|

فرش های جدید آشپزخانه / مدلای جدید طورین که انگار فرشای کهنه رو بهم دوختن خیلی جالبن

در این مقاله چندتا از فرش های جدید آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب راحت تری در این زمینه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یه دکوراسیون خوب و منحصر به فرد یکی از آرزوهای هر خانومی بشمار میاد چرا که بالاخره خونه ی شما مکانیه که از دغدغه ها و مشغله های روزمره بهش پناه میبرید و خب تصور کنید در صورتی که نازیبا دیزاین شده باشه چقدر این موضوع روی مختون میره و کار به جایی میرسه که اصلا دوست ندارید تو خونه باشید و فرار از اون رو بر قرار ترجیح میدید و تنها به چشم یه خوابگاه بهش نگاه میکنید و تمام که خب این موضوع اصلا خوب نیست بنابراین چاره ی کار چیه؟ چاره اینه که در صورتی که دکور خوب میخواهید برای داشتن اون تلاش کنید و هر آیتمی رو در اون خیلی حرفه ای بچینید مثلا در خصوص فرش کلاسیک بدونید که نحوه ی چیدمان فرش کلاسیک چطوریه و با مدرن چه فرق هایی داره تا در نهایت این وسیله رو به درستی و در جای مناسبش قرار بدید.

حالا ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش و هر چیز مربوط به اون باهاتون صحبت کردیم از جدیدترین فرش مدرن بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی و... یعنی هم مدهای روز رو بهتون نشون دادیم و هم در خصوص ویژگی هایی که هر فرش در هر گوشه ی خونه باید داشته باشه باهاتون صحبت کردیم چون میدونید که تعداد فرش در اکثر خونه های ایرانی بیشتر از یکی دو تا هست و خب از این رو خیلی مهم هست که هر کدوم از اونا رو به درستی انتخاب کنیم تا یه وقت دکور و چیدمان رو بهم نریزن و اون رو بد جلوه ندن حالا در همین راستا میخواهیم راجبه خصوصیاتی که فرش آشپزخانه باید داشته باشه باهاتون حرف بزنیم و چندتا از فرش های جدید آشپزخانه رو بهتون نشون بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش های جدید آشپزخانه

رنگ فرش جدید آشپزخانه باید چطور باشه؟

یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید هر آیتمی باید به اون توجه ویژه داشته باشید رنگ اونه حالا یا میخواد لباس باشه، ماشین باشه و یا یه وسلیه برای خونه که در این بین فرش هم از این قضیه مستثنی نیست و باید توجه کنید که رنگ اون رو به درستی انتخاب کنید که خب برای انتخاب رنگ فرش برای آشپزخانه باید یه سری نکات رو در نظر بگیرید مثلا این فضا یه جوریه که هر آن امکان کثیف شدن فرش در اون وجود داره و خب رفت و آمد هم به اونجا زیاده پس به نظر شما فرش های خیلی روشن میتونن برای آشپزخانه مناسب باشن؟ در جواب باید بگیم خیر چون این فرش های اگر کثیف بشن میتونن از صد کیلومتری کثیفی رو روی خودشون داد بزنن و لکه ها رو فول اچ دی نشون بدن که خب مسلما کسی این موضوع رو دوست نداره.

همچنین برای خلاصی از لکه ها هم مدام باید اون رو بشورید که بافت و کیفیت فرش در این صورت از بین میره پس بهتره که به سراغ فرش های رنگ تیره تر برید البته که نه خیلی تیره که از اون ور بوم افتاده باشه و انقد لکه ها روش دید نداشته باشن که خونه رو کثیفی برداره بنابراین از بین رنگ های موجود توصیه میشه که به سراغ طوسی، قرمز، قهوه ای، کرم و آبی برید.

فرش های جدید آشپزخانه

فرش های جدید آشپزخانه

فرش های جدید آشپزخانه

ابعاد فرش های جدید آشپزخانه

موضوع دیگه ای که در خصوص فرش آشپزخانه باید به اون توجه کنید ابعاد و اندازه ی این آیتم و شکل ظاهریش هست مثلا شما باید دقت کنید که یه فرشی نخرید که کل آشپزخانه رو بپوشونه چون اینطوری فضا کوچک تر از چیزی که هست دیده میشه به همین دلیل باید توجه داشته اشید که بین فرش و کابینت ها در کف یه فاصله ای وجود داشته باشه و در صورتی که فضای آشپزخانه دراز هست از فرش های رانر استفاده کنید و اگر میز ناهار خوری شما در آشپزخانه قرار داره دقت کنید که حتما فرش زیر اون رو پوشش بده طوری که وقتی صندلی ها رو برای نشستن عقب میکشید هر چهار پایه روی فرش قرار داشته باشه.

فرش های جدید آشپزخانه

جنس فرش جدید آشپزخانه

شما باید در انتخاب یه فرش خوب به نرم و لطیف بودنش، بالا بودن قابلیت شستشوی اون بدون از دست دادن رنگ، دوام، مقاومتش در برابر آلودگی و لکه و... دقت کنید که خب همه ی این مسائل به جنس اون مربوط میشه که در این بین یکی از متداول ترین الیاف برای تولید فرش، الیاف پلی استر هست که به راحتی رنگ میشه، رطوبت رو به خودش جذب نمیکنه و پرزدهی هم نداره که خب با داشتن این ویژگی ها برای فرش آشپزخانه هم بسیار مناسبه.

فرش های جدید آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها