|

آرایش مناسب تحویل سال / خودتو ندی دست آرایشگر، کافیه این کارارو کنی حمومم بری خوشگلی

اگه میخوای تا آخر سال خوشگل باشی، پس تحویل سال یه میکاپ خوشگل کن! بله اگه این مدلی آرایش کنی احتمالا تا آخر سال حتی تو خواب و حمامم خوشگلی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عید برای همه ما ایرانی ها مهمه. این اهمیت برای هر خونواده ای به یه شکله اما در نهایت برای هممون یه حس خوب و خوشاینده که بنا به اونچه که یاد گرفتیم و بزرگ شدیم و رفته تو خلق و خومون، عمل می کنیم. مثلا تو خیلی از خونواده ها پای سفره تحویل سال بودن خیلی مهمه. از طرفی هم احتمال این جمله رو شنیده باشید که میگن "هرجور لحظه تحویل سال باشی کل سالت همونجوری میگذره"! نظر شما چیه؟ به نظر من که بهتره اصلا ذره ای این موضوع و قبول نداشت باشیم چرا که تو لحظه تحویل سال شاید یکی خواب باشه شاید دیگری تو خیابون به سر ببره و اون یکی هم در حال حمام یا ظرف شستن باشه. بی شک تا آخر سالشون رو تو همون حالا سر نکردن و درست به مانند قبل زندگی میکنند.

اما تمیز و آراسته بودن در این لحظه میتونه خیلی حس خوبی بده. لباس های نو بیشتر برای بچه هاست که خیلی خوشحال کنندست و بزرگترها بیشتر سعی می کنند تا تمیز و موجه باشند. اگر قراره برای سال نو در جایی مهمان باشید و یا اینکه خودتون میزبان این لحظه قشنگ هستید، پس بهتون پیشنهاد میدیم که آرایشی مخصوص داشته باشید. آرایش مخصوص چی میتونه باشه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم میکاپ مخصوص این لحظه چه مدلی میتونه باشه!

آرایش پوست سفید

آرایش نچرال زیبایی شما رو دوچندان خواهد کرد

خانوم و دختر خانوم زیبا، بهتره که بدونید دیگه دوره آرایش های سنگین و خلیجی و غلیظ و عجیب غریب به سر اومده و این روزها اونچه که خیلی مورد توجه قرار میگیره سادگیه! شما هم این فرصت رو غنیمت بشمارید و بدونید هرچی کمتر به پوستتون ساعت های طولانی لوازم آرایش بزنید، پوستی سالم تر خواهدی داشت. زیبایی هایی که خدا بهتون داده رو با یه میکاپ ساده زیباتر کنید، نه اینکه به طور کل به یه آدم دیگه تبدیل بشید.

آرایش مناسب سال تحویل

رژلب قرمز و تینت بزن

شما تو مهمترین عید سال به سر میبرید و بهتره که رژلبی های نود کنار بزارید و کمی تو چشم تر چهرتون رو نشون بدین. استفاده از رژلب های براق و مایع و همچنینی تینت ها میتونه چهره شما رو بشاش نشون بده و از طرفی هم تینت ها میتونن در عین حال که به صورت شما رنگ و رخساری خوشگل بدن، در واقع طبیعی طور هم دیده میشن که این خودش خیلی خوبه.

آرایش مناسب سال تحویل

لطفا ابروهاتو موکت نکن!

خب تو یه دوره ای ابرو های نازک اندازه نخ مد بود، بعد چند سالی میشه که ابروهای خیلی پهن و مداد کشیده شده و برنداشته شده ترند شد. اما این روزها دوباره مد و مد بازی تغییر چهره داده و می بینیم که بیشتر ابروهای طبیعی که مرتب شده باشند مورد توجه قرار گرفته. پس خانوم و دخترخانوم زیبا، لطفا ابروهاتون رو موکت نکنید و اجازه بدین تا تو حالت طبیعی خودش به سر ببره. 

آرایش مناسب سال تحویل

خط چشم بکش ولی نازک و بلند

خط چشم یکی از قسمت های خوشگل و تاثیرگذار ت هر رایشی به حساب میاد. اگر به خط چشم های امسال دقت کردین به باشید احتمالا دیدین که یه خط بلند و باریک هستن که در عین حال مشکی بودنشون چشم رو نوازش میکنه. البته که اگر شما کاشت مژه داشته باشین بهتره که به همون مژه ها راضی باشین چرا که اگر چنین خط چشمی بکشین بی شک خیلی مشخص نیست و زیبایی چشم های شما با همون مژه تمام و کمال شده!

آرایش مناسب سال تحویل

آرایشتو یه رنگ انتخاب کن

احتمالا براتون جای تعجب داره که خب یعنی چی که تو یه رنگ و راستا آرایش کن، که خب باید در پاسخ بگیم ایده آل ترین کار اینه که رژگونه و رژلب و سایه ملایم پشت چشمت رو تو یه رنگ انتخاب کنی و مطمئن باشید که این ترکیب به هر چهره ای میاد! این ظاهر واقعا جذاب و زیبا خواهد شد، امتحان کنید پشیمون نمیشید!

آرایش مناسب سال تحویل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی