|

امکاناتی که در جهان برای سگ ها ارائه می شود / لاین هواپیمای اختصاصی

امکاناتی که برای سگ ها در سراسر دنیا در نظر می گیرند چرا که از محبوب ترین ها در حال حاضر برای انسان ها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از خبر های شوکه کننده در هفته ی قبل می تونیم به این اشاره کنیم که سگی به جای پروازی دوساعته به اشتباه با پروازی 8 ساعته سفر کرد و متاسفانه جون خودش رو به دلیل طولانی بودن زمان پرواز از دست دارد و همین طور خبر دیگر از بسته شدن یک کافه سگ در تهران شنیده شد که در این کافه شما می توانستید با حیوان خانگی محبوبتان لحظات خوشی رو برای خودتون رقم بزنید و نوشیدنی مورد علاقه تان را در کنار فضایی دوستانه و صمیمی میل کنید همچنین یک استخر برای بازی سگ ها هم در نظر گرفته شده بود البته ناگفته نماند که برای خبر بدی که در مورد فوت سگ در هواپیما اتفاق افتاد تعبیر هایی اندیشیده شد که در ادامه باهم می بینیم که الان سگ ها ایر لاین مخصوص خودشون رو دارند و می تونند از این شهر به اون شهر مثل مسافر های عادی سفر کنند همچنین به امکانات دیگری هم که برای آنها در سایر نقاط در نظر گرفته شده اشارهخواهیم کرد.

شرکت هواپیمایی Bark air برای سگ ها 

 شرکت هواپیمایی به نام Bark air پرواز هایی از لس آنجلس و لندن به مقصد های شهرهای دیگر سگ ها را به سفر می برد. این شرکت هواپیمایی برای پرواز های داخلی 5000 دلار به ازای هر سگ و صاحبش و برای پروازهای خارجی 7600 دلار دریافت می کند.این شرکت 10 بلیط می فروشذ تا جای کافی برای سگ ها و صاحبانشان باشد.

a4f3dde5a19ea11d7044006b4477591e

9231a951ceec86e7adcc541646eda8a4

شما می توانید به ازای هر بلیط یک همراه داشته باشید ولی بیشتر از آن، لازم است بلیط خریداری کنید. تنها محدودیتی که برای خرید بلیط وجود دارد این است که همراهان سگ باید بالای سن قانونی 18 سال یاشند ولی برای نژاد سگ ها هیچ محددیتی وجود ندارد.اولین پرواز این لاین در 25 می با یک گلف استریم از نیویورک به لس آنجلس انجام شد. جالب است بدانید که در این ایر لاین یک مدد جو برای سگ ها حضور دارد که هنگامی که بلیط رزرو می کنید با شما تماس می گیرد تا اطلاعات لازم را از سگتان به او بدهید. 

bark-air85-04112024-b4169ab09263423db8b4bd2058544bbe

در روز پرواز باید 1 ساعت قبل در آنجا حضور پیدا کنید و پس از چک کردن مدارک به محدوده پذیرایی هدایت می شوید. در هواپیمای bark air شما  از امکاناتی مانند رایحه خوب و موسیقی آرامش بخش برخوردار می شوید البته ناگفته نماند کخ این رایحه ها برای پت شما کاملا بی ضرر هستند و ریه او را دچار مشکل نخواهند کرد. در ضمن برای سگ ها فضای بازی و تنقلات مورد علاقه شان هم در نظر گرفته شده است. بامزه ترین قسمت ماجرا اینجاست که به هر کدام از سگ ها یک کفش می دهند تا در صورت تمایل آن را گاز بگیرند و سرگرم شوند.

Untitled

3

برای جلوگیری از تهوع سگ ها در هنگام  پرواز به دلیل تغییر فشار هوا برایشان خوراکی هایی در نظر گرفته شده است مانند آبگوشت استخوان. 

کافه هایی برای سگ ها

در قلب آسیا پدیده ی علاقه به حیوانات خانگی در حان جان گرفتن است و از این رو مکان هایی به وجود آمده این که دوستداران حیوانات و صاحبان آنها بتوانند به راحتی در محیطی با دوستان خود بنشینند در حالی که سگ شان در کنارشان است و از فضا لذت می برند. کافه های حیوانات خانگی مکان های محبوبی در آسیاست که شما می توانید با سگ خود به راحتی به آنجا بروید و از دیدن سگ های دیگر هم که در حال بازی هستند لذت ببرید از همین رو این کافه ها در سراسر قاره محبوبیت زیادی کسب کرده اند در اینجا چند کافه که ترکیبی منحصر به فرد از صاحبان در کنار سگ هایشان را ارائه می دهند مرور می کنیم.

کافه سگ در شهر کوزون فراری از شلوغی شهر را برای دوستداران حیوانات فراهم می کند مراجعه کنندگان می توانند نوشیدنی بنوشند و با سگ های دوستانه در کافه بازی کنند.

7777

غیر از آسیا شما می توانید کافه های محبوب برای دوست داران حیوانات را در سراسر جهان ببینید برای مثال یکی از کافه های دیگر به نام Daymaker espresso که در سواحل گلد قرار دارد و همانطور که در فضای مجازی این کافه نمایان است سگ های دوستانه زیادی از آنجا دیدن می کند و این کافه نه تنها جایی خنک و دنج است بلکه به شما کمک می کند دوست کوچک پشمالویی پیدا کنید.

TWE-DogFriendlyCafes-01

44444

اتوبوس سواری سگ ها

در برحی از کشور ها اتوبوس هایی برای سگ ها در نظر گرفته شده که سگ های شما را سوار می کنند و یک ممد جو در این وسیله های نقلیه شادی را برای کوچولئی شما فراهم می کند کسانی که سال ها تجربه کار با سگ را دارند کنار سگ شما خواهند بود و همچنین اغلب دامپزشکا هم در این اتوبوس ها حضور دارد.و از طریق این اتوبوس ها آنها را به محل بازی و پارک یا پانسون هدایت می کنند و سگ های خود را با اتوبوس به مهدکودک می فرستند. آنها اغلب درحفظ ایمنی سگ ها بسیار جدی هستند و سفر خوب سگ شما برایشان در اولویت قرار دارد و اقدامات اضافی خود را برای اطمینان از وسیله نقلیه خود همراه دارند.

2-660x830-1

londondogbus2

(W)Dog-Bus

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها