|

شیک ترین دکوراسیون خانه با دکوراتیو نوری / بفکر خوشگلاسیون خونتی هی مبل نخر اینا خوبن

اگر دلتون یه خوشگلاسیون تازه واسه فضای خونه میخواد، پس با هزینه ای نه چندان زیاد از دکوراتیو های نورانی استفاده نمایید که بهترینن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه ما تو خونمون دو دست مبل بچینیم و حسابی چشم بازار رو با خریدمون کور کنیم بی شک هنر نیست! پول خرج کردن رو همه بلدن، اونچه که اهمیت داره اینه که من و شما چطور میتونیم این لوازم و وسایل کوچیک و بزرگ رو در کنار هم چیدمان کنیم و دکوراسیون ایده آل بسازیم. بله دقیقا همینه! تا به حال شده وارد خونه ای با متراژ پایین و وسایلی نه چندان بند شاخ بشید اما حس به شدت خوب و مثبتی بگیرید؟ از طرفی هم وارد یه خونه تجملاتی بزرگ با فول امکانات بشید اما حس کنید فضا سنگینه و جو خوبی درون شما رو فرا نگیره؟ البته ما نمیگیم همیشه اینجوریه نه اصلا! بلکه میگیم همه چیز به خرید گرون ترین لواز نیست و اینکه شما بدونید چی رو کجا باید گذاشت و یا اینکه اصلا خونه ما به چه عناصری نیاز داره تا خوشگلتر بشه و از طرفی هم چه وسایلی میتونن به دیزاین خونه شما زیبایی بیشتری ببخشند در حالی که شاید کوچیک باشن اما متفاوت!

مثلا واسه همین عید خودمون که خیلی هم نزدیک شده دلتون میخواد یه صفای خوشگل و چشمگیر به دکور خونه بدید؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با یک عنصر جذاب در دکوراسیون آشنا بشیم. 

دکوراتیو نوری

دکوراتیو نوری چیست؟

در واقع دکوراتیو های نوری آیتم هایی هستند که میتونن هر چیزی باشند. از یک مجسمه گرفته تا تابلو و ساعت و هر چیز دیگه ای که از خودش نور ساطع میکنه. دکوراتیو های نوری همونطور که از اسمشون هم پیداست نقش دکوری بسیار زیادی دارند و میتونن فضای مورد نظر شما رو حسابی خوشگل کنن. دکوراتیو های نوری و جذاب به راحتی یه فضای قابل توجه و با شکوه میسازند که خب از روش های استفاده از نورهای ساده گرفته تا نورپردازی های رنگی و الهام بخش، امکانات فراوونی برای تزیین خونه میدن که با نور میشه خیلی کارها کرد.

دکوراتیو نوری

دکوراتیو های نوری میتونن به شیوه ای خلاق و هنری فضا رو متفاوت از دیگر فضاها کنند به طوری که هر کسی وارد خونه شما شد این تفاوت و خاص بودن رو متوجه بشه. شما با استفاده از نور، میتونید احساسات، مزاج و جو محیط رو به راحتی تغییر بدین و فضاتون رو به شکلی منحصر به فرد و استثنایی تبدیل کنید.

دکوراتیو نوری

چراغ‌ های زمینه‌ ای منحصر به فرد

اگر دلتون میخواد یه محیط با جلوه ای خیره کننده داشته باشید، خب بی شک پیشنهاد ما به شما استفاده از چراغ های زمینه ای با الگو ها و طرح های منحصر به فرد هستش که میتونید از پنجره های سه بعدی با نورپردازی های خاص هم استفاده نمایید و لذتش رو ببرید. از این سبک چراغ های زمینه ای با الگوهای هنری بر روی دیوار هم میشه استفاده کرد و فضا رو خوشگل کرد.

دکوراتیو نوری

نورپردازی معماری اینجوری عالی میشه

با استفاده از نورپردازی معماری، در واقع شما میتونید جزئیات معماری و زیبایی‌ های ساختمون رو برجسته سازی کنید. حالا چجوری و کجاها؟ اینجوری که برای نور های پنهان زیر پله ها استفاده نمایید و یا اینکه بر روی آرشها و ستون ها قرار بدید و در نهایت نیز پیشنهاد ما به شما اینه که در محوطه های خارجی از این سبک دکوراتیو های نوری کمک بگیرید و ظاهری منحصر به فرد و اثرگذار به مکان ببخشید.

دکوراتیو نوری

نورپردازی داخل آب استخر، واقعا جذابه

استفاده از این دکوراتیو های نوری تنها در فضاهای معمول نیست و شما میتونید برای بخش هایی خاص به مانند استخرها، چشمه ها، و یا حوضچه های آبی استفاده کنید و جذابیت و زیبایی این قسمت ها رو به شدت افزایش دهید. با استفاده از فونتن‌ ها و جت‌ های آبی که با نورپردازی مناسب همراه میشن، میتونید تاثیر چشمگیری رو ایجاد نمایید.

دکوراتیو نوری

دکوراتیو نوری

نورپردازی خاص مبلمان و اشیا دکوراتیو 

در اینجا شما میتونید با استفاده از نورهای کمرنگ و نرم مبلمان و اشیا دکوراتیو رو به یه شکل جذاب نمایش بدید. اینکه شما دست به همچنین حرکتی بزنید بی شک خیلی خاص و یونیک خواهد بود به طوری که تو خونه هیچ یک از فامیل و آشنایان نمی بینید. و یا اینکه میشه از لامپ رومیزی با سبک و طرح های خوشگل و مطابق با سلیقتون استفاده کرده و از طرفی هم با نورپردازی زیر کابینت ها به برجسته سازی لوازمی که تو اشپزخونه قرار دارند کمک کنید.

دکوراتیو نوری

دکوراتیو نوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی