|

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک / خونت انقد تاریکه انگار همش شبه اینا بی نور مقاومن

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود نورگیر نبودن خونتون به سراغشون برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن گل و گیاه توی خونه مزایای بیشماری داره که یکی از اون ها بهره مندی از زیبایی بینظیر اون ها در دکوراسیون هست به این صورت که شما میتونید با وجود گیاهان آپارتمانی لاکچری بدون نیاز به یه وسیله ی گرون و آنتیک دکور خونتون رو حسابی جلا ببخشید و از دیدن اون لذت ببرید البته اینطور برداشت نشه که گیاهانی که ارزون هستن نمیتونن در زیباسازی فضا نقش موثری داشته باشن خیر اصلا فرقی نمیکنه که گیاه شما لاکچری و گرون باشه و یا ارزون و دم دستی در هر حالتی اون ها میتونن به فضای شما زیبایی خاص و منحصر به فردی ببخشن پس اصلا به این لقب ها دقت نکنید.

همچنین اصلا نگهداری از گل و گیاه در فنگ شویی هم بسیار توصیه شده و خیلی از افراد میگن که گیاهان میتونن با انرژی که دارن باعث فراوانی و ثروت بشن برای همین یه سری ها این سوال رو دارن که چه گلی برای رزق و روزی خوبه که ما در مقاله های قلبیمون در این خصوص براتون صحبت کردیم و چند نمونه از اون ها رو معرفی کردیم ولی در این مطلب میخواهیم در خصوص گیاهانی صحبت کنیم که از شرایط نگهداری خاصی برخوردار هستن یعنی گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک که به علت سایه دوست بودنشون میتونن در محیط هایی که نور زیادی نداره به خوبی دووم بیارن و به رشد و حیات خودشون ادامه بدن پس اگر خونه ی شما هم اینطوریه در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از گیاهان مناسب اون رو بشناسید.

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک

پرسیاوش گیاه آپارتمانی مناسب خانه تاریک

در صورتی که بخواهیم یه گیاه آپارتمانی بی نهایت زیبا که میتونه به راحتی هر چه تمام تر در تاریکی رشد کنه رو بهتون معرفی کنیم میتونیم پرسیاوش رو اسم ببریم که با دیدن اون مسلما یک دل نه صد دل عاشقشون میشید چرا که این گیاه تداعی کننده ی طبیعت بکر و زیبا هست که برگ های سبزش بسیار جلوه ی خاصی بهش بخشیدن چرا که بسیار خوش رنگن.

این گیاه خاص از گونه های محبوب و پرطرفدار سرخس ها بشمار میاد که از شرایط نگهداری بسیار راحتی هم برخورداره از این رو در صورتی که شما در پرورش گل و گیاه مبتدی هم باشید میتونید از پس نگهداری اون بربیایید البته که باید در این بین دقت کنید که آب دادن بیش از حد به اون اصلا خوب نیست و باعث پوسیدن ریشه اش و از بین رفتنش میشه بنابراین با رعایت این قانون به سراغ نگهداری ازش برید.

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک

بامبو گیاه آپارتمانی مناسب خانه تاریک

برسیم به دومین گیاهی که میشه با خیال راحت برای محیط های تاریک به سراغ پرورش اون رفت یعنی بامبو که برای رشد و ادامه ی حیات به نور بسیار کمی احتیاج داره و همین موضوع باعث شده که اسم این گیاه رو در بین گیاهان سایه دوست ببینید. در خصوص ویژگی های ظاهری این گیاه هم که مسلما تا به حال دیدینش باید بگیم که بامبو دارای ساقه های لوله ای شکل هست که در انتهای اون ها برگ رشد میکنه و شاید براتون جالب هم باشه که بدونید انواع متنوعی داره که شما میتونید به سراغ هر کدوم از اون ها که بیشتر ازش خوشتون میاد برید. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه باید بدونید که نیازمند رطوبت و آب زیاد هست پس بهتره که اون رو داخل آب قرار بدید و به طور منظم هم بهش آبرسانی کنید.

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک

درخت اژدها گیاه آپارتمانی مناسب خانه تاریک

برسیم به یکی دیگه از گیاهان سایه دوست که میتونید توی آپارتمان تاریک ازش نگهداری کنید یعنی درخت اژدها که به علت شکل ظاهری خاصی که داره به این اسم مشهور شده چرا که این گیاه دارای برگ هایی به رنگ سبز و پرپشت و به شکل استوانه ای شکل هست که باعث شدن در ذهن افراد تداعی کننده ی اژدها باشه. البته که این گیاه چیزی حدود پنجاه تا گونه داره که همشون به این شکل نیستن ولی شما میتونید با خیال راحت در صورتی که خونتون نورگیر بدی داره و تنها با لامپ هست که روشن میشه به سراغ هر کدوم از اون ها که با سلیقتون جور درمیاد و دوستش دارید برید و از زیبایی منحصر به فرد اون در دکوراسیون منزلتون لذت ببرید.

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک

نخل پارلور گیاه آپارتمانی مناسب خانه تاریک

یکی دیگه از گیاهان محبوب و پرطرفدار که حتی توی مکان هایی با کمترین میزان نور هم میتونه به خوبی هر چه تمام تر رشد کنه و آخ نگه نخل پارلور هست و البته که این تنها خوبی این گیاه نیست چرا که شما با نگهداری از اون هیچ دردسری نخواهید داشت چون شرایط نگهداری بسیار راحتی داره. شاید این موضوع هم براتون جالب باشه که بدونید این گیاه در فصل بهار گل های زرد رنگ کوچکی میده البته این در صورتی هست که نور زیاد بهش برسه.

گیاهان آپارتمانی مناسب خانه تاریک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی