|

بهترین مراکز خرید مشهد؛ از لوکس تا ارزان قیمت

مسافرانی که برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند، حتما سری به مراکز خرید این شهر می‌زنند.

لینک کوتاه کپی شد
شهر مشهد هرساله میزبان مسافرانی است که برای زیارت به این شهر زیبا و گردشگری سفر می‌کنند. حضور مسافران در ایام مختلف سال سبب تبدیل‌شدن این شهر مذهبی به یکی از قطب‌های سیاحتی و گردشگری شده است. لذا، مسافرانی که برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند، حتما سری به مراکز خرید این شهر می‌زنند. اگر شما هم قصد بازدید از این شهر را دارید می‌توانید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

معرفی بهترین مراکز خرید مشهد

شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) هر ساله پذیرای زائران و گردشگران زیادی است. بسیاری از مسافرینی که از طریق راه‌های هوایی و زمینی به‌خصوص با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به این شهر سفر می‌کنند، علاوه‌بر زیارت از مراکز خرید و جاهای دیدنی این شهر بازدید می‌کنند. در مشهد مراکز خرید زیادی وجود دارد که به‌عنوان به جاذبه‌های گردشگری مشهد شناخته می‌شوند و امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را به مسافرین ارائه می‌کنند.

مجتمع تجاری الماس شرق

الماس شرق، یکی از مجتمع‌های تجاری معروف مشهد است که با وسعت ۲۵ هزار مترمربعی، فضای مناسبی را برای تجربه خرید لوکس و تفریح فراهم کرده است. این مرکز خرید زیبا با امکاناتی همچون آب‌نمای جامپینگ، رستوران‌های بی‌نظیر سنتی و مدرن، سینمای 5 بعدی، آکواریوم آبزیان و ... جزو محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد به‌حساب می‌آید.

ازلحاظ موقعیت جغرافیایی، الماس شرق نسبتا نزدیک حرم مطهر قرار دارد. اگر تمایل دارید در نزدیکی این مجتمع اقامت داشته باشید، هتل‌های مختلفی در اطراف الماس شرق قرار دارند که گزینه‌های مناسبی برای اقامت شما خواهند بود. با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد می‌توانید به‌راحتی به مشهد سفر کنید.

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد است که با داشتن امکانات مناسبی همچون هایپرمارکت بزرگ، شهربازی، سالن‌های بیلیارد و بولینگ و ... به‌عنوان یکی از مراکز خرید جذاب مشهد محسوب می‌شود. این مرکز خرید در حدود 20 دقیقه با اتومبیل شخصی از حرم فاصله دارد و با داشتن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو نگرانی شما بابت جای پارک را به‌طور کامل برطرف می‌کند.

این مرکز خرید جزو مراکز خرید با قیمت متوسط است. با خرید بلیط هواپیما از تیکت ارزان می‌توانید ظرف چند ساعت به مشهد سفر کرده و علاوه بر زیارت از مراکز گردشگری و بازارهای جذاب این شهر بازدید کنید.

مرکز خرید آرمیتاژ

آرمیتاژ، جزو بازارهای لوکس مشهد به‌حساب می‌آید که به‌صورت یک برج زیبای 34 طبقه ساخته شده و امکانات بی‌نظیری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع اجناس از لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک، عطر، چرم، ساعت، زیورآلات، جواهرات و ... را پیدا کنید.

تنوع برندها، امکانات تفریحی و رفاهی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های ورزشی، روف گاردن با چشم‌انداز عالی، فود‌کورت‌های با غذاهای سنتی و بین‌المللی، شهربازی و ... جزو امکانات بی‌نظیر این برج زیبای تجاری- گردشگری شناخته می‌شوند که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می‌کنند. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد، تنها چند ساعت با این جذابیت‌ها فاصله خواهید داشت!

بازار رضا

بازار رضا، یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید مشهد محسوب می‌شود که برای سال‌ها پذیرای زائران حرم مطهر است. این بازار سنتی در سال 1355 بنا شد. ورودی‌های و خروجی این بازار بزرگ در دو نقطه میدان ۱۷ شهریور و فلکه آب قرار دارد. این بازار، به‌صورت دو راهروی موازی طراحی شده است.

شما می‌توانید با گشت‌وگذار در این بازار معروف اجناس مختلفی همچون پوشاک، انواع اقلام مناسب برای سوغاتی همچون زعفران، انگشتر، ادویه، خشکبار، زرشک و ... را خریداری کنید. این بازار، نزدیک‌ترین بازار به حرم است که می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به آن برسید.

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال، یکی از بهترین مراکز تجاری- تفریحی مشهد است که در نزدیکی مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد. این مجموعه جذاب، با معماری خاص و بی‌نظیرش جزو بهترین مراکز خرید مشهد به‌حساب می‌آید که از طریق یک پل معلق به الماس شرق متصل شده است.

امکانات بی‌نظیر این مجموعه همچون هایپر‌مارکت، گیم نت، رستوران و غذای فوری، پارک علمی، واحدهای تجاری عرضه‌کننده اجناس و برندهای مختلف توانسته توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. لذا، شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد با یک تیر چند نشان بزنید و سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

مرکز خرید خورشید

مرکز خرید خورشید، یکی از مراکز تجاری معروف شهر مشهد است که در منطقه‌ احمدآباد و یکی از خیابان‌های پرتردد مشهد واقع شده است. این مجتمع تجاری با وسعتی بزرگ و امکانات فراوان، مقصدی محبوب برای خرید و تفریح در شهر مشهد به‌حساب می‌آید. مرکز خرید خورشید دارای فضایی بزرگ و مدرن است که در آن فروشگاه‌های متعددی برای تامین نیازهای مختلف مردم وجود دارند. در این مرکز خرید انواع برندهای معروف، کالاها و محصولات متنوع عرضه می‌شود.

این مرکز خرید نه طبقه، شامل ۴۹ واحد تجاری، اداری و پارکینگ است. در اینجا می‌توانید انواع کالاها مانند کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و ... را خریداری کنید. همچنین، این مرکز خرید با داشتن پارکینگ چندطبقه، کافی‌شاپ، آب‌نما و آکواریوم سعی خدمات بسیار خوبی را به مراجعین ارائه می‌دهد. در فودکورت مرکز خرید خورشید می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را میل کنید.

مرکز خرید آرمان

این مرکز خرید در نزدیکی حرم قرار دارد و علاوه بر داشتن بخش تجاری به‌عنوان یک مجتمع اداری- تفریحی- اقامتی به شمار می‌رود. این تفرجگاه 1500 متری با داشتن مجسمه‌های سنگی و آبشارهای جاری از دل مجسمه‌ها به‌عنوان یکی از مراکز دیدنی و جذاب شمرده می‌شود.

نزدیکی این مرکز خرید به حرم موجب جذب بازدیدکنندگان زیادی شده است. آرمان با تنوع و کیفیت عالی اجناس توانسته جای خود را به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در بین گردشگران و زائران باز کند. با رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد می‌توانید زیارت و سیاحت خاطره‌انگیزی را رقم بزنید.

بازار بزرگ فردوسی

اگر به دنبال پوشاک با قیمت مناسب هستید، ما بازار بزرگ فردوسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازار قدیمی، انواع پوشاک همچون سیسمونی و لوازم نوزاد، پوشاک، لباس‌های مجلسی مردانه و زنانه، انواع روسری، مانتو، کیف و کفش و سایر پوشاک، انواع ملزومات عروسی، طلا و زیورآلات، بدلیجات و ساعت با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

جمع‌بندی

مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران است که هرساله پذیرای زائران و گردشگران خارجی و ایرانی زیادی است. شما با سفر به این شهر مقدس می‌توانید علاوه بر زیارت به تفریح و خرید در مراکز خرید متعدد و متنوع این شهر توریستی بپردازید. تنوع مراکز خرید این شهر به‌اندازه‌ای است که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و هیچ‌کس دست خالی از این بازارها برنمی‌گردد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد در سریع‌ترین زمان ممکن به مشهد سفر کنید و علاوه بر لذت معنوی، از جاذبه‌های گردشگری و تجاری این شهر زیبا بهره‌مند شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها