنجاقک رو هم دخیل کنیم.

3

اگه میخوای سرویس بهداشتی شیک و لاکچری بشه، اسب بزار

اسب ها همیشه نمادی از لوکس بودن و جذابیت بوده اند. در اینجا نیز با اسب طلایی آشنا میشیم که با مدل و طراحی بی نظیرش این فضا رو تبدیل به فضایی منحصر به فرد و خاص کرده. رنگ طلایی نیز در این راستا به اسب جان کمک کرده تا جلوه باکلاس بودنش چندین برابر بشه. اگر شما خونه ای دارید لاکچری، که دلتون میخواد فضای حمام یا دستشویی هم لاکچری باشه، اسب جان ایده خوبیه. فقط باگ قضیه اینجاست که به درد افرادی که پا درد دارند نمیخوره چرا که باید سوار این اسب طلایی بشن و احتمالا نمیتونن پاشون رو بالا بیارن!

1

توالت فرنگی با حیوانات جنگلی

قضیه به همین جا ختم نمیشه در این جا می بینیم دیگر حیواناتی رو که هم زیبایی رو به فضا می بخشند و هم به شدت یونیک شدن رو. از طرفی هم یه ابهتی دارند که احتمالا باعث میشه فرد در نگاه اول یه استرسی درونش ایجاد بشه. 

55

4

2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها