|

رنگ هایی که در دکوراسیون با هم ست می شوند / اینارو بدونی از همه صد هیچ جلویی

دانش در مورد رنگ ها و این که کدوم رنگها در کنار هم جلوه ی بیشتری دارند به شما کمک میکنه تا دکوراسیونی زیبا و چشم نواز تر داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما عاشق صحبت در مورد ترند های هر سال هستیم اگرچه شما خانه ی خود را باید بر اساس سلیقه ی خود و ظاهری که دوست دارید طراحی کنید ولی ایده های جدید جالب است تا از آنها الهام بگیرید. ما در این جا با الهام گرفتن از طبیعت پالت رنگ هایی که با هم ست هستند را به شما معرفی می کنیم. از سفید های خامه ای گرفته تا قهوه ای. رنگها با رنگ زمین ظاهری ارگانیک و آرام بخش ایجاد می کنند. اینکه شما می خواهید این رنگ ها را فقط با دکوراسیون وارد کنید یا از طریق انتخاب جسورانه اکسسوری یا رنگ دیوار به عهده ی خودتان است و در اینجا چند ایده برای الهام گرفتن ارائه می دهیم.

الهام گرفتن از رنگ غروب خورشید بر مزرعه ی سبز

این ترکیب بدون زحمت با الهام گرفتن از غروب و کوه ها در مزارع سبز شکوه را نمایان می کند که شما میتوانید از این شکوه در دکور خانه خور بهره مند شوید. آبی های خنک با گرمای رنگ بژ تن های رنگ برجسته ای را ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید آبی دریا را با روشنی زندگی ترکیب کنید و نمایی زیبا از طبیعت را به نمایش بگذارید.

4ccb9baaa58a4250be2df06f1fd1f43f

الهام گرفتن از چمنزارها با گلهای تازه و چمن های سبز

تن های گرم این پالت تعادل ایجاد می کند و مناسب برای تمام کسانی است که به دنبال پالت های الهام گرفته از طبیعت هستند.کسانی از این پالت بهره می برند که می خواهند بر ارتباط ارگانیک خود با طبیعت تاکید کنند و چشم اندازی از طبیعت و سرزندگی را به خانه ی خود بیاورند

79bade3ba484f2494653eb9656bbc186

آرامش معجزه آسا 

این پالت با توجه به وسعت رنگهای بیابانی جوهر را به ماسه های طلایی اضافه می کند و سایه های از برنز و گرمای بژ را به فضای شما میبخشد شما میتوانید از صنایع دستی و وسایل چوبی برای این پالت در خانه و دکوراسیون خود استفاده کنید تا با ایجاد فضایی گرم از رنگهای ساده و خنثی استفاده کرده باشید.

e8ab058a77043ca8ec9d21c6ef1f14ba

بندر در شب 

شما میتوانید با استفاده از این رنگ ها ی جذاب و وسوسه کننده در دکوراسیون خود هر کسی را متحیر کنید، در زیر آسمان ابری بندر شدت رنگهای آبی با اندکی از طیف خاکستری و صورتی فضا را آرامش بخش می کند و در عین حال پرخاشگری و جسارت طبیعت را در غروب بندر به رخ می کشد.

8fc722d2e7ee7bff3625a5dcd850f2ec

زمزمه های جنگل

این پالت از طراوت سبز جنگل تا ذغال را در تراکم با رنگ های چوبی به تصویر می کشد رنگ های طبیعی زمین به جذابیت این دکور می افزاید و شما می توانید طبیعی ترین الهام از طبیعت را با این پالت به خانه و دکوراسیون خود هدیه دهید و از سلیقه ی خوبتان همه را متحیر کنید.

717df7ce275398b6ae77768d83c58ed1

برداشت از طلایی های طبیعت

در این پالت برای شما رنگ های طلای و پرتغال گرم و قهوه ای تداعی میشود. این رنگ ها برای افرادی که عاشق فصل پاییز سلطان فصل ها هستند بهترین انتخاب است تا با رنگ هایی پاییزی و خاکی فضای شما را غنی از سلطنت و پاییز و برگهای پاییزی کند. 

262d191b7c57d0f8d9c4ea2b8de2f8ac

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها