|

بهترین کانسیلر برا پوست خشک / اینا رنگشون بعد از چند ساعت نمیپره همچنان سفید میمونن

در این مقاله چندتا از بهترین کانسیلرها برای پوست خشک رو بهتون معرفی کردیم تا با کمکشون یه آرایش عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه میکاپ خوب، میکاپی هست که ایرادات چهره ی شما رو پنهان کرده و زیبایی های اون رو بولد کنه نه این که ازتون یه آدم دیگه بسازه که خب برای رسیدن به این منظور باید یه سری چیزها فراهم باشن مثلا یکی از اون ها لوازم آرایشیه درست و حسابیه که خب لوازم کار بشمار میان مثلا شما برای این که خط چشمتون رو خوب دربیارید باید بهترین مارک خط چشم ماژیکی رو داشته باشید که خب کار کردن باهاش براتون راحت هست و این موضوع باعث میشه که شما در میکاپ حرفه ای تر عمل کنید و خب یه خط چشم بی عیب و نقص بکشید که هر کسی با دیدنش از کارتون تعریف کنه.

پس میشه اینطور گفت که بعد از داشتن لوازم آرایش خوب دومین چیزی که باید داشته باشید مهارت هست چون بدون مهارت کسی مسلما نمیتونه آرایش درست و حسابی داشته باشه که خب مهارت هم با تمرین و تکرار هست که به دست میاد مثلا در صورتی که براتون سواله که چیکار کنم کرم پودرم نماسه باید به دنبال ترفندهای موجود در این زمینه بوده و بعد با پیاده سازی اون ها از ماسیدن کرم پودرتون جلوگیری کنید. حالا مورد دیگه ای هم که وجود داره این هست که شما باید قلق صورتتون دستتون باشه یعنی در صورتی که پوستتون گندمی هست بدونید که چه رنگ رژهایی به این مدل پوست میان و باعث زیباتر شدن شما میشن حالا در همین راستا برای این که با این بحث بیشتر همسو بشید میخواهیم چندتا از بهترین کانسیلرها برای پوست خشک رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

کانسیلر استیکی دوسه ازتون یه ملکه میسازه

خب مشخص هست که کانسیلر برای پوشاندن تیرگی های پوست استفاده میشه مثل گودی زیر چشم و از این رو باید بافت خوب و پوشانندگی بالایی داشته باشه و که یکی از کانسیلرهای این مدلی کانسیلر استیکی دوسه هست که از پوشانندگی بالایی برخوردار هست و پوست رو به خوبی هر چه تمام تر کاور میکنه.

این محصول جلوه ی یکدست و ماتی روی پوست شما ایجاد میکنه و از اون جایی که استیکی هست هم استفاده ازش بسیار راحته. همچنین باید این نکته رو هم در خصوص این کانسیلر بگیم که از روغن جوجوبای هیدروژنه برخورداره و به همین دلیل رطوبت پوستتون رو هم تامین میکنه و همچنین از بروز چین و چروک ناشی از خشکی هم جلوگیری میکنه.

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind معروفه اینستاگرامی

قدرت دنیای مجازی این روزا خیلی بالاست چون در این فضا یه شبه میشه معروف شد و همونطور هم یه شبه منفور که خب این موضوع در خصوص لوازم آرایش هم صدق میکنه مثلا خیلی راحت میشه یه سری لوازم آرایش رو از چشم افراد انداخت و یه کاری کرد که خیلی ها از خریدشون منصرف بشن و در مقابل یه سری از لوازم رو هم جوری بولد کرد و از خوبیاشون صف چید که همه مشتاق بشن برای خریدن اون ها که در این بین کانسیلر میبلین Instant Age Rewind از این مدل از لوازم آرایش ها هست که مسلما شما اون رو بارها و بارها در فضاهایی مثل اینستاگرام دیدید که توسط بیوتی بلاگرها  استفاده شده و خیلی ها ازش تعریف کردن و از کیفیت خوب و خارق العاده ای که داره گفتن که خب باید بگیم که بیراه هم نگفتن!

چون این کانسیلر فوق العاده از بافت نرمی برخوردار هست و میتونه رطوبت مورد نیاز پوست شما رو تامین کنه و به همین دلیل اسمش در بین بهترین کانسیلرها برای پوشت خشک به چشم میخوره. همچنین این رو هم ذکر کنیم که شما با زدن این کانسیلر به هیچ وجه احساس سنگینی روی پوستتنون نخواهید داشت و خبری از چین و چروک افتادن دور چمشتون هم نیست.

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

با کانسیلر تارت shape tape یه آرایش سبک داشته باشید

خب قدرت فضای مجازی رو در معروف شدن لوازم آرایش بهتون گفتیم که خب در این بین یکی دیگه از کانسیلرهایی که همینطوری معروف شده کانسیلر تارت مدل shape tape هست که به جرئت میشه گفت یکی از بهترین ها برای پوست خشک بشمار میره که بیخودی معروف نشده و از زمان عرضه اش تا به امروز برای خودش یه عالمه طرفدار پر و پا قرص پیدا کرده و از کاور بالایی برخورداره و میتونه یه یه رنگ زیبا و خاص روی پوست شما باقی بذاره و برای رفع تیرگی و گودی چشم بسیار خوبه چون این قسمت رو روشن و یکدست میکنه. از دیگر خوبی هایی هم که داره این هست که ضد تعریق و ضد آبه.

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها