|

معرفی بهترین روش های ماندگاری آرایش / صد ساعته آرایش کردی ولی انگار دو دقه پیش بوده

تو روزهای گرم سال هم قطعا خانوما آرایش میکنن اما مشکل اینجاست که در اثر عرق کردن صورتشون میماسه که در اینجا راه های جلوگیری ازش رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا کم کم داره به سمت و سوی گرمی میره و اونچه که مشخصه اینه که جدا از مسئله عرق کردن که خب راه حل های خاص خودش رو داره، آرایش خانوما هم ممکنه ریزش کنه. بسیاری از بانوان به دلیل گرمایی که صورتشون رو فرا میگیره، میکاپشون خراب میشه و همین موضوع باعث آزارشون میشه. بی شک هیچ خانومی دوست نداره بعد از گذشت یک ساعت با عرق پوستش، چشمای سیاه شده و رژ لبش چسبنده و کرم پودر ماسیده مواجه بشه! 

آرایش صورت اونقدری اهمیت داره که شما کل استایل تون هم جذاب ترین باشه و از گرون ترین مدل مانتو بازار به تن داشته باشید، باز هم اگه آرایشتون خراب شده باشه فایده نداره و در واقع شما آراستگی خود را از دست دادین و لِول باقی استایل رو هم پایین آورده اید! اما چه باید کرد؟ هیچ مشکلی بی راه حل نیست و شما میتونید خیلی راحت با استفاده از یک روتین پوستی جدید این موضوع رو کنترل کرده و اجازه ندین به این زودی ها آرایش تون تحت تاثیر گرما قرار بگیره. میپرسین چی؟ با ادامه مطلب ما همراه باشید تا خیلی راحت و آسوده به اونچه که دلتون میخواد برسید.

ماندگاری آرایش

1- تو فضایی که خنک باشه آرایش کنید

هیچی نمیتونه ناراحت کننده تر و کم بازده تر از این باشه که شما تو فضای گرم آرایش کنید و در واقع پوست نمیتونه خیلی خوب خشک بشه و این دقیقا نکته بدیه. به جهت جلوگیری از بروز این اتفاق میتونید تو یه اتاق خنک تر آرایش کنید تا این اتفاق ناراحت کننده نیفته. حتی میتونید از یه پنکه دستی استفاده کنید و یه ده دقیقه پیش از شروع آرایشتون اون رو روشن کنید. با انجام این کار در واقع هوا در محیط به خوبی جریان پیدا میکنه و آرایش کردن براتون راحت تر میشه.

ماندگاری آرایش

2- از مرطوب کننده ای که مناسبته بزن عالیه

یکی از بهترین ایده ها اینه که شما در روزهای گرم از یه کرم مرطوب کننده سبک که دارای ضد آفتاب هم هست استفاده کنید. برای آماده سازی پوست به مرطوب کننده نیاز دارید و چه کاری بهتر از این که از یه مرطوب کننده مبتنی بر آب کمک بگیرید چرا که این سبک از کرم ها عالین. خانوم زیبا یادت نه از مرطوب کننده ای که بر پایه چربی هستش و غلیظ، استفاده نداشته باشید.

ماندگاری آرایش

3- پرایمر رو فراموش نکن خانوم خانوما

از دیگر آیتم های بسیار ضروری در هوای گرم کمک گیری از پرایمر می باشد چرا که پرایمر میشه یه لایه بین پوست و لوازم آرایش که خب میتونه طول عمر آرایش رو بیشتر کنه. اما در انتخاب پرایمز هم دقت لازمه رو داشته باشید که متناسب با پوست شما باشه و بیشتر هم به دنبال پرایمر هایی که مات، غیر براق و ضد تعریق هستن بگردید تا قابلیت کاهش منافذ باز پوست رو داشته باشه.

ماندگاری آرایش

4- انتخاب یه فونداسیون مایع میتونه ثابت قدم بودن آرایشتو تضمین کنه

بیشتر کارشناسان بر این نظرند که برای رسیدن به یه آرایش مناسب ابتدا فونداسیون یا همون کرم پودر مایع و مناسبی داشته باشید تا بتونید میکاپ تون رو برای روزهای گرم سال تا ساعتها داشته باشید. در واقع داشتن یه کرم پودر ضد آب و سبک برای این ایام عالیه و میتونه میکاپ شما رو تو طول روز منسجم و خوب نگه داره. شما میتونید کرم پودر رو با استفاده از یه برس فونداسیون بر روی پوستتون بزنید و در نهایت هم از یه اسپری فیکس کننده آرایش برای ثابت تر کردن آرایش خود استفاده داشته باشید.

ماندگاری آرایش

5- استفاده از رژگونه، کانتور و هایلایتر مایع

در کل میشه گفت لوازم آرایشی که رنگی و مایع هستن میتونن به شما کمک کنن تا به یه زیبایی و درخشش و البته مونگاری مطلوبی در آرایش برسید. چرا که این محصولات به مانند تینت ها میتونن خیلی خوب بر روی پست بمونن و تنها کافیه تا کمی از پرایمر استفاده کنید تا از عرق کردن پوستتون جلوگیری داشته باشید. اینجوری گرما و هیچ چیز دیگه روی آرایش شما تاثیر نخواهد داشت.

ماندگاری آرایش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی