|

آشنایی با برچسب کابینت راه نجات نو کردن / تعویض کابینت سیصد میلیونه اینجوری بهتره

برچسب کابینت راه نجاتیست جهت تغییر ظاهر کابینت ها در صورتی که بودجه ای بسیار کمتر از تعویض کابینت پرداخت می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کابینت یکی از سرسام آور ترین آیتم های هر خونه محسوب میشه که از طرفی هم به شدت ضروریه. اصلا مگه میشه یه فضا اسمش آشپزخونه باشه و کابینت نداشته باشه! آشپزخونه ها با کابینت ها هستن که ماهیت و البته شخصیت و هویت پیدا می کنند و بسته به سبک دکوراسیونی که دارند میتونن ادعا کنند ما دیزاین داریم و زیباییم. سبک کابینت ها، جنسشون و البته رنگ های متنوعی که دارند بسیار مختلف اند و میتونن بر اساس اونچه که شما نیاز دارید و خوشتون میاد طراحی شده و مورد استفاده قرار بگیرند. اما شاید یه خونه ای کابینت داشته باشه ولی خب قدیمی و تکراری شده باشه. اونوقت چی؟ باید تو این شرایط گرونی رفت از بیخ و بن کابینت ها رو عوض کرد؟ این روزا دیگه با توجه به اینکه قیمت یک آدامس هم بالا رفته، کابینت دیگه جای خود داره و تعویضشون به شدت دشواره. اما نگران نباشید چرا که راه حلی دیگر وجود داره که با هزینه ای بسیار کمتر این مشکل رو حل میکنه. در واقع شما میتونید با بودجه ای بسیار ناچیز تغییر رو در ظاهر دکوراسیون آشپزخونه اجرا کنید. ترفندی به نام برچسب کابینت که در طرح و رنگ ها بسیار متنوع و جذابی وجود داره و میتونه جوری کابینت ها رو تغییر بده که گویی صفر تا صد کابینت ها عوض شدن! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این آیتم به درد بخور و جالب آشنا بشیم.

برچسب کابینت

برچسب کابینت چیست؟

برچسب کابینت به نوعی روکش محسوب میشه که بر روی درب کابینت ها و البته قسمت های قابل دید نصب میشه و طرح و رنگشون رو عوض میکنه. کابینت ها جنس ها و ابعاد مختلفی دارن اما تقریبا همشون تو سایز از یک تول تبعیت دارند که خب این برچسب ها نیز برای همه مدل کابینتی قابل اجرا هست. استفاده از برچسب های مخصوص به ویژه بیرا ام دی اف میتونه روشی به شدت ایده آل جهت نوسازی باشه که قیمتی بسیار ارزان تر دارد. لازم به ذکره بدونید این سبک برچسب ها حتی میتون برای درب اتاق ها نیز مورد استفاده قرار بگیرن و مناسب باشد.

متریال برچسب کابینت

جنس و متریال و البته نحوه نصب برچسب کابینت تقریبا چیزی شبیه به کاغذ دیواری هستش که خاصیت پوشش دهی بالا و مناسبی دارد. در واقع این برچسب ها بر روی کابینت ها کشیده شده و باعث احول اونها خواهد شد. انگاری یه کابینت نو خریدین! اما اونچه که به شدت اهمیت داره تا زیبایی کابینت ها تمام و کمال بشه، به درستی چسبوندن برچسب ها می باشد تا هوایی میونشون نیوفته و صاف و یکدست باشند. تنوع در این برچسب ها خیلی بالاست و رنگ و طرح زیادی دارند، همراه با کیفیت های مختلف. یک سمت این برچسب ها حالت چسبی داره و سمت دیگر طرح اصلی قرار گرفته که بسته به هزینه ای که در نظر دارید کیفیت های متفاوت دارند.

برچسب کابینت

مزایای استفاده از بر‌چسب کابینت

یکی از خوبی هایی که تا به اینجا چند باری هم بهش اشاره داشتیم قیمت مناسب این برچسب ها هستن که خیلی ارزون تموم میشن و دیگه نیازی به عوض کردن کابینت ها نیست. از دیگر مزیت هایی که میشه ازشون گفت نصب راحتشونه در حالی که کابینت سختی کار داره. این برچسب ها دارای قابلیت شستشو می باشند ضد آب بودنشون باعث شده تا خیلی ها جذبشون بشن. دردسر کم دارن و داشتن سایز و اندازه های متنوعی که دارند برای اغلب کابینت ها مناسب اند. برای کابینت هایی مثل ام دی اف، هایگلاس و حتی کمد ها قابل اجرا هستند و باعث محبوبیت در بین مردم شده اند.

برچسب کابینت

و اما معایب برچسب کابینت

بی شک در کنار مزایایی که تعریف کردیم، معایب این برچسب ها کم نیستن و اولیش اینکه چندان مقاومت بالایی در مقابل خو کابینت ندارند ئ خب چون برچسبن، ممکنه یه جایی بالاخره خراب بشن. از طرفی هم با اجرای اشتباه میتونه ظاهر کل آشپزخونه خراب بشه و زیباییش رو از دست بده. از طرفی از اونجای که بحث قیمتی در این مورد بسیار اهمیت داره، از 7000 تومان تا 60000 تومن در بازار موجود است. اگر هم سوالتون اینه که این برچسب ها رو از کجا میشه تهیه کرد باید بگیم که مغازه های پلاستیک فروشی اغلب دارند و میتونید به راحتی خرید کرده و استفاده نمایید. 

برچسب کابینت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها