|

شال با چی ست میشه؟ / ایده های جذاب و خاص که از تکراری بودن دورت میکنه چون تنوع لازمه

در این مقاله درباره این که شال با چی ست میشه صحبت کردیم و یه سری نکات برای جا دادن این آیتم به بهترین شکل ممکن در استایل بهتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی اون هم این روزا تنها و تنها در ظاهر خلاصه نمیشه چرا که یه نفر میتونه ظاهر آنچنان فضایی نداشته باشه ولی در نظر خیلی ها زیبا باشه اون هم به علت استایل خوبی که داره چون استایل شیک میتونه جوری کلاس شما رو بالا ببره که حد و حساب نداشته باشه و از طرف دیگه استایل ژولیده پولیده هم میتونه جوری شما رو بد جلوه بده که خب خودتون هم احساس بدی بهتون دست بده پس مهم هست که برای داشتن یه تیپ خوب تلاش خودمون رو کنیم تا در اجتماع و بین اطرافیان خودمون به عنوان یه فرد که به روز و صد البته شیک و پیک شناخته بشیم که به خودش اهمیت میده پس دیگران هم باید بهش اهمیت بدن و براش احترام قائل باشن.

بله خب شما هر جور که با خودتون رفتار کنید آدم ها هم همونجوری باهاتون رفتار میکنن یعنی وقتی برای خودتون وقت بذارید و توی استایل و هر چیزی دیگه ای افراد هم متقابلا برای شما وقت میذارن! بگذریم برای داشتن تیپ خوب اما باید یه سری چیزها رو بدونید مثلا در جرایان سبک های مختلف استایل باشید به عنوان مثال بدونید استایل مونوکروم چیه و با ماکسیمال چه فرق هایی داره و... همچنین در جریان ترندها هم باشید و بدونید که چیا مد شده و چیا از مد افتاده ولی از همه ی این ها مهم تر بلد بودن ست کردن آیتم ها در استایل هست چرا که شما میتونید با یه ست خوب و حرفه ای حتی با ارزون ترین لباس ها هم یه استایل خوب برای خودتون بسازید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص این که شال با چی ست میشه باهاتون صحبت کنیم تا این آیتم رو به زیبایی هر چه تمام تر در استایلتون جا بدید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شال با چی ست میشه

شال با چی ست میشه؟ با کیف و کفش

گفتیم که ست کردن آیتم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست و یه سری از وقت ها هست که ما بدون دونستن قاعده ای از ست کردن اون رو به طور حسی انجام میدیم و درست هم انجام میدیم مثلا در مورد ست کردن شال خیلی از شما شاید اون رو با کیف و کفشتون به صورت خودکار ست کرده باشید که خب باید بگیم که این یکی از بهترین روش ها برای ست کردن شال در استایل هست و شما حتی میتونید با این کار مانتوی خودتون رو که پوشش اصلی در استایل هست رو نقطه ی کانونی قرار بدید مثلا رنگ شال و کیف و کفش رو طوری انتخاب کنید که انگار مانتو رو قاب گرفتن و اینطوری رنگ و طرح مانتو بیشتر به چشم میاد و جلوه میکنه.

شال با چی ست میشه

شال با چی ست میشه؟ با مانتو

لباس خوب در اصل لباسی هست که اندام شما رو متعادل تر به نظر بیاره و شما رو زیباتر نشون بده و همچنین عیب و ایراداتی که در اون وجود داره رو اصلاح کنه مثلا شاید یکی بازوهای چاق داشته باشه و نخواد این موضوع به چشم بیاد که میتونه به سراغ لباس های مخصوصی که آستین های اون ها جلوی چاق دیده شدن بازوها رو میگیرن بره و از این طریق خودش رو لاغر به نظر بیاره. 

حالا ست کردن هم میتونه تاثیر بسزایی روی زیباتر شدن شما داشته باشه مثلا ست کردن مانتو و شال به درد افرادی میخوره که قد کوتاهی دارن و میخوان بالاتنه ی کشیده تری داشته باشن که خب در صورت چاق بودنشون هم اینطوری هم لاغرتر و هم قد بلندتر دیده خواهند شد. پس در صورتی که شما هم این مشکلات رو دارید رو میتونید برار فع و اصلاحشون به سراغ این روش از ست کردن شال برید.

شال با چی ست میشه

شال رو چطور ست کنیم؟ باهاش استایل مونوکروم بزن

در ابتدای مقاله در خصوص استایل مونوکروم براتون صحبت کردیم و خب در این بخش لازمه که یه سری توضیحات راجبه اون بهتون بدیم؛ خب استایل مونوکروم یا همون تک رنگ در واقع به استایلی گفته میشه که از یه رنگ در کل آیتم ها استفاده شده باشه البته که این رنگ میتونه طیف های مختلفی در استایل داشته باشه مثل آبی پررنگ در کنار آبی کم رنگ ولی خب رنگ های دیگه راهی جایی در این استایل ندارن که خب با این حساب این استایل برای افراد قد کوتاه بسیار مناسبه و شما میتونید شالتون رو هم در این مدل استایل هم رنگ با سایر لباس هاتون انتخاب کنید و یه ست کلی بزنید.

شال با چی ست میشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها