|

آرایش حرفه ای پنج دقیقه ای / واسه تویی که مبتدی هستی عالیه

اگر دلتون میخواد وقتایی که زمان کمی برای حاضر شدن دارید یک میکاپ حرفه ای هم داشته باشید، پس حتما با این مطلب همرا بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش یکی از مهمترین قسمت های ظاهر هر بانویی محسوب میشه که کامل کنده زیبایی هاش هستش. بی شک اینکه شما جذاب ترین و گرون ترین لباس شهر رو هم که بخرید، اما به چهره خود به میزان کم یا زیاد نرسیده باشید، نمای اون لباس رو هم کم ارزش کرده اید. چرا که آرایش برای یک بانو به این معنا نیست که از چهره ای به چهره ای دیگر تبدیل بشه! بلکه میکاپ در اصل باید زیبایی های فیس رو بولد تر کنه و همچنین با توجه به مدل صورتی که شخص داره، عناصر میکاپ انتخاب بشه و در نهایت یه خروجی زیباتر از اونچه که بودیدتحویل بده.

حالا که مفهوم اصلی و البته میزان مهم بودن آرایش رو متوجه شدیم، بهتره بریم سراغ اصل مطلب که زمان هستش. در واقع امروزه زمان مهمترین دارایی برای هر فرد محسوب میشه و شما میتونید یک میکاپ رو پنج ساعت طولش بدید یا پنج دقیقه! بله این میزان فاصله تو تایم وجود داره و تنها راه حلش هم کاربلد بودن شماست که بلده کار باشید یا خیر! احتمالا الان تو ذهنتون میپرسین چطور میشه پنج دقیقه ای میکاپ خوب و درست حسابی داشت؟ که ما در پاسخ میگیم کاری نداره، تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

آرایش پنج دقیقه ای

یه اسپری شامپو خشک بخر نصف کارات جلو میفته!

خب همونطور که از اسم این سبک مشخصه یعنی "آرایش سریع" بادی همه چیز به سرعت انجام بشه. مثلا زمانی که تایم حموم رفتن ندارید و از طرفی هم موها به هم چسبیده و چرب شده هستند، از طرف دیگر هم نیاز به موهایی حجم دار و شاداب دارید، میتونید از شامپو خشک استفاده نمایید. در اینجا ذرات پودری که داخل شامپو خشک وجود داره، چربی های مو رو به خوبی به خود جذب کرده و ظاهر تمیز‌تری به موها هدیه میده. میتونید ز این محصول یه با کیفیتش رو خریداری کنید و گوشه کشو نگه دارید. مطمئن باشید که در مواقع ضروری به شدت کمکتون خواهد کرد!

آرایش پنج دقیقه ای

یه محصول چند منظوره بخر واست همه کار میکنه، مثلا بی بی کرم

آرایش سریع، در واقع زمانی که شما خیلی عجله دارید و تایم کافی برای آرایش طولانی و استفاده از انواع و اقسام کرم مرطوب کننده، کانسیلر، پنکک، کرم پودر و سایر کرم های صورت ندارید، میتونید برید سراغ راه حل هایی قوی که دو سوته کارتون رو راه میندازن. مثلا یک کرم بی بی یا کرم سی سی کافیه تا شما به اونچه که نیاز دارید برسید. این نوع از کرم ها قدرت پوشش دهندگی بسیار بالایی دارند و دارای مرطوب کننده و ضد آفتاب نیز هستن که خب اینها همه از خصوصیات شونه و با یه استیک رنگی هم میتونید به لب ها، گونه ها و چشمان خود رنگ ببخشید.

آرایش پنج دقیقه ای

خانوم خانوما کرم پودر رو بذار کنار

در آرایش سریع اگر پوست صافی دارید خب خیلی راحت و ساده میتونید کرم پودر رو حذف کنید و در عوض برید سراغ ضد آفتاب. به علاوه اینکه میتونید به جای کرم پودر از کانسیلر هم استفاده نمایید و فقط یادتون نره که کانسلری رو باید با انگشتان تمیز و یا برس و اسفنج روی اون مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند بزنید. مثلا تیرگی ها و یا نواقص پوستی که دارید رو با کانسیلر و با ضربه های آروم بپوشونید و لذتش رو ببرید. 

آرایش پنج دقیقه ای

خط چشم دودی بزن نشون بده دنیا دست کیه

بی شک آرایش چه مدل سریعش و چه مدل طولانیش تنها کرم و صاف کردن پوست نیست، بلکه یکی از مهمترین قسمتای زیبایی چهره و صورت برمیگرده به ارایش چشم ها. اگر تو تنگنای زمانی هستید و دلتون هم چشمانی گیرا میخواد، پس دست به کار بشید و ابتدا با فرمژه به سراغ مژه هان برید و سپس با سایه سفید به مژه ها ریمل بزنید! اگر هم زمان کافی برای این کارها رو ندارید عیبی نداره بیاید و قسمت بیرونی پلکتون رو با یه خط چشم مدادی، خط چشم بکشید و اون رو با انگشت خود پخش یا فید کنید.

آرایش پنج دقیقه ای

رژ گونه رو فراموش نکن که چهرتو جوون تر نشون میده

رژگونه زدن باعث میشه که شما خانوم زیبا روی تو هر سن و سالی که هستید کوچیکتر به نظر برسید و الیته شاداب تر. این یکی از مراحل آرایش می باشد که تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره داره و پوست شما میتونید دو سوته بهش برسید، تنها کافیه کمی تا قسمتی تیز باشید و بدونید کجای لپ باید زد. برای تقلب میشه گفت سیب گونه بهترین جا برای رژگونه زدنه. سیب لپ دقیقا همون جاییه که شما وقتی میخندید میزنه بیرون و گونه رو تشکیل میده. برس رو به کمی رژگون آغشته نمایید و شروع کیند. یادتون نره که یه کمم روی بینی بزنید. اینجوری یه هارمونی خوشگل تو چهرتون ایجاد کرده اید.

آرایش پنج دقیقه ای

رژ لب رژ لب، نزنی انگار هیچ کاری نکردی

در واقع استفاده از یه رژ لب یا برق لب تو اینجور مواقع میتونه به تنهایی جلوه ای جذاب به فیس شما ببخشه و آرایشتون رو تکمیل کنه. همچنین برای رسیدن سریع تر به فرم لب هان میتوید از مداد لب هم کمک بگیرید و سپس رژلبتون رو بزنید تا موندگاریش هم بیشتر و بیشتر بشه.

آرایش پنج دقیقه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی