|

دم عیدی فقط به فکر عوض کردن مبل نباش / با برچسب کابینت قیافه آشپزخونتو از 2024 رد کن

اگر شما هم قصد دارید تا برای عید امسال آشپزخونه رو یه نوایی بدین اما براتون همه چیز گرونه پس دست به کار بشین و از برچسب کابینت استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- چشم به هم بزنیم عید شده و خیلی از خونواده ها هستند که دلشو میخواد یه دستی به سر و گوش خونشون بزنن که خب حالا جدا از دکوراسیون داخل نشیمن و پذیرایی، آشپزخونه هم تو نمای خونه و البته دل مامان خونه تاثیر فراوونی داره. اما تو آشپزخونه شاید دلمون بخواد یه تغییر اساسی داشته باشیم که خب با توجه به شرایط اقتصادی و گرون بودن همه چیز، آدم میمونه چیکار کنه. از طرفی هم تعویض کابینت ها میتونه حسابی آشپزخونه رو نونوار کنه اما خب به دلایل متعدد این کار شدنیه. مثلا بعضی خونواده ها از پس هزینه های بالای این تعویض برنمیان و یا اینکه زحمت و دردسر این حرکت رو نمیخوان بپذیرن و حوصلش رو ندارند. شاید هم مستاجر هستند و مالک دلش نمیخواد چنین کاری رو قبول کنه و … هزار دلیل دیگه!

اما این شرایط میشه کار دیگه ای کرد؟ قطعا بله. این روزا دیگه خیلیا هستند که از ترفندی به اسم برچسب کابینت استفاده می کنند. این برچسب ها ه به جهت هزینه به شدت مناسب هستند و هم سرعت بالایی در نصب دارند. دلتون میخواد بیشتر با این گزینه جذاب آشنا بشین؟ پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

برچسب کابینت

برچسب کابینت چیست و چه متریالی داره؟

برچسب کابینت یه جور برچسبه که روی درهای کابینت و قسمتایی که دیده میشن کشیده میشه تا رنگ و طرح اونهارو عوض کنه. این برچسبا تو طرح ها  رنگای بسیار متنوع و مختلفی وجود دارن که در ادامه باهاشون آشنا میشیم. استفاده از این برچسبا به خصوص برچسب کابینت ام دی اف، یکی از روش های مناسب و جالب واسه نوسازی کابینت های آشپزخونه می باشد.

اگه بخوایم از متریال و جنس برچسب بگیم باید اشاره کنیم که تقریبا شبیه به کاغذ دیواری هستند و میتونن پوشش‌ دهی متناسب و بالایی داشته باشند. این برچسب ها روی کابینت نصب میشن و باعث تغییر اونها میشن. فراموش نکنید تنوع تو برچسب‌ ها زیاده و تو ابعاد، طرح‌ ها، رنگ‌ ها و کیفیت‌ های مختلف هستند که شما میتونید بسته به نیازتون اونی که دلتون میخواد رو انتخاب کنید. این برچسب ها اینجوری که یک سمتشون خسب دارن و میچسبن به کابینت و سمت دیگشون طرحشونه. فقط یادتون نره که کیفیت به شدت اهمیت داره.

برچسب کابینت

برچسب کابینت چه خوبیایی داره؟

از مزایایی که این برچسب ها دارند اینه که خب نسبت به تعویض خود کابینت خیلی خیلی هزینه به صرفه تری دارند و دیگه نیازی به تعویض کابینت نیست. خوبیه دومشون نصب راحت و سریع و البته با دردسر کمه. همچنین خب تنوع طرح و رنگشون همونطور که گفتیم زیاده و رنگ و مدل و قابلیت شستشویی که دارند و در نهایت ضد آب بودنشون باعث میشه تا خیلی ها از این برچسب ها استفاده کنند. داشتن سایز و اندازه مختلف و استفاده برای همه جور کابینتی از جمله کابینت ام دی اف، هایگلاس و حتی کمد ها باعث شده تا میون مردم محبوبیت خوبی داشته باشه.

برچسب کابینت

اما بدی های برچسب کابینت چه مواردیه؟

از بدی های این برچسب ها بادی اشاره کنیم به مقاومت و دوام کمی که نسبت به خود کابینت دارند و اینکه ممکنه در صورت نصب حتی کمی اشتباه چهره نامناسبی از آشپزخونه میسازن که خب باید بگیم اجراشون به شدت مهمه. خراب شدن برچسب کابینت در صورت نصب نادرست میتونه زمینه ساز زشتی آشپزخونه باشد.

برچسب های کابینت دوام و استحکام آنچنانی ندارند و در مقابل خراش یا ضربه، احتمال اینکه دچار خراش یا پارگی بشن زیاده. البته که در عوض این حسن رو هم داره که در صورت پارگی میتونید به راحتی عوضشون کنید.

برچسب کابینت

جنس و طرح به شدت متنوع برچسب کابینت 

برچسب کابینت انواع به شدت متنوع و جذابی داره که شما میتونید مطابق با سلیقه و خواسته خود این انتخاب رو داشته باشید. طرح سنگ، طرح کاشی، طرح چوب، طرح هایگلاس، طرح ام دی اف، طرح فلزی، طرح گلدار و رنگی و سفید نیز گزینه های روی میزی هستند فراموش نکنید که این طرح ها هر کدوم میتونن یه عالمه دسته بندی داشته باشند که شما با توجه به اونچه که دلتون میخواد انتخاب می کنید. 

از طرفی هم جنس این برچسب ها بسیار هستند که به دسته های مختلفی همچون براق، مات، جادویی، برجسته، چرمی، ضد آب، بی رنگ یا شفاف و البته پولکی تقسیم میشن.

برچسب کابینت

برچسب کابینت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها