|

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما / کیف لوازم آرایشتو بیار ببینیم چندتا از اینارو داری

در این مقاله در خصوص رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم تا با وجودشون زیباتر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ این روزا از جایگاه بسیار مهمی در روتین روزانه ی خانوم ها داره البته که در برخی از کشورها مثل کره سرخاب سفیداب آقایون از خانوما بیشتره که خب خوشبختانه در کشور ما این خبرا نیست و آقایون میکاپ نمیکنن و خیلیاشون مثل خانوم ها هزارتا روتین فلان و بیسار برای پوست و موشون نداره ولی همیشه موهاشون زودتر رشد میکنه، پوستشون شاید در خیلی از موارد بهتر باشه که خب این نهایت بی انصافی هست! اما خب داشتن روتین پوستی برای خانوم ها و آقایون میتونه خوب باشه و هزینه ی زیادی هم نداره مثلا شما میتونید با یه روتین پوستی ارزان هم حتی به پوست صورتتون صفا بدید و اون رو شاداب و جووون نگه دارید.

ولی در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما باید لوازم آرایش خودتون رو با دقت و وسواس فراوون انتخاب کنید و صد البته به این که با ویژگی های ظاهری شما همخونی دارن یا ندارن هم باید دقت کنید مثلا در صورتی که پوست چرب دارید باید به سراغ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب برید تا علاوه بر این که پوستتون رو در مقابل اشعه ی مضر خورشید محافظت کنید ترشح چربی در اون رو هم کنترل کنید که خب چی از این بهتر و یا در این بین باید در خصوص لوازم آرایشی به سراغ چیزهای ترند هم برید مثل سبک آرایش های ترند و مد شده و یا رژ لب های ترند و پرطرفدار که در این مقاله چندتا از رنگ های خاص اون رو که این روزا بین خانوما کشته مرده داره رو میخواهیم بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما

رژلب هلویی به شما یه ظاهر شیک و دخترونه میبخشه

یک از رنگ رژ لب های پرطرفدار بین خانوم ها که خوراکه آرایش های ملایم و سبکه هلویی هست که استفاده از این رنگ دخترونه ی ملایم برای وقت هایی که علاقه ندارید که زیاد توی چشم باشید اما مایل هستید که لب هاتون خوش فرم و خوشرنگ دیده بشه توصیه میشه. در اصل رژ لب به این رنگ میتونه شما رو یه دختر پر انرژی که در عین حال باوقار و اروم هست جلوه بده. این رو هم اضافه کنیم که فرقی نمیکنه که پوستتون گندمی باشه یا سفید این رنگ رژ حتما بهتون میاد.

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما

با رژلب قرمز جسور دیده بشید

یکی از رنگ های کلاسیک برای رژ، قرمز هست که حسابی پرطرفداره و میتونه هر چهره ای رو بی نهایت خاص جلوه بده. علت محبوبیت این رنگ تفاوتی هست که در آرایش ایجاد میکنه یعنی شما کافیه که یه کرم همراه با رژ به این رنگ بزنید به قدری تغییر میکنید که دیگه به هیچ لوازم آرایشی دیگه ای احتیاج نخواهید داشت. همچنین مورد دیگه ای که باعث محبوبیت رنگ قرمزه تنوع بسیار بالای اون هست که متناسب با سبک و تناژ رنگی آرایش خودتون میتونید به سراغ قرمز جیگری، روشن، تیره و... برید. پس دستتون برای انتخاب در این زمینه بسیار باز خواهد بود.

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما

رژلب بنفش رو خانوم های با پرستیژ میزنن

یکی از جذاب ترین رنگ رژهایی که هر خانومی میتونه به سراغ زدنش بره بنفشه که حداقل به یه بار امتحان کردنش میارزه. از ویژگی های بارزی که این رنگ داره و باعث محبوبیت اون بین دختر خانوم های جوون شده همخونی بسیار بالاش با تناژهای پوستی مختلف هست یعنی شما میتونید با هر رنگ پوستی که دارید بدون نگرانی و درنگ به سراغ رنگ رژ بنفش برید و زیبایی خودتون رو دو چندان کنید که البته در این بین میتونید طیف های مختلف بنفش رو تست کنید و اونی رو که بیشتر از بقیه بهتون میاد رو بزنید. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که رژ بنفش میتونه اعتماد به نفس بیشتری هم به شما ببخشه.

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما

رژ لب قهوه ای مخصوص اون هایی که سرسنگین بودن رو در عین زیبایی میخوان

یکی از بینظیر ترین رنگ ها در زمینه ی رژ که میتونه جلوه ی خاصی بهش ما ببخشه رژ قهوه ای هست که فرقی نمیکنه پوستتون گندمی باشه یا سبزه حسابی بهتون خواهد اومد. این رنگ به شما جلوه ی دخترونه میبخشه و با وجودش هر کسی که به چهره ی شما نگاه کنه میتونه ازش احساس آرامش دریافت کنه.

رنگ رژلب های پرطرفدار بین خانوما

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی