|

انواع ژل شستشو برای پوست چرب با خاصیت سفید کننده/ بدهی تو به خودت یه پوست صاف و روشنه

در این مقاله چندتا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها یه پوست درخشان و تمیز داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم و الایام و در هر زمانی یه مدل چهره آرایی مد بوده و برای خودش طرفدار داشته مثلا خیلی دور نریم یه زمانی ابروهای قد نخ مد بود و همه ابروهاشون رو مثل نخ نازک میکردن در حالی که این روزا همه دنبال راه هایی برای رشد ابرو در یک هفته هستن تا ابروهاشون رو موکتی کنن و خب دیگه ابروی نازک روی مد نیست هر چند که در برخی از مواقع هم یه عده دیگه زیادی از حد افراط میکنن و ابروهای خودشون رو تبدیل به چمن ورزشگاه آزادی میکنن که خب اینجوریم زیاد جالب نیست چرا که ابروهای پهن و پرپشت باید به چهره ی شما معصومیت ببخشه نه این که ترسناکتون کنه و از شما یه فرد دیگه بسازه.

بنابراین دنبال کردن مدهای جدید و به روز در خصوص زیبایی باید منطقی باشه تا ده سال دیگه وقتی عکس های الانتون رو میبینید با خودتون نگید وای چقد سم بودم! این رو هم عنوان کنیم که تا وقتی که آرایش و میکاپ هست باید مهارت خودتون رو در این زمینه بالا ببرید تا بتونید ایرادات چهره تون رو با لوازم آرایش محو کنید مثلا در صورتی که پوستتون چربه و جوش داره به سراغ کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار برید تا هم چربی پوستتون و هم جوش هاتون رو زیر لایه ی کرم پنهان کنید و به دلیل صاف دیده شدن پوستتون زیباتر به نظر بیایید. حالا تو این مقاله هم برای این که با توجه به نوع پوستتون لوازم آرایش رو به خوبی از صورتتون پاک کنید میخواهیم چندتا ژل شستشو برای پوست چرب رو بهتون معرفی کنیم که حتی برای از بین رفتن جوش ها و روشن تر شدن پوست هم میتونن معجزه کنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ژل شستشو برای پوست چرب

ژل مورینگا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب

یکی از اولین محصولاتی که در بین بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب بین ایرانی ها بسیار محبوب هست ژل مورینگاست که فرمولاسیونش مناسب پوست های چرب، مختلط و نرمال هست. این محصول بینظیر شامل عصاره های گریپ فروت و پاپایا و همچنین حاوی لافااُیل هست که بسیار برای سلامت پوست مفید هستن و میتونن لطافت و شادابی رو به شما هدیه کنن. این ژل قدرت پاک کنندگی بالایی داره و با پاک کردن آلودگی، چربی ها و مواد آیشی از روی پوست شما میتونه از مسدود شدن منافذ پوستیتون و همچنین بروز آکنه جلوگیری میکنه. از دیگر ویژگی های این محصول میشه به:

  • کنترل چربی پوست
  • رطوبت رسانی و تقویت تولید کلاژن
  • حفظ خاصیت اسیدی پوست و.... اشاره کرد.

قیمت این ژل چیزی حدود 100 هزار تومن هست.

ژل شستشو برای پوست چرب

وچه از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب

برسیم به یه محصول فوق العاده دیگه که بین ژل های شستشو برای پوست های چرب و جوش دار بسیار مناسبه یعنی ژل شستشوی وچه که در صورتی که به دنبال یکی از بهترین فیس واش هایی هستید که هم ایرانی باشه، هم با کیفیت و هم خوش قیمت توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این محصوله. این ژل فوق العاده به علت این که دارای گلیکولید اسید هست میتونه پوست شما رو لایه برداری کرده و اون رو شاداب تر، روشن تر و شفاف نشون بده. همچنین این محصول شامل عصاره ی ریشه گیاه بابا آدم و زینک هست که میتونن در بهبود پوست و التیام اون و همچنین کنترل چربیش نقش بسیار موثری داشته باشن. از دیگر خصوصیات مثبت این ژل میشه به:

  • فاقد پارابن و الکل بودن
  • پیشگیری کننده از ایجاد آکنه
  • عدم ایجاد خشکی در پوست و... اشاره کرد.

قیمت حدودی این ژل 260 هزار تومن هست.

ژل شستشو برای پوست چرب

ایلابرت از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب

برسیم به یکی دیگه از ژل های شستشو صورت که برای پوست های چرب بسیار مناسبه یعنی ژل شستشوی صورت ایلابرت که به دلیل این که حاوی اسید سالیسیلک هست میتونه علاوه بر این که جای لک و جوش رو از بین میبره توی درمان موضعی اختلالات پوستی، التهابات سبوره ای و عفونت های قارچی بسیار موثر باشه و نقش مهمی ایفا کنه.

این ژل میتونه به عمق پوست شما نفوذ کنه و اون رو به خوبی هر چه تمام تر پاکسازی کنه. از خصوصیات خوب دیگه ای که این محصول داره میشه به مقابله ی اون با جوش و آکنه، کمک به کاهش ترشح چربی، کاهش دادن قرمزی و التهاب پوست و از بین بردن سلول های مرده اشاره کرد.

قیمت حدودی این محصول حدود 160 هزار تومن هست.

ژل شستشو برای پوست چرب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی