|

با حیوانات خانگی که وارث میلیون ها دلار هستند آشنا شوید / پول اینا از پارو بالا میره

علاقه افراد به حیوانات خانگی باعث شده آن ها وارث میلیون ها دلار باشن. توی این مطلب با چنتا از این حیوانات ثروتمند آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق آمار اعلام شده بین 10 تا 30 درصد افرادی که صاحب حیوانات خانگی هستند آنها را در وصیت نامه ی خود به عنوان وارث اعلام میکنن. حیوانات خانگی در این روزها در بین انسان ها مانند عضوی از خانواده هستند به همین دلیل است که در برخی از کشور ها قوانینی وضع شده که حیوانات هم از وارثان افراد باشند. اغلب اوقات این ارث، شامل مبالغ اندکی میشود که هزینه های نگهداری و درمان سگ را پس از فوت صاحبش شامل می شود. ولی ثروتمندی به دنیای حیوانات هم سرایت کرده و بعضی از افراد مبالغ زیادی را برای حیوان خانگی خود به جا میذارن که تو این مطلب شما رو با بعضی از این کوچولو های خوش شانس آشنا می کنیم.

سگ های اپرا وینفری مجری معروف

اپرا وینفری مجری معروف و ثروتمندی است که سرپرستی تعداد زیادی از سگ ها را به عهده دارد. 5 سگ محبوب ابن مجری معروف که در حال حاضر هم زندگی لوکسی دارند در صورت زنده ماندن پس از فوت مادر ستاره ی خود ثروتی نزدیک به 30 میلیون دلار به ارث خواهند برد.

7c70df641c225d36840b1719cd81f1f8

سگ ژرمن به نام گانتر چهارم

پولدار ترین سگ جهان ژرمن شپردی به نام گانتر است که این ثروت را از همتای خود گانتر سوم به ارث برده است. گانتر سوم به عنوان تنها وارث کونتس کارلوتا لیبین مالک ارثیه ای 65 میلیون دلاری بود که با سرمایه گذاری وکلا به 375 میلیون دلار افزایش پیدا کرد و این سگ بعد از مرگ کانتر سوم تمام ثروت او که شامل داشتن املاک و ویلاهای زیادی است ثروتمندترین حیوان خانگی جهان به شمار می آید که در حال حاضر مالک ارثیه ای 500 دلاری است و این که این سگ 5 برابر از حیوان خانگی بعدی پولدار تر باشد تعجبی ندارد. گفته می شود که گونترا اخیرا عمارتی را که قبلا متعلق به خواننده معروف "مدونا" بوده است را به فروش رسانده است. او قطعا یک سگ باهوش است.

a66c61078164b91ad78473671aba2b90

بلکی (blackie) گربه یک عتیقه فروش

عتیقه فروش صاحب بلکی به او اجازه می داد که زندگی ای مرفه داشته باشد. بلکی آخرین باقیمانده از از خانواده ی بن است که پول زیادی را به ارث برده است. بن خانواده داشت ولی خواست اکثر پول وی بین سه موسسه خیریه گربه به همراه دستور العمل هایی برای مراقبت از بلکی،تقسیم شود. بن همچنین مقدار کمی از مال خود را به باغبان و مکانیک خود واگذار کرد.

black-cat.width-1200.height-630

مرغی به نام گی گو

بله درست شنیدید دیگر حیوان ثروتمند در این لیست یک مرغ است. این مرغ بریتانیایی، در سال 2002 وقتی که صاحبش از دنیا رفت جزو حیوانات میلیونر جهان شد. بلک وال صاحب گی گو، تنها چند هفته بعد از همسرش فوت کرد و ثروت خود را به خیریه ای برای بهره مندی از هنر، موسیقی و همچنین رفاه حیوانات از جمله حفظ حیوانات نادر واگذار کرد. ثروت این مرغ 42/5 میلیون دلار تخمین زده شده است.

150930_em_richpets_gigoo_tf1aci

شامپانزه ای به نام بابلز

آخرین حیوان خانگی که با آن اشنا می شوید شامپانزه ی خواننده معروف مایکل جکسون است که جزو حیواناتی است که علاوه بر خوش شانسی برای زندگی در کنار این خواننده ی محبوب، از ثروتمندترین حیوانات جهان است. بعد از فوت مایکل جکسون این شامپانزه، به یک پناهگاه سپرده شد و از سال 2010 که خواهر مایکل جکسون به دیدن او رفت خبری از او در دست نیست. ثروت این شامپانزه 2 میلیون دلار تخمین زده شده است.

images

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها