|

شال های جدید امسال / گفتیم 1403 سال قشنگیاست با مانتوهای دلبرش شالاشو ندیدی نگم برات

در این مقاله در خصوص شال های جدید امسال براتون صحبت کردیم و نمونه ای از اون ها رو نشونتون دادیم که با وجودشون استایلتون خاصه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا تبدیل شده به یکی از مهم ترین مسائل برای افراد چرا که شما وقتی خوشتیپ باشید پیش دیگران اعتماد به نفس خواهید داشت و سرتون رو بالا میگیرید ولی وقتی ژولید پولیده باشید ناخودآگاه این موضوع روی اعتماد به نفستون و حضور فعالتون در جامعه هم تاثیر خواهد گذاشت که خب خوشبختانه این روزا راه برای خوشتیپ شدن نسبت به گذشته بسیار هموار تره چرا که شما دسترسی راحت تری به اینترنت دارید و خب اینطوری میتونید هر سوالی که در زمینه ی مد و فشن دارید رو گوگل کنید حتی جزئی ترین چیزها مثل ست کردن جوراب با انواع استایل رو که شاید مسئله ی جزئی باشه ولی برای خوش استایل شدنتون دونستنش واجبه.

البته که این رو هم بگیم که تنها و تنها نمیشه از روی اطلاعات به یه تیپ خوب رسید چون شما باید خودتون هم در پی کشف کردن اون باشید و بدونید چی بهتون میاد و چی نمیاد مثلا از بین مانتوهای ترند 1403 باید ببینید که کدوما بهتون میان و کدوما نمیان تا یه انتخاب خوب داشته باشید که لازمه ی این امر شناخت داشتن از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون هست مثلا مانتوهای راه راه به افراد قد بلند نمیان چون قدشون رو بلندتر نشون میدن و خب تعادل رو در اندام اون ها بهم میزنن. یه نکته ی دیگه هم که به شما برای داشتن یه تیپ خوب کمک میکنه دنبال کردن ترندها و مدهای روز هست که در این مقاله میخواهیم در همین خصوص باهاتون صحبت کنیم و نمونه ای از شال های جدید امسال رو که مد شدن رو بهتون نشون بدیم تا ما هم به اندازه ی خودمون سهمی در خوشتیپ شدن شما داشته باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شال های جدید امسال

شال پلیسه یه مد از نوع بینظیر و کاربردی

در دنیای مد و فشن خیلی پیش میاد که یه سری چیزها مد بشن و بعد از یه مدت از مد بیفتن ولی بعدها دوباره به یه طریقی جایگاه خودشون رو دوباره پیدا کنن و اینبار با قدرت فراوان تری ظاهر بشن که خب این موضوع در بیشتر مواقع میتونه به آیتم های مختلف یه استایل بستگی داشته باشه مثلا یه زمانی روسری های سنتی و طرح دار که از مد افتاده بودن به علت مد شدن مانتوهای طرح دار اومدن روی بورس و اینطوری دوباره فروششون رونق گرفت حالا در مورد شال های امسال هم شال های پلیسه که یه تایمی مد بودن و بعد دیگه ازشون خبری نبود دوباره اومدن روی کار و این موضوع میتونه به علت ترند شدن دامن های پلیسه هم باشه که این روزا با کت پوشیده میشن و بسیار زیبا هستن.

به همین دلیل خیلی از خانوم ها علاقمند هستن که شال های خودشون رو که مدل پلیسه دارن رو با دامن های پلیسه شون ست کنن. پس در صورتی که شما هم ترندباز هستید میتونید این شال ها رو دوباره سر کنید حتی اگر دامن پلیسه ندارید.

شال های جدید امسال

شال حریر کنار مانتوهای شاهانه ی امسال خودنمایی میکنه

یه سری از آیتم ها در استایل از قدیم الایام تا به امروز جلوه ی لاکچری و گرون قیمت داشته و دارن مثلا لباس های چرم حتی با چرم مصنوعی هم باشن میتونن استایل شما رو گرون و خاص جلوه بدن و این به دلیل تصور عموم نسبت به پارچه های چرم هست حالا در مورد شال هم شال های حریر همیشه یکی از آیتم های خاص و گرون بودن که خیلی ها برای استایل های خاصشون به سراغشون میرفتن چون به علت ظرافتی که دارن نیاز به مراقبت دارن تا یه وقت نخ کش نشن.

حالا امسال هم استایل ها یه جلوه ی شاهانه به خودشون گرفتن مثلا مانتو های سوزن دوزی که بسیار شیک و زیبا هستن و صد البته گرون در کالکشن های مختلف دیده میشن و خب خانوم ها هم به خرید اون ها علاقه ی زیادی نشون دادن که اینجور مانتوها رو حیفه که با یه شال ارزون قیمت پوشید پس بهتره که در کنارشون به سراغ شال های حریر برید که حسابی مد شدن و زیبایی رنگ و طرح اون ها میتونه هر سلیقه ای رو پوشش بده.

شال های جدید امسال

روسری های قواره کوچک اومدن تا جلوه ی استایلتون رو صد برابر کنن

روسری های قواره کوچک همیشه بین خانوم ها محبوبیت بسیاری داشتن و دارن چرا که برخلاف روسری های قوراه بزرگ جمع و جور کردن اون ها خیلی راحت تره و به زیبایی هم میتونن صورت شما رو قاب بگیرن و یه ظاهر فوق العاده شیک و امروزی بهتون ببخش به همین علت امسال این مدل از روسری ها مد شدن و افراد هم ازشون استقبال خوبی کردن چرا که میتونن با وجود اون جلوه ی استایلشون رو بسیار بیشتر کنن و زیبایی اون رو بیشتر به چشم بیارن. پس شما هم میتونید برای داشتن یه زیبایی مدرن و امروزی به سراغ اون ها برید.

شال های جدید امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها