|

جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی / با این روش مثه بچه ی آدم بنشونش سره جاش کارشو کنه

در این مقاله در خصوص ترفندهایی برای جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی براتون صحبت کردیم تا با استفاده از اون ها این کابوس رو خاتمه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راست و ریس کردن سریع کارهای خونه آرزوی هر خانومی هست چرا که شروع کردن این کارها با خودته و تموم شدنش با خدا چون تا میای یه گوشه رو تمیز کنی یهو یه عالمه کار دیگه در کنارش به چشم میخوره که باید انجام بدی که خب اینا همه نیازمند زمان و انرژی زیادی هستن مثلا در حال مرتب کردن لباس ها هستید که یهو یکیشون به چشمتون میخوره که لکه ی روغن داره و خب به فکر پاک کردن لکه ی روغن از روی لباس میفیتید و میرید سراغ تمیز کردن اون و اینطوری کار مرتب کردن کمد لباس ها طول میشکه که البته در صورتی که در این زمینه ها از ترفندها استفاده کنید مسلما کارتون راحت تر خواهد بود.

بنابراین و با این حساب میشه گفت که ترفندها در این زمان ها میان که به داد ما برسن چرا که اون ها یه جورایی چراغ راه هستن و به ما گام به گام انجام دادن کارها رو آموزش میدن و شاید جالب باشه که برای کوچک ترین کارها هم شما میتونید به دنبال ترفند باشید مثل جا انداختن زیپ در رفته که خب شاید برای خیلی ها یه موضوع بی اهمیت باشه ولی موقعی که براشون اتفاق میفته تازه میفهمن که باید در این زمینه ترفند بلد باشن تا به راحتی اتفاق افتاده رو رفع کنن. حالا در راستای این که ترفندهای بیشتری یاد بگیرید در مقاله ی امروز میخواهیم راجبه جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی صحبت کنیم و دلایل و راه های حل کردن این مشکل رو بهتون بگیم که شاید رفته باشه رومختون، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی

برای رفع لرزش لباسشویی فیلتر اون رو تمیز کنید

گاهی از اوقات لرزش های لباسشویی به این علت هست که داخل فیلتر پمپ اون چیزی گیر کرده؛ این فیلتر برای گرفتن یه سری اجسام خارجی مثل سکه و دکمه هست که خب با نگه داشتن اون ها از ورودشون به داخل شلنگ تخلیه جلوگیری میکنه و شما میتونید اون رو در گوشه ی سمت راست و پایین ماشین لباسشویی ببینید. برای تمیز کردن اون هم کافیه که درپوش رو باز کنید تا فیلتر رو ببینید و بعد اقدام به تمیز کردن اون کنید. یه سری از لباسشویی ها هم هستن که یه شلنگ کوچیک پشت درپوششون دارن تا آب داخل فیلتر رو تخیه کنن و بهتره که موقع این کار یه ظرف و یا حوله دم دست داشته باشید که آب روی زمین نریزه.

جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی

از پد ضد لرزش لباسشویی استفاده کنید

یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید جلوی لرزش و حرکت لباسشویی رو بگیرید استفاده از لاستیک و یا پد ضد لرزش هست که بسیار کاربردیه.  استفاده از این وسیله بسیار راحته و تنها کافیه که بعد از خریدش اون رو زیر پایه های لباسشویی قرار بدید و فیکسش کنید که در مراحل زیر این کار رو براتون توضیح دادیم:

  • در وهله ی اول باید لباسشویی رو بلند کنید و مکان دقیق پایه های اون رو مشخص کنید.
  • از اون جایی که قراره این لاستیک ها به زمین بچسبن بهتره که کف زمین رو تمیز کنین.
  • حالا لاستیک رو به جاهایی که مدنظرتون هست بچسبونید و به مدت یه دقیقه اون ها رو محکم فشار بدید.
  • لباسشویی رو بلند کنید و پایه های اون رو در محل فرو رفتگی پدها قرار بدید و کار تمومه.

شما میتونید با انجام این مراحل ساده خیلی راحت از شر صداهای مزاحم موقع شستشوی لباسشویی خلاص بشید و جلوی تکون خوردن اون رو هم بگیرید.

جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی

شاید کمک فنرها نیاز به تعویض داشته باشن

یکی از دلایلی که معمولا در آخر بررسی میشه خراب شدن کمک فنرها هست؛ در اصل هر واشر از دو الی چهار کمک فنر برخوردار هست که میزان حرکتی رو که به مجموعه منتقل میشه رو کم میکنن یعنی این کمک فنرها به درام این اجازه رو میدن که بدون این که بقیه واشرها رو تکون بده بچرخه و خب در صورتی که تکون های لباسشویی با راه حل های بالا حل نشد احتمال این که کمک فنرهای اون خراب شده باشه بالاست و از این رو باید به فکر تعویض اون ها باشید که برای این کار هم باید با یه فرد متخصص در این زمینه مشورت کرده و از مهارت اون استفاده کنید تا کابوس لرزه های لباسشویی رو برای همیشه پایان بدید و لباس شستن براتون تبدیل به عذاب الهی که بعدش از سر و صدای زیادش سردرد میاد سراغتون نشه.

جلوگیری از تکون خوردن لباسشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها