|

زیباترین جاذبه های طبیعی / عاشق طبیعت هم نباشی با دیدن این مکان های زیبا عاشقش میشی

طبیعت زیبایی های شگفت انگیزی داره و ما اینجا چندتاشو با هم قراره ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جهان ما پر از مکان های دیدنی و شگفت انگیزه که با دونستن راجع بهشون حیرت زده می شوید. این لیست رو حتما به لیست مکان هایی که باید به آنجا سفر کنید قرار دهید تا اگر قصد سفر داشتید از این مکان ها دیدن کنید. البته ناگفته نماند که طبیعت زیبای کشور عزیزمان ایران، خود به تنهایی میتواند مقصد گردشگران از سراسر دنیا باشد اما در این مطلب قصد داریم مکان های دیدنی را در سراسر دنیا به شما معرفی کنیم. 

جزیره ی وادهوو(vaadhoo) واقع در مالدیو

این جزیره به دلیل وجود مرجان های ساحلی درخشان و بسیار شگفت انگیز است که نظر توریست ها و گردشگران را به خود جلب می کند. وادهوو جزیره ای است که در خط استوا، جنوب سریلانکا  و در اقیانوس هند قرار دارد. درخشش این ساحل نتیجه ی یک پدیده ی طبیعی است و این به این معناست که یک موجود زنده، نوری که در این ساحل میبینید را ایجاد می کند و این پدیده به عنوان دریای ستارگان شناخته میشود.

aea6adcd49969e22a12654fe0d9ee0d9

خیابان بائوباب در ماداگاسکار

جزیره ی ماداگاسکار از بزرگ ترین جزیره های جهان می باشد و همچنین از زیبا ترین مکان های دنیا است که در سواحل جنوب آفریقا قرار دارد. درختان بائوباب از قدیمی ترین درختان زمین هستند که با نام های دیگری مانند مثل موش مرده نیز شهرت دارد. این درخت پیش از حضور انسان در زمین در خاک زمین حضور داشته اند که همین قدمت چند هزار ساله ی این درخت و همچنین ظاهر منحصر به فردی که دارد باعث شده است تا این مکان را در لیست مکان های دیدنی جهان قرار دهد.

251ac2a6c7776ea690d8bc920748e85f

پاموک کاله در ترکیه

پاموک کاله در زبان ترکی به معنای قلعه ی پنبه ای است. این مکان از دیدنی های ترکیه به شمار می رود ویافتن دلیل این شهرت برای  وجود چشمه های آب گرم متعدد و پلکانی بودن آنها در اثر جریان آب و وجود آهک است. این منطقه اکثر روزهای سال آب و هوای معتدلی دارد و اگر شما قصد سفر به این منطقه را دارید توصیه میشود 2 ساعت قبل از غروب آفتاب به پاموک کاله بروید و تجربه ای از دیدن قشنگ ترین غروب را در حوضچه های آب گرم داشته باشید.

0d58c4d8aa23ae0c4eaffe5a5b307340

پارک ملی دریاچه های پلیتویک در کرواسی

یکی دیگر از مکان های دیدنی جهان بی شک این پارک است که از 16 دریاچه تشکیل شده است و از مکان های دیدنی قدیمی در کرواسی است که بیش از 1میلیون بازدیدکننده در سال دارد. این مکان یکی از زیبا ترین مکان های اروپا شناخته می شود و طبیعت محسور کننده این پارک گردشگران و علاقه مندان به طبیعت را به کرواسی می کشاند. آبشارهای این پارک ملی یکی پس از دیگری در امتداد کوه ها سرازیر می شوند. رنگ آب دریاچه ها سبز،خاکستری وو لاجوردی استو این رنگ ها این دریاچه ها را خاص و منحصر به فرد کرده است. 

6500335f994bd01a85c5792136161715

پروانس در فرانسه

شهر پروانس واقع در فرانسه است که حیرت آور ترین مناظر را از مزارع اسطوخودوس در این شهر میبینید. این منطقه در غرب رودخانه رون واقع شده است و ایتالیا در شرق آن قرار دارد. به دلیل زیبایی منحصر به فرد مزارع لوندر و عطری که در هوا پخش میکنند هرساله گردشگران زیادی از آن دیدن میکنند و یکی از جاذبه های توریستی در فرانسه است.

e67bd50732fe718646a293a49b38f6da

دره های آنتلوپ در آریزونا

این مکان یکی از پارک های تفریحی در آریزونا واقع شده در ایالت متحده ی آمریکا است که از دیگر مکان هایی است که بی شک باید دیده شود. یکی از دلایل علاقه ی گردشگران به آنتلوپ این است که تابش نور خورشید به این دره منطقه ای زیبا و شگفت انگیز را خلق می کند. فرسایش طی چندین سال ماسه سنگ های موجود در این دره را تراشیده و شکل منحصر به فردی را به آن داده است.

64eabd561e7c4f58887a53d153547b86

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها