|

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب / از این که پوستت بعدش برق بزنه بدت میاد اینا ماتن

در این مقاله چندتا از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب رو بهتون معرفی کردیم که با کمک اون ها میتونید پوستتون رو در مقابل خورشید محافظت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای زیبایی خودتون چقدر ارزش قائل هستید؟ یعنی میدونید که داشتن موهای سالم یه نعمت بزرگه که باید اون رو قدر بدونید و ازش مراقبت کنید و یا هر بلایی که میخواهید سر موهاتون میارید به خیال این که یکم بگذره خود به خود درست میشه و یا با رفتن دکتر درست میشه مثلا موهاتون رو کراتینه میکنید بدون توجه به آسیب اون تنها برای این که یه چند صباحی رو موی صاف داشته باشید در حالی که این روزا میشه با ماسک طبیعی برای صاف شدن مو هم به این هدف رسید که هم ضرر نداره و هم تقویتی هم هست، پس چی میشه که راه های انتخابیتون رو برای زیباتر شدن معقول انتخاب کنید و حتی در جهتی اون ها رو پیش ببرید که فواید دیگه ای هم براتون داشته باشن.

پس با این حساب استفاده از مواد طبیعی برای زیباتر شدن میتونه یه راهکار بدون خطر و اقتصادی و عالی باشه که هر کسی با یه دو دوتای کوچولو میتونه بهش پی ببره مثلا خیلی ها میخوان رشد ابرو فوق العاده خوبی داشته باشن و در صورتی که ندارن میرن به سراغ میکرو و کاشت و امثالهم در حالی که با یه سری مواد طبیعی مثل آب پیاز میتونید ابروها رو تقویت و اون ها رو برای رشد تحریک کنید که خب در مورد این موضوع در مقالات قبلیمون صحبت کردیم و در این مقاله میخواهیم راجبه بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب صحبت کنیم که شاید با خودتون بگید که این که مواد طبیعی نیست در حالی که در فرمولاسیون این کرم ها از مواد گیاهی زیادی استفاده شده که میتونه براتون مفید باشه و حتی پوستتون رو رطوبت رسانی هم کنه؛ پس در ادامه با ما همراه باشید برای شناختن چندتا از اون ها.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ لافارر از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

اولین محصول در لیست بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب که میخواهیم معرفیش کنیم ضد آفتابی از یه برند ایرانی به اسم لافارر هست که بی رنگه و از این جهت آقایون هم میتونن راحت ازش استفاده کنن. این ضد آفتاب دارای SPF50 هست و میشه اون رو یه محصول مراقبتی کامل و غنی برای پوست های چرب بشمار آوورد که تمرکز اون روی جلوگیری از ایجاد لک و درمان کردن جای جوش ها هست. 

طبیعتا برای پوست های چرب یه کرم لازمه که براق نباشه، بافت سبکی داشته باشه و میزان چربی پوست رو کنترل کنه که همه ی این ویژگی ها رو شما میتونید توی این ضد آفتاب پیدا کنید. این رو هم بگیم که در بین برندهای ایرانی ضد آفتاب لافارر یکی از پر فروش ترین ها محسوب میشه.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

 ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک درماتیپیک از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

برسیم به دومین محصول از بین بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب یعنی مدل Anti spot برند درماتیپیک که خاصیت ضد لک داره و از اونجایی که هیچ روغنی در اون استفاده نشده و فاقد چربیه میتونه بسیار برای پوست های چرب مناسب باشه. همچنین این محصول بی رنگ هست برای استفاده ی آقایون هم مناسبه و لکه های ناشی از بالارفتن سن، آفتاب سوختگی، مشکلات هورمونی و... رو کاهش میده و به درمان اون ها کمک میکنه. همچنین یه ویژگی خوبی که داره این کرم این هست که در برابر آب و همچنین تعریق مقاومه و صورتتون قرار نیست باهاش برق بزنه. فرمولاسیون این کرم فرانسوی هست و دارای SPF50 که نشان از کیفیت بالای اونه.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

ضد آفتاب فلوییدی Photoderm AKN Mat بایودرما از بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

برسیم به یکی دیگه از محصولات فوق العاده یعنی ضد آفتاب فرانسوی بایودرما مدل فتودرم آکنه مت که به علت داشتن بافت سبک و فلوئیدی که داره تونسته اسم خودش رو در لیست بهترین ها برای پوست چرب ثبت کنه. این کرم میتونه از بروز جوش و لک و ابتلا به آفتاب سوختگی جلوگیری کنه. همچنین یه جورایی دفاع طبیعی پوست شما رو فعال کرده و از این طریق با پیری زودرس مقابله میکنه. از خصوصیات مثبت دیگه ای که داره میشه به کنترل میزان چربی پوست اشاره کرد که به خوبی  انجامش میده و از این طریق از براق دیده شدن پوستتون در زمان مصرف کرم جلوگیری میکنه و از اون جایی که بی رنگه هیچ رد سفیدی هم از خودش به جا نمیذاره. فقط دقت کنید که این کرم رو نمیشه زد دور چشم.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی