|

راهکارهای خوشبو نگه داشتن حمام و سرویس بهداشتی / خیلی راحت هر بوی بدی رو از بین ببر

توی این مطلب ترفندها و روش های ساده ای رو برای خوشبو نگه داشتن و رفع بوی بد حمام و سرویس بهداشتی یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید قدیم ندیم ها زیبایی و خوشبو بودن حمام و سرویس بهداشتی واسه خیلی ها اونقدرها مهم نبود و وقت زیادی رو صرف این موضوع نمی کردن اما با تغییر سبک زندگی، این روزا خیلیا براشون مهمه که حمام و سرویس بهداشتی محیطی تمیز، زیبا و خوشبو باشه تا قرار گرفتن در این محیط ها هرچند کوتاه اما لذت بخش باشه.

خیلی مواقع پیش میاد که بوی نامطبوعی توی حمام و یا سرویس بهداشتی به وجود میاد که خوشایند نیست. شاید راه کارهایی رو هم امتحان کرده باشی و نتیجه نگرفته باشی. توی این مطلب می خوام ترفندها و روش های ساده ای رو برای خوشبو نگه داشتن و رفع بوی بد حمام و سرویس بهداشتی بهت بگم. تا پایان همراهم باش.

servis-behdashti2

برنامه نظافت منظم داشته باشید

اولین نکته مهم برای خوشبو نگه داشتن حمام و دستشویی، تمیز کردن زود به زود این مکان هاست. حتما تجربه داری که وقتی یه مدت از تمیز کردن حمام و دستشویی میگذره و فرصت نکردی تمیزشون کنی، بوی نامطبوعی رو ازشون استشمام می کنی. این نشونه بهت میگه که وقت نظافت حمام و سرویس بهداشتی رسیده و باید دست به کار بشی.

برای تمیز کردن این مکان های مهم خونه باید تمام قسمت ها رو مورد توجه قرار بدی تا تمامی درزها و شیارهایی که از دید دور هستن هم تمیز بشن. اینجوری خیلی زود بوی نامطبوع از بین میره.

servis-behdashti3

راهی برای تهویه هوا ایجاد کنید

تهویه مناسب هوا، عامل مهم دیگه در رفع بوی بد حمام و سرویس بهداشتیه. اگر این مکان ها در منزل شما، دریچه و یا پنجره داره حتما کمی اونها رو باز بذارید تا هوا تهویه بشه. اگر این امکان در حمام و دستشویی شما پیش بینی نشده از دستگاه تهویه استفاده کنید تا هوای نامطبوع به بیرون راه پیدا کنه و داخل این فضاها نمونه.

servis-behdashti4

از شمع های معطر استفاده کنید

شمع های معطر با رایحه های متنوع وجود دارن که می تونن بوی خوبی رو در فضای حمام و سرویس بهداشتی شما پراکنده کنن. فضایی برای قرار دادن این شمع های معطر ایجاد کنید و چند تا از اونها رو داخل فضای حمام و دستشویی خودتون قرار بدید و از نتیجه کار لذت ببرید. صابون های معطر هم می تونن اثری شبیه به استفاده از شمع های عطری داشته باشن.

servis-behdashti6

حوله ها رو زود به زود عوض کنید

بعضی مواقع وجود حوله های مرطوب که مدت زیادی داخل حمام و سرویس بهداشتی موندن، عامل ایجاد بوی نا مطبوع در این مکان ها هستن. فضای مرطوب حمام و دستشویی باعش میشه تا حوله ها به خوبی خشک نشن و این رطوبت در طولانی مدت بوی ناخوشایندی ایجاد میکنه. پس اگر از حوله داخل این فضاها استفاده می کنید اونها رو زود به زود عوض کنید و بشویید.

servis-behdashti5

از جوش شیرین و لیمو ترش استفاده کنید

اگر از فاضلاب و خروجی های آب در حمام و سرویس بهداشتی شما بوی نامطبوع متصاعد می شه، می تونید مقداری از جوش شیرین و یا لیمو ترش در اون نقاط استفاده کنید تا بوی بد رو به خوبی از بین ببرن.

servis-behdashti1

سطل های زباله رو خالی و تمیز کنید

انباشت دستمال کاغذی و دیگر زباله هایی که داخل حمام و سرویس بهداشتی وجود دارن، عامل دیگه بوی بد در این مکان هاست. حتما سطل های زباله داخل حمام و دستشویی رو زود به زود خالی و اونها رو تمیز کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها