|

بهترین ایده 2024 برای عطرهای ماندگار قیمت مناسب / با این عطرها دل همه رو ببر

امروزه عطرهای محبوب به خاطر معروفیت قیمت هاشون سر به فلک می کشه. اینجا عطرهایی که خیلی معروف نیستن ولی با کیفیت اند رو بهتون معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عطرها گران قیمت هستند و هیچ پنهان نیست که امروز برخی از گزینه های محبوب بیش از 400 دلار هزینه دارند ولی این به این معنی نیست که گزینه های خوب با قیمت مناسب در بازار وجود ندارند. بسیاری از آنچه عطرها را گران قیمت می کند به مارک و برند مربوط می شود نه لزوما عملکرد پس اگر شما عطر کم هزینه تهیه کنید به این معنی نیست که شما کیفیت کمتری دریافت می کنید.

ما کاملا معتقدیم که بوی عالی نیازی به هزینه حیرت انگیز ندارد برای همین ما اینجاییم تا عطرهای مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیمپس با مشورت با عطر سازی های ارشد و آزمایش های متعدد این مقاله را تهیه کردیم تا آنهایی که بیشترین تاثیر را دارند به اشتراک بگذاریم.

در کل بهترین glossier you parfum

این عطر یکی از اولین عطرهای پوستی مدرن بود (رایحه های پوستی با پوست شما هماهنگ می شوند تارایحه طبیعی شما را تقویت کنند) و ما از زمان انتشار آن از طرفداران بزرگ آن بوده ایم. بوهایی از گل و مشک و گرم در کنار فلفل صورتی باعث شده که این عطر برای هر سلیقه ای مناسب باشد. در حالی که روی پوست افراد بوی کمی متفاوت دارند چرا که با شیمی بدن شما ترکیب می شوند از این رو این می تواند یک امتیاز باشد چرا که این رایحه را به عطری شخصی برای هرکس تبدیل می کند. شما می توانید این عطر را از فروشگاه های سفورا تهیه کنید. چیزهایی که در مورد این عطر مورد علاقه ی ماست این است که ترکیبی از بو های گرم، گل و مشک است. برای همه لباس ها مناسب است، دارای بسته بندی شیکی است و در سه سایز مختلف موجود است. و موردی که در این عطر مورد پسند نیست اسن است که روی هر پوستی بویی متفاوت دارد.

6cea98a48cd0032a82802d1dc47c74fd

بهترین رایحه گلی phlur missing person eau de parfum

این عطر از محبوب ترین ها در خانواده ی phlur fragrance است. ترکیبی از شکوفه ها، گل یاس با استفاده از مشک و چوب های شیرین متعادل می شوند این عطر برای همه موارد ظریف و قابل استفاده است اگر چه بعضی ممکن است آنرا ضعیف بدانند.ما بسته بندی ان را دوست داریم و اگر شما به دنبال یک عطر با رایحه ی گل هستید که خیلی پر سر و صدا هم نباشد این انتخاب مناسبی است. آنچه در مورد این عطر گلی مورد توجه است رایحه شیرین و مشکی است که در طول روز به خوبی دوام می آورد با عملکرد و بسته بندی ای شیک و آنچه ما دوست نداریم این است که برخی ممکن است آنرا ضعیف بدانند.

7c905eefc91b76071b1b556bd539ca92

بهترین رایحه وانیلی Lavanila pure vanila

عطرهای وانیل احساس گرم و آشنا را بر انگیخته می کنند. وانیل خالص در قلب رایحه این عطر قرار دارد در حالی که نارگیل و گریپ فروت و اسطوخودوس باعث افزایش تازگی و سرزندگی کودکی در این عطر می شود.این عطر بسیار وانیلی است ولی ما قدردانی می کنیم که این آب نبات نیست. روی پوست به زیبایی گرم شده و دوام می آورد و در طول روز به آرامی کم رنگ می شود. ما متوجه شدیم که کمی چسبندگی روی پوست برجا می گذارد بنابراین قبل از اسپری کردن این را به خاطر داشته باشید. اگر طرفدار وانیل هستید این رایحه ی مورد علاقه ی شماس.چیزهایی که ما در این عطر دوست داریم رایحه ای اشنا و گرم است همچنین به زیبایی در طول روز دوام می اورد و چیزی که راجع به آن دوست نداریم این است که کمی چسبندگی روی پوست به جا می گذارد.

d60843f0f924e1dcd908540f0316b975

بهترین برای استفاده روزانه By rosie jane rosie eau de parfum

داشتن یک عطر با رایحه ی تازه و مشکی برای هرکس ضروری است. این رایحه وقتی که عطرهای پویای دیگر با شما صحبت نمی کنند یا وقتی می خواهید به رخت خوایب بروید برای شما مناسب است. این عطر رایحه ای پوستی تازه کم تحرک که قابل توجه است اما خیلی شدید نیست. ما دریافتیم که آن باقی مانده ای جزیی روی پوست و لباس می گذارد اما به دلیل رایحه خیره کننده از آن چشم پوشی می کنیم. اگر دنبال عطر ساده ای هستید این عطر برای شما مناسب است.چیزهایی که ما در این عطر دوست داریم رایحه ساده و مناسب بودن برای همه فصل ها و ماندگاری در طول روز است و چیزی که ما در این عطر دوست نداریماین است که از خود ردی به جا می گذارد 

2d75b9f1e934d9fcbd78dc8c8ae7047f

بهترین برای قرار عاشقانه Zara rose gourmand perfume

برای قرار این رایحه ای است که شمارا صدا می زند و به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. به لطف ترکیبی از رایحه ی گل ها و گرمی و تندی، وانیل و یاس و گل رز به آن کیفیتی گرم عاشقانه می بخشد. هنگامی که روی پوست می مکاند رایحه ی وانیل محو و تندی آن می ماند. این عطر به خوبی روی پوست می ماند و ردی از خود به جا نمی گذارد همچنین بسته بندی این کار بسیار خوب است با توجه به قیمت مناسب آن.چیزهایی که ما در این عطر دوست داریم یک تعادل بین رایحه گلی و وانیل و تند و رایحه ی گرم است همچنین بطری عالی و عملکرد بالا و چیزی که ما دوست نداریم گرمی آن روی پوست بعد از مدتی از بین می رود.

6a035108f12a39eaf3bd1d4151289bb8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها