|

تغییر کاشی آشپزخانه / واسه خوشگلاسیون فضا جیبتو خالی نکن، با این ترفندا حالشو جا بیار

اگر قصد تغییر کاشی های آشپزخونه رو دارید، پس حتما دست به کار بشید اما نه اینکه کاشی بزنید بلکه ترفند هایی ارزان و جذاب تر رو تست نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز- همونطور که همه ما میدونیم، تغییر دکوراسیون خونه میتونه به شدت در حال و هوای ما و همچنین شاداب شدن روحیمون تاثیر مثبتی بذاره. البته که این کار هزینه زیادی رو میطلبه و هر کسی توانایی انجامش رو نداره. به همین دلیل خیلی از خونواده ها میان و به جای اینکه به طور کلی تغییرات داشته باشند، فضای مورد نظرشون رو بازسازی میکنن و با ترمیم قسمت های دلخواهشون، کمترین هزینه رو میزارن رو دست خودشون و خیلی راحت و زیبا هم به اونچه که میخواستن، یعنی تغییرات خوب رسیده اند. 

مثلا تغییرات در کاشی های آشپزخونه میتونه به شدت هزینه بردار باشه، در حالی که اگر با دیگر روش های پیشنهادی ما پیش برید هزینه ای قابل توجه و کاهش یافته داشته اید. میدونید که آشپزخونه بعد از هال و پذیرایی تو چشم ترین قسمت هر خونه ای محسوب میشه که زیباییش اهمیت بسیار زیادی داره. با روش هایی که ما به شما توصیه می کنیم، در واقع نه تنها زیبایی و مدرنیته بودن رو به فضای خود هدیه داده اید، بلکه رد هزینه ها و جیب خودتون هم کمک خوبی داشته اید. در واقع برای تغییر کاشی های آشپزخونه، نیاز نیست که حتما یه عالمه کنده کاری کنید و گرد و خاک داشته باشید، بلکه میتوید خیلی راحت با پوشاندن کاشی های قدیمی، کاشی های جایگزین و دید رو به رخ بکشید و حال و هوای آشپزخونه رو به طور کل تغییر بدید. اگر دوست دارین بدونین این روش ها چه موادی هستند، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

کاشی آشپزخانه

چسباندن کاشی که جدیدی گرفتین بر روی کاشی قدیمی 

یکی از روال ترین تغییرات در دکوراسیون آشپزخونه و عوض کردن کاشی های قدیمی، چسبوندن کاشی جدید بر روی کاشی های قدیمی می باشد. خب موضوع اینجاست که اگر دلتون نمیخواد هزینه زیادی در این راه صرف کنید، میشه که فقط کاشی های بین کابینت و دیوار ها رو ترمیم کنید. شما در این مسیر نه تنها میتونید کاشی ها رو به شکل کامل عوض کنید، بلکه میتوید روی اونهارو رنگ بزنید یا کاشی های جدید رو بر روی کاشی های قدیمی بچسبونید.

کاشی آشپزخانه

خب در اینجا به جهت چسبوندن کاشی های جدید بر روی کاشی های قدیمی باید اول کاشی و چسب بخرید. یادتون نره که بررسی کنید هیچکدوم از کاشی ها لق نشده باشن چرا که در واقع کاشی های قدیمی به عنوان بیس کار شما هستند و باید ثابت باشند. اگر کاشی رو دیدین که لق شده و یا کنده شده بود، حتما با استفاده از چسب محکمش کنید و تا مطمئن بشید دوباره کنده نمیشه. 

کاشی آشپزخانه

میتونید با رنگ کردن کاشی های قدیمی، کاشی های جدید تحویل بگیرید

از دیگر ترفند های فوق العاده و کار راه بنداز در این راستا می توان به رنگ کردن کاشی ها اشاره کرد. این ترفند هم ارزان قیمته و هم اینکه میتونه کاملا مناسب هدف شما باشه. در اینجا شما برای رنگ کردن کاشی های دمده نیاز دارید که رنگهای مناسب کاشی و یا سرامیک تهیه کنید. بعد برس رنگ  پیستوله رو آماده کرده و کاشی های قدیمی رو رنگ کاری کنید. این کار رو با دقت و ظرافت انجام بدید تا تمیز بشن. با این حال دقت کنید، بهتره که از رنگ های پلاستیکی ضد آب که مخصوص کاشی و سرامیک هستن استفاده نمایید تا دوام و موندگاری مناسبی داشته باشه.

کاشی آشپزخانه

استفاده از استیکر و یا برچسب کاشی ترفندی نو و جذاب

یکی دیگه از راه حل های ساده و آسون واسه تغییر کاشی ها استفاده از برچسب های مخصوص و استیکر ها می باشد که بر روی کاشی یا سرامیک میچسبن. این حرکت میتونه خیلی خوشگل باشه چرا که طرح استیکر ها زیاده و شما با انتخاب و خریداری اونچه که دوست دارید میتونید به کاشی هایی مورد پسند برسید.

اگر این راه رو انتخاب کردید در واقع دست شما در انتخاب طرح و رنگ باز هستش و همچنین این سبک به دلیل مقرون به صرفه بودن، میتونه ترفندی ایده آل و آسون باشه. یادتون نره که حتما به ابعاد کاشی ها دقت کنید و حواستون باشه که برچسب های انتخابی به اندازه کاشی های شما باشند.

کاشی آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی