|

معرفی چندتا از بهترین برندهای ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب یا کرم ضد آفتاب؟ معرفی چند برند با کیفیت ضد آفتاب که تابستونُ مهتاب کردن

اسپری ضد آفتاب

رسیدگی و مراقبت از پوست همیشه اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از کارهای ضروری و همیشگی که باید برای پوست انجام داد استفاده روزمره ضد آفتاب است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن است که رسیدگی و مراقبت از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از کارهای ضروری و همیشگی که باید برای پوست انجام داد استفاده روزمره از کرم ضد آفتاب است، زیرا آفتاب دارای اشعه های مضری مانند UVA و UVB است. در نتیجه  قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بدون کرم ضدآفتاب باعث ایجاد لکه های پوستی، چین و چروک، تیرگی و حتی ابتلا به سرطان پوست می شود. محصولات مراقبت از پوست در مقابل آفتاب در شکل های مختلفی در بازار موجود هستند که به عنوان نمونه می توان از کرم، ژل، فلوئید، لوسیون و اسپری ضد آفتاب نام برد. در ادامه این مقاله با سه تا از بهترین و رایج ترین مدل های ضد آفتاب های نام برده آشنا خواهید شد، پس قبل از اینک تصمیم بگیرید استیک ضد آفتاب برای استفاده روزانه مناسب تر است یا کرم بهتر است تا این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید زیرا در این حالت تصمیم آگاهانه تری خواهید داشت.

برای دانستن تفاوت این مدل ها در ابتدا خوب است که بدانید اسپری ضدآفتاب برخلاف کرم ضد آفتاب به راحتی روی پوست خشک می شود و احساس سبکی به پوست می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از برندها و مدل های ضد آفتاب آشنا شوید.

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب بدن ایزدین؛ برای تابستانی راحت آماده باشید

اسپری ضد آفتاب نسل جدیدی از کرم های ضد آفتاب است که کار را برای شما راحت می کند. پس اگر به ساحل می روید بهتر است به جاب کرم اسپری با خود ببرید. ضد آفتاب ایزدین فرمولاسیون پیشرفته این ضدآفتاب حاوی عصاره خالص زنجبیل است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. این ضد آفتاب با بهره‌گیری تکنولوژی wet skin، بدون کاهش مقدار اس پی اف بر روی پوست خیس نیز قابل استفاده است و جالب است که بدانید بلافاصله پس از استفاده روی پوست خشک می شود و پوست را صاف و مخملی می کند. جهت استفاده روی پوست خشک یا خیس از فاصله 5 سانتی متری و 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اسپری شود؛ سپس با دست ضدآفتاب را به صورت یکدست روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای؛ لب ساحل با خیال راحت خوش بگذرانید

کرم های ضد آفتاب یکی از کرم های مهم روتین و محافظتی پوست هستند که برای استفاده روزانه مخصوصا در فصل تابستان باید یکی از بهترین های آن را انتخاب کنید. ضد آفتاب لاروش پوزای، بی رنگ و بدون چربی است و دارای اس پی اف 50 و فیلتر یو وی می باشد که از پوست در مقابل اشعه یو وی ای و یو وی بی محافظت می کند. بافتی مایع و بسیار سبک دارد که چرب و چسبناک نیست و برای تمام پوست ها، حتی پوست های حساس و ناحیه دور چشم قابل استفاده است. یکی از ویژگی هایی که این کرم را متمایز می کند ضد آب و مقاوم بودن آن در مقابل تعریق است. پس بعد از استفاده از این کرم دقیقا مانند اسپری ضد آفتاب با خیال راحت می توانید تعطیلات ساحلی را خوش بگذرانید.

اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب

استیک ضد آفتاب کلارنس؛ نسل جدید کرم های ضد آفتاب

استیک ضد آفتاب نوعی ضد آفتاب است که استفاده راحت تری نسبت به کرم ضد آفتاب دارد، البته بهجز این ویژگی می توان گفت دارای ماندگاری بالاتری هم می باشد. یکی از ترفندهای آرایشی سال جدید را می توان استفاده از استیک ضد آفتاب به جای کرم ضد آفتاب دانست. استیک ضد آفتاب کلارنس با آنتی اکسیدان غنی شده و حاوی اس پی اف 50 است که از حساس ترین نقاط پوست در مقابل اشعه یو وی محافظت کند. این ضد آفتاب بافتی بسیار سبک و بی رنگ دارد که به سرعت با پوست یکی می شود و برای تمام نقاط از جمله دور چشم قابل استفاده است. بسته بندی کم حجم این ضد آفتاب را می توانید در کیف یا جیب حمل کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

اسپری ضد آفتاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها