|

معرفی انواع دیوار پوش بین کابینتی / اگه مستاجری آشپزخونه ناناستو تخریب نکن تایل بزن

دیوار پوش های چسب دار از جنس های مختلفی هستند که میتونن زیباسازی هی متنوعی به فضا ببخشند و در اینجا قراره با انواع اونها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- آشپزخونه قلب هر خونه ای محسوب میشه و این روز دیگه فقط به چشم یک فضای خدماتی بهش نگاه نمیشه، بلکه خوشگلاسیون و زیباسازیش نیز اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و افراد به جهت دیزاین هرچه بیشترش، تلاش دارند. سبک ها فراوونن و بسته به سلیقه و بودجه شما انتخاب میشن. اما گاهی پیش میاد که کابینت ها عالین و وسایل نیز نیاز به تغییر و یا کم و زیاد کردن ندارند. ولی خانوم خونه حس میکنه باید یه تغییری ایجا بشه و فضایی نو بسازه. پس میره سراغ کشی و یا سرامیک بین کابینتی. شاید هم این قسمت دچار خرابی و کثیفی شده که باز هم نیاز به تغییر داره و وقتی به این فکر میکنه چقدر سخته و خاک خوری داره کنده کاری های سرامیک و پول زیادی هم میخواد خرید کاشی جدید، پس بیخیال این برنامه میشه و با همون ظاهر نازیبای بین کابینتی میسوزه و میسازه! در حالی که راه حل هایی جذابی مثل دیوارپوش بین کابینتی وجود داره. ای تایل ها به صورت چسبی هستند که نیاز به هیچگونه کندنی هم ندارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این آیتم های کار راه بنداز آشنا بشیم. 

دیوار پوش بین کابینتی

دیوارپوش بین کابینتی چیست؟

این نوع  پوشش برای بین کابینت ها نصب میشه و با توجه به اینکه بسیار راحت داره، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته. تو همه خونه ها پیش میاد که قسمت بین کابینت ها به دلیل وجود رطوبت و البته حرارت و کثیفی ها، بعد از گذشت مدتی کدر میشه. به همین دلیل از پوششی به نا بین کابینتی استفاده میشه که خب جنس های مختلفی دارند و بسته به متریال مورد نیاز و سلیقه شما انتخاب میشن.  دیوارپوش بین کابینت ها نه تنها در زیبایی فضای آشپزخونه تاثیر مستقیمی داره، بلکه در تمیز نشون دادن فضا نیز به شدن مهمه و میتونه بولد بشه. چرا که شما فرض کنید کل آشپزخونه رو مثل دسته گل کردید، بعد فضای بین کابینت ها کثیف و کدر هستند، در دید بصری کاملا مشخص و قابل لمس هستند که باعث کثیف نشون دادن کل آشپزخونه خواهند شد. دیوار پوش ها سالانه دچار تغییراتی میشن که خب حالا کاملا با کیفیت و جدید تر شده اند.

دیوار پوش بین کابینتی

دیوارپوش بین کابینتی چوبی با طرح چوب

یکی از بهتری و با دوام ترین متریال های برای استفاده در قسمت بین کابینتی، جنس چوب است. شما میتونید از این متریال به شکل های مختلفی مثل خام و پولیش نخورده، قطعات کوچیک به هم چسبیده، الواری و غیره استفاده نمایید. از طرفی هم اگر خونتون تو یکی از مناطق مرطوب هستش، میتونید روی چوب حساب کنید و اون رو به عنوان یکی از بهترین بین کابینتی ها استفاده کنید. 

دیوار پوش بین کابینتی

دیوار پوش کابینتی کاشی

کاشی یه متریال به دشت پر کاررده که از قدیم ندیما تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به تغییرات در کیفیت و طرح، طرفداران سیایر داره. از ویژگی های بارز دیوارپوش کاشی میتوان به مواردی مثل مقاومت بالا در برابر رطوبت، مقاومت در مقابل تغییرات دما و همچنین شستشو راحتی و غیره اشاره داشت.

دیوار پوش بین کابینتی

دیوار پوش سنگ‌های طبیعی و مصنوعی

شاید هم شما خانومی باشید که دلتون یه بین کابینتی شیک تر و لوکس میخواد که خب در اینجا ما به شما متریال سنگ رو پیشنهاد میدیم. سنگ ها اینجورین که چه طبیعی باشن چه مصنوعی، کلا سرشون بالاست و با کلاسن. میتونن هر فضای رو منحصر به فرد کنن و آشپزخونه رو هم یه تحول خوشگل میبخشند. از این سبک متریال شه به صورت یک تیکه و یا تیکه ای و صیقلی شده و نشده بر روی دیوار استفاده کرد و طبق سلیقه و خواسته شما فضای بین کابینت رو دیزاین کرد. 

دیوار پوش بین کابینتی

دیوار پوش شیشه

شیشه خیلی دلبره. یه متریال شفاف و براق به حساب میاد که قابلیت انعکاس نور رو داره و میتونه محیط رو روشن تر نشون بده. از طرفی هم یکی از مدرن ترین متریال هاست که بروزرسانی شده و میتونه یه بین کابینتی بی نظیر باشه. شیشه رو میتونید در انواع رنگ ها انتخاب کنید و متناسب با رنگ بندی دکوراسیون منزل و آشپزخونه انجام بدید.

دیوار پوش بین کابینتی

دیوار پوش از نوع تایل بین کابینتی

تایل ها نمونه های نوین و آپدیت شده دیوار پوش ها هستند که نه تن نصبی راحت تر دارند، بلکه به شدت مقرون به صرفه نیز هستند. تنوع شون خیلی بالاست و مقاومت خوبی در برابر حرارت و رطوبت دارند. تایل ها که خیلی زیاد ارزان هستند، در دو نوع پشت چسب دار و فومی هستند. حالت اول نصب شون خیلی راحته اما خب تو مورد دوم باید از چسب مخصوص استفاده کمرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فهیمه ارسالی در

    ناناس؟ این دیگه چه کلامیه؟ مگه بچه این؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها