|

کاغذ دیواری های مدرن / اونا که گل داشت اندازه کله ی شرک دیگه مد نیست الان فقط مینیمال

در این مقاله نمونه هایی از کاغذ دیواری های مدرن رو بهتون نشون دادیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه میتونه رابطه ی مستقیم با روحیه ی افراد در منزل داشته باشه مثلا در صورتی که از یه سری رنگ های سرد بیش از اندازه در دکور استفاده کنید احتمالا بعد از یه مدت اعضای خونواده احساس دلمردگی و افسردگی بهشون دست بده که خب این مسلما خوب نیست و کسی دوست نداره که به این حال دچار بشه بنابراین برای جلوگیری از این امر باید یه سری از نکات رو در خصوص قواعد دکوراسیون بدونید و طبق اون ها برای چیدمان خونتون عمل کنید تا نتیجه ای که میگیرید به دلتون بشینه که خب شاید در وهله ی اول براتون سخت باشه این موضوع ولی وقتی در خصوص سبک های مختلف دکوراسیون مثل دکوراسیون مدرن، فرانسوی و... یه سری اطلاعات به دست بیارید موضوع تازه براتون جالب و شیرین میشه.

چرا که شما بعد از این که اطلاعاتتون بیشتر بشه دستتون هم برای ایجاد تغییر و تحول در فضا بیشتر خواهد شد که خب این یعنی روز به روز دکوراسیون شما رو به پیشرفت خواهد رفت تا جایی که هر کسی با دیدن هارمونی و هماهنگی که در اون برقراره حیرت کنه و لب به تعریف باز کنه و خب چی حسی بهتر از این که دکورتون به قدری خوب باشه که کسانی هم که حتی نمیدونن اصول و قواعد اون رو حیرون زیباییش بشن که خب این یعنی شما روی ناخودآگاه اون ها تاثیر گذاشتید و کارتون حرف نداشته. حالا در این بین برای داشتن یه دکور خوب شما بیاد در خصوص مدهای روز هم یه سری اطلاعات کسب کنید مثلا بدونید چه وسایلی دمده شدن و دیگه نباید توی دکور باشن و یا چه وسایلی همیشه مد هستن و... که در این مقاله میخواهیم راجبه یه آیتم یعنی کاغذ دیواری های مدرن براتون صحبت کنیم و نمونه هایی از اون ها رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که موقع خرید این وسیله باید به چه نکاتی توجه کنید یه سری اطلاعات بهتون بدیم تا برای داشتن یه کور خوب بهتون کمک کنیم، پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های مدرن

برای انتخاب کاغذ دیواری مدرن رنگ وسایل توی خونه رو در نظر بگیرید

قبل از این که اقدام به انتخاب و خرید کاغذ دیواری برای هر فضایی در منزل خودتون کنید باید در وهله ی اول رنگ آیتم های موجود در محیط رو در نظر بگیرید چرا که در صورت وجود عدم هماهنگی بین نوع کاغذ دیواری و رنگ سایر وسایل منزل شما یه بی نظمی  در خونه به وجود میاد که حس خستگی و آشفتگی رو به افراد توی خونه منتقل خواهد کرد. بنابراین برای جلوگیری از این موضوع و داشتن چیدمان هر چه بهتره باید رنگ کاغذ دیواری رو با وسایل منزل مچ کنید و در این بین به این که وسایلتون و دکورتون مدرن و یا کلاسیک هم هست توجه کنید چرا که در صورت کلاسیک بودن دکور استفاده از یه کاغذ دیواری مدرن زیاد جالب نخواهد بود.

کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ دیواری های مدرن

به میزان نورگیر بودن خونه توجه کنید

یکی دیگه از نکاتی که باید موقع خریدن کاغذ دیواری اون رو مورد بررسی قرار بnید میزان نورگیر بودن خونه هست چرا که در صورتی که خونه ی شما از نور طبیعی به میزان کافی برخوردار نباشه باید به سراغ یه کاغذ دیواری برید که این نقص رو جبران میکنه و فضا رو دلباز تر و روشن جلوه میده که برای این منظور بهتره که به سراغ کاغذ دیواری هایی که طرح های ساده و مینیمال به همراه زمینه روشن دارن برید و در غیر این صورت مثلا اگر کاغذ دیواری شلوغ پلوغ باشه و رنگ تیره ای داشته باشه باید منتظر بمونید که بعد از یه مدت کلافه تون کنه و حالا کی پول بیاد دستkون که عوضش کنید.

کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ دیواری های مدرن

کفپوش رو کسی در نظر نمیگیره

یکی از نکاتی که در خرdد کاغذ دیواری بهش بی توجهی شده در حالی که از اهمیت بالایی برخورداره هماهنگ بودن رنگ کاغذ دیواری با رنگ کفپوش هست. در اصل اگر بتونید که یه هارمونی زیبا و خاص بین رنگ کفپوش و کاغذ دیواری برقرار کنید باعث میشید که متراC خونه ی شما هم بیشتر دیده بشه و دیوارها هم حتی بلندتر به نظر بیان.

کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ دیواری های مدرن

کاغذ دیواری های مدرن

انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون

تلویزیون یه نقطه ی کانونی توی خونه بشمار میاد که در مرکز توجه قرار داره بنابراین خیلی مهم هست که کاغذ دیواری که برای دیوار پشت اون نصب میشه هم استانداردهای لازم رو داشته باشه مثلا یکی از نکات مهم راجبه اون این که در عین حال که باید زیبا و شیک باشه باید رنگ و طرحش طوری نباشه که موقع تماشای تلویزیون باعث حواس پرتی بشه.

کاغذ دیواری های مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی