|

انواع جا ادویه‌ای مدرن آشپزخانه / یه مدلش رو کابینتی نیست بین زمین و هوا میمونه

اگر دلتون میخواد یه جذابیت اساسی به آشپزخونه بدید، پس برید سراغ پاسماوری ها که زیبایی شون از صد تا دکوری چیتان پیتان بیشتره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای آشپزخانه وجود داره و اغلب آشپزخانه ها هم دارای وسایل تزئیناتی و کاربردی بسیاری هستند. خب آشپزخانه قلب هر خونه ای هست و وظایف مهم و زیادی بر روی دوش داره. این فضا که به شکل کامل خدماتی محسوب میشه، با عناصر ریز و درشت فراوونی بسته به نیاز اون خانواده پر میشه. یه خانواده ای دلشون میخواد بر روی کابینت ها و کانتر لوازم بچینن و دیگر خانواده هیچ علاقه ای به این کار ندارند یکی مینیمال پسنده و دیگری شلوغ دوست! اما یکسری از وسایل هستند که باید تو هر آشپزخانه ای باشند تا زندگی لنگ نمونه، اما خب با توجه به سلیقه و خواسته طرف یا میتونن به شکلی تزییناتی بر روی اپن کابینت قرار بگیرند و یا اینکه در داخل کابینت ها پنهان شده و تنها به وظیفه کاربردی که دارند برسند! جای ادویه یا همون پاسماوری ها دقیقا اینچنین وسیله هایی هستند که هم برای روی کابینت و داخل کابینت مورد استفاده قرار میگیرند. این عناصر انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با اونها آشنا بشیم. پس با ما همراه بمونید.

7684764

جا ادویه ای مدرن شیک ترین مدل ها

اغلب افراد برای وسیله هایی که جدید هستند و ترند، لقب مدرن رو بهشون میدن. در اینجا نیز جا ادویه هایی که شکل و شمایلی نو دارند مدرن محسوب میشن. جا ادویه ای ها از دست وسایل بسیار ضروری در هر آشپزخانه محسوب میشن که نقش بسیار مهمی در سازماندهی و دسترسی آسان به ادویه ها رو ایفا می کنند. با توجه به اینکه تنوع ادویه ها افزایش پیدا میکردن، خب استفاده از این سبک لوازم خیلی کاربردیه و کار خانوم ها رو آسونتر میکنه.

5

جا ادویه‌ ای‌ دیواری بزن خیلی نوبرن

ادویه ها جزیی مهم در غذا هستند. اصلا مگه میشه غذای خوشمزه بخوای و ادویه داخلش نریزی! این عناصر مهم در هر آشپزخانه وجود دارند که خب با وجود جا ادویه ای ها میتونن سر و سامانی جذاب پیدا کنند. در اینجا با جا ادویه های دیواری آشنا میشیم که خب مدل این نوع از جا ادویه‌ ای‌ ها به دیوار نصب میشن و به دلیل اشغال نکردن فضای روی میز کار، برای آشپزخانه‌ هایی که خیلی کوچیک هستن به شدت مناسب می باشند. این مدل از جا ادویه ای معمولا به شکل قفسه‌ های کوچیک و یا ردیف‌ های معلق طراحی و تولید شده، و امکان دسترسی سریع به ادویه‌ها رو برای ما فراهم می سازند.

897

مدل های جا ادویه‌ای‌ چرخشی که دستت به همشون برسه

به مرور زمان شاهد مدل های ترند شده ای از این محصولات بوده ایم. حالا در اینجا می بینیم جا ادویه ای هایی رو که دارای یک پایه چرخشی هستند و امکان چرخاندن و دسترسی آسان به تموم ادویه ها رو فراهم می سازند. این سبک ها معمولا برای روی میز کار و یا کابینت مناسب می باشند که خب به دلیل طراحی هوشمندانه ای که دارند، فضای کمی رو اشغال می کنند. این نوع از جا ادویه‌ای‌ها دارای یک پایه چرخشی هستند که امکان چرخاندن و دسترسی آسان به تمام ادویه‌ها را فراهم می‌کنند. این مدل‌ها معمولا برای میز کار یا کابینت مناسب هستند و به دلیل طراحی هوشمندانه، فضای کمی را اشغال می‌کنند.

6874

جا ادویه‌ای‌های کشویی اگه دلت میخواد رو کابینت خلوت باشه

این نوع از جا ادویه ای ها اغلب به شکل داخل کشویی و یا داخل کابینتی هستند و طبق سلیقه شما میتونن بر روی کابینت هم قرار بگیرند. این سبک از جا ادویه ای ها به شما این امکان رو میدن که اونها رو در یک فضای مخفی نگهداری و یا اینکه با کشیدن کشو به همه ادویه ها دسترسی پیدا کنید و در واقع میتونن به راحتی و خوشگلی مخفی بشن.

64

جا ادویه‌ای‌های مغناطیسی بین زمین و هوا میمونن

این مدل ها میتونن به شکل مغناطیسی به سطوح فلزی مختلف مثل یخچال و یا سطوح فلزی دیگر متصل شده و ادویه ها رو به شکل معلق نگه دارند! این سبک از جا ادویه ای ها شاید عجیب باشند، اما به راحتی میتونن کم جا باشند و مدرنیته. تازه قابلیت جابجایی شون هم مورد پسنده و خیلی راحت میتونن نقل مکان کنند.

32323

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها