|

بهترین ژل شستشو برای پوست چرب و جوش دار / با اینا داشتن یه پوست صاف و لطیف رویا نیست

در این مقاله چندتا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار رو معرفی کردیم که میتونید با استفاده از اون ها یه پوست تمیز و سالم بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محصولات آرایشی و بهداشتی این روزا بسیار متنوع هستن یعنی شما در صورتی که به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک باشید با یه عالمه تنوع روبه رو میشید که در وهله ی اول این همه برند و فراوانی باعث سردرگمی شما میشه چون این سوال رو براتون پیش میاره که خب حالا باید چطور انتخاب کنم؟ کدومش بهتره و... که خب حق هم دارید چون بالاخره در این بین جدا از هزینه ای که صرف میکنید بحث سلامتی شما در میون هست که بسیار مهمه و در خصوص وسایل آرایشی و بهداشتی حتی بحث زیباییتون هم به میان میاد که دیگه سخت تر میشه موضوع بنابراین شما باید دقت و وسواس بیشتری هم برای این انتخاب به خرج بدید.

ولی یه موضوعی که در این بین بسیار مهم هست اینه که شما باید در این بین شناخت کافی از خودتون داشته باشید مثلا در صورتی که به دنبال بهترین کانسیلر هستید اول باید بدونید که پوستتون چرب هست، خشکه و یا معمولی تا بتونید به سراغ بهترین انتخاب برید که مناسب شما هست و میتونه کمک کنه که میکاپ شما زیباتر بشه و یا مثلا در صورتی که میخواهید شامپو برای خودتون انتخاب کنید باید بدونید که دقیقا موهاتون چه ویژگی هایی داره و بعد با توجه به اون ویژگی ها به سراغ یه شامپوی مناسب برید. حالا اگر بخواهیم در این خصوص مثال بزنیم تا فردا هم طول میکشه پس برسیم به موضوع اصلی این مقاله که میخواهیم در طول اون چند تا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار رو بهتون معرفی کنیم تا انتخاب رو براتون در این زمینه راحت تر کنیم پس در صورتی که پوستتون این ویژگی ها رو داره در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

ژل شستشوی سیسپرسا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

در معرفی اولین ژل شستشو برای پوست های چرب و جروش دار به سراغ یه محصول رفتیم که یه ضد لک هم بشمار میاد و شما میتونید اون رو توی روتین پوستی خودتون جا بدید یعنی ژل شستشوی سیسپرسا که میتونه به عنوان یه تمیز کننده ی ملایم برای انواع مواد آرایشی روی پوست شما کاربرد داشته باشه. این ژل فوق العاده میتونه پوست شما رو تسکین بده و خواص ضد التهابی هم داره و از اون جایی که پوست انسان با گذر زمان آسیب پذیر و خشک میشه این ژل میتونه رطوبت لازم رو برای پوست شما فراهم کنه و حتی ترشح چربی رو در پوست شما کنترل کرده و به زیبایی هر چه بیشتر اون کمک کنه.

بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

ژل ورونیک از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

برسیم به دومین محصول که یکی از بهترین نمونه ها برای پوست های چرب و جوش دار هست یعنی ژل ورونیک که بسیار هم پر طرفداره. این شوینده میتونه با پاک کردن عمیق منافذ و کوچک کردن اون ها علاوه بر این که به پاکیزگی پوست شما کمک میکنه اون رو برای آرایش هم آماده میکنه چرا که موادی مثل کرم پودر با استفاده ی روزمره از این ژل بهتر روی پوست شما میخوابن. شما با استفاده از این ژل هیچ موقع احساس کشیدگی و یا خشکی در پوست خودتون نمیکنید و حتی احساس طروات و نشاط در پوست شما افزایش پیدا میکنه. این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید با کمک این محصول میزان ترشح چربی در پوستتون رو هم کنترل کنید.

بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا از بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

در صورتی که پوست شما علاوه برای این که چرب هست مستعد به جوش زدن و لک افتادن هم هست پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا هست چرا که شما با این محصول علاوه بر این که میتونید پوستتون رو کاملا پاکسازی کنید میتونید آبرسانی اون هم رو به انجام برسونید که این یه کاربرد فوق العاده برای یه محصول بهداشتی هست و میتونه اون رو به یکی از پای ثابت ها در روتین پوستی هر فردی تبدیل کنه که حالا در مورد این ژل هم این موضوع صدق میکنه و شما میتونید با خیال راحت به سراغ استفاده از اون برید و تا سالیان سال اون رو به عنوان یه عضو در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی خودتون داشته باشید. 

این نکته رو هم ذکر کنیم که این ژل مورد تایید متخصصان پوست هست و عاری از چربی و سولفاته و کمدون زا نیست و میتونه منافذ پوست رو عمقی تمیز کنه بدون ایجاد هیچگونه حساسیت پوستی.

بهترین ژل های شستشو برای پوست چرب و جوش دار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی