|

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ / آرایش خوب لوازم خوب میخواد با اینا صورتت بی نقص ترینه

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودر ها برای میکاپ رو بهتون معرفی کردیم که برای استفاده ی طولانی مدت عالی هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانوم ها با استفاده از آرایش سعی میکنن که زیبایی های خودشون رو بولد کرده و ایرادات چهره شون رو اصلاح کنن که خب در صورتی که در این زمینه مهارت داشته باشن این کار شدنیه مثلا در صورتی که بدونن چیکار کنیم که کرم پودر نماسه یا کانسیلر کم رنگ نشه و... میتونن در نهایت یه میکاپ زیبا برای خودشون انجام بدن که خب گفتیم این موضوع نیازمند یه سری اطلاعات و البته تمرین و تکرار و مهارته مثلا شاید شما دفعه ی اول خوب خط چشم نکشید ولی بعد از تمرین مسلما دفعه ی پنجم یه خط چشم زیبا خواهید کشید و خب با این حساب میشه گفت که آرایش کردن هم یه هنره که یادگیری لازم داره.

البته که در برخی از مواقع شاید شما مهارت لازم رو برای آرایش داشته باشید ولی لوزامتون خوب نباشه بنابراین نباید انتظار یه میکاپ بی نقص و خوب رو داشته باشید چون هر کاری برای خودش ابزار میخواد و در صورتی که ابزار مناسب نباشه نتیجه ی کار هم اونطور که باید و شاید دلخواه نمیشه مثلا در صورتی که ضد آفتاب میخواهید و پوستتون چربه باید به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب باشید که هم از پوستتون در مقابل اشعه ی مضر خورشید محافظت کنه و هم میزان ترشح چربی توسط پوستتون رو کنترل کنه. حالا در راستای داشتن لوازم آرایشی خوب میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودر ها برای میکاپ رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ

کرم پودر لورال مدل infaillible

در صورتی که بخواهیم یه محصول که به خوبی هر چه تمام تر میتونه پوستتون رو یکنواخت کنه و یه پوشش یه دست بهش ببخشه کرم پودر لورال مدل infaillible رو بهتون معرفی میکنیم که خب برای ثابت شدن این موضوع شما میتونید روی پوست صورتتون قسمتی که روشن تره و کمترین لک رو داره این کرم رو تست کنید و بعد به سراغ تیره ترین و پر لک ترین قسمت برید و اونجا هم از این کرم بزنید و ببینید که رنگ این دو قسمت چطور شد که ثابت شده با هم مو نمیزنه.

از خوبی هایی که این کرم داره میشه به برخورداری از ویتامین C و ضد آب بودن اشاره کرد که روی پوست هم بسیار بافت سبکی داره و به چهره تون زیبایی خاصی میبخشه و شما میتونید برای مدت زمان زیادی اون رو روی پوست خودتون داشته باشید بدون این که بماسه و یا تغییر رنگ در اون رخ بده.

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ

کرم پودر فور اور 52 Photo Matte

بریم سر وقت کرم پودر فوق العاده برای میکاپ که فرمولش بر پایه ی آب بدون روغن هست و از این رو برای پوست های چرب بسیار مناسبه چرا که باعث نمیشه بعد از زدن اون صورتشون برق بزنه. این محصول ظاهر منافذ پوست رو بهتر میکنه و به هیچ وجه باعث بسته شدن اون ها نمیشه. همچنین این کرم پودر دارای بافت سبک بوده و آبرسانی به پوست رو هم به خوبی انجام میده بنابراین برای استفاده های روزانه و طولانی مدت مناسبه و رنگ های طبیعی داره و برای هر رنگ پوستی مناسبه بنابراین شما میتونید با خیال راحت به سراغ خرید این کرم برید.

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ

کرم پودر 24ore perfect دبورا

در صورتی که مایل به داشتن یه کرم پودر آبرسان هستید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ کرم پودر 24ore perfect دبورا هست که عملکرد و تخصص این محصول نگهداری و مراقبت ویژه از پوست شماست ضمن این که اون رو به خوبی کاور میکنه و یه بافت یک دست بهش میده و برای شما یه تجربه ی بینظیر از یه میکاپ بی نقص میسازه بنابراین شما میتونید برای محیط کار و دانشگاه به سراغ این محصول برید و شادابی و نشاط رو به پوستتون هدیه کنید.

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ

کرم پودر مک Studio Radiance

این محصول یه کرم پودر هست که علاوه بر پوشانندگی بالا خاصیت مرطوب کنندگی هم داره از این رو برای پوست های خشک بسیار مناسبه چون افراد دارای این مدل پوست ها بعد از زدن اینم کرم پوستشون پوسته پوسته نمیشه و به قولی حالت کیکی به چهره ی شما نمیده و بافت صاف و یکدستی خواهد داشت. همچنین این محصول به دلیل کومدون زا نبودن منافذ رو مسدود نمیکنه و به خوبی روی پوستتون میشینه.

بهترین کرم پودر ها برای میکاپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها