|

آرایش طبیعی و جذاب مناسب مدرسه و دانشگاه / کلی چیزی مالیدی ولی انگار نه انگار

اگر شما هم برای رفتن به دانشگاه نیاز به یه میکاپ طبیعی دارید اما نمیدونید چه آیتم هایی لازمشه پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صورت یک بانو در هر شرایط باید زیبایی خودش رو داشته باشه. شاید بهتر باشه منظورمون رو درست تر برسونیم. اینکه یک خانوم زیبایی رو در آرایش کردن ببینه چندان مناسب نیست و ایده آل ترین روند اینه که منو شما اول به پوستمون رسیدگی کنیم. به شادابی و چین و چروکش توجه داشته باشید و با داشتن روتین پوستی و استفاده از محصولات مناسب چهره ای شفاف و بدون جوش داشته باشیم. 

اما خب برخی از خانوم ها هستند که به طور ژنی خب زیاد جوش میزنن و این موضوع چیزی نیست که بشه به طور کامل و قطعی ازش جلوگیری کرد. به همین دلیل میریم سراغ ترفند هایی که میشه زد تا هم یه فیس طبیعی و نچرال طور داشته باشیم و هم اینکه لک های چهرمون مشخص نشن. بهترین آرایش برای مدرسه و دانشگاه میکاپی هستش که چندان شخص نباشه شما کاری انجام دادین، در حالی که یه کارایی کردین و خبری هم از لک نیست و در واقع یه چهره منظم و آراسته دارید. میپرسین چه کارایی؟ با ادامه مطلب ما همراه باشید تا به جواب این سوال برسیم.

آرایش طبیعی

صورتتو با یه شوینده مناسب خوب بشور؛ مرطوب کننده یادت نره!

در واقع پوست شما زمانی میتونه به بهترین شکل خودش در بیاد که صورت شما عاری از آلودگی ها باشه! پس تو قدم اول بیاید و شوینده مناسب خودتون رو پیدا کنید و صبح به صبح، و همینطور شب یه شب از فوم  یا ژل شوینده خود استفاده کنید. 

یادتون نره که از شوینده های خشنی که حاوی الکل هستن استفاده نکنید و از طرفی هم اگر پوستتون مستعد به آکنه هستش از محصولات بدون عطر خریداری کنید! یادتون نره که پوست مرطوب شده در واقع بهترین بوم برای میکاپ شماست. مرطوب کننده ای که روغن نداشته باشه تا صورت شما رو چرب نکنه. هر زمان که مرطوب کننده رو زدین یادتون باشه یه یک دقیقه ای صبر کنید تا به میزان کافی جذب پوست بشه.

آرایش طبیعی

از فونداسیون شفاف استفاده کن؛ بهترین کاره

اگر دلتون یه پوست سبک و یکدست میخواد، باید راهش رو بلد باشین. مثلا اینکه از فونداسیون یا سنگین استفاده نکنید چرا که چهره شما رو کاملا آرایش طور و غیر طبیعی نشون خواهند داد. از یه زیر ساز سبک و شفاف مثل کرم BB و یا مرطوب کننده رنگی کمک بگیرید چرا که اینها شما رو به پوست طبیعی و عاری از لکه میرسونن. 

از کرم های همرنگ پوست خود استفاده نمایید و یادتون هم نره که اگه قراره از انگشت برای زدن کرم به پوستتون کمک بگیرید، پس حتما قبلش دستاتون رو شسته باشین، مخصوصا اینکه اگر پوست شما مستعد به آکنه هستش. استفاده از پرایمر قبل از کرم پودر هم میتونه پیشنهاد خوبی باشه.

آرایش طبیعی

لکه داری؟ با یه کانسیلر بپوشون

یکم کانسیلر میتونه تموم لک های پوست شما رو محو افق کنه. فقط مافیه تا با یه براش کوچیک کمی کانسیلر به شکل نقطه ای بر روی لکه ها بزنید و بعد هم فیدش کنید طوری که لکه رو بپوشونه. 

یادتون نره که اصلا و ابدا از کانسیلر زیاد استفاده نکنید چرا که میتونه ظاهر طبیعی شما رو به طور کل بهم بریزه.

آرایش طبیعی

یه رژگونه ملیح بزن صورتت بشاش بشه

با یه تینت و یا رژگونه هلویی و رنگ رز بر روی گونه های خود شادابی ببخشید. اینجوری که کمی از یکی از اونها رو بر روی سیب گونه خود بزنید و سپس با دست و یا براشی نرم و مخصوص اون رو پخش کنید. 

حالا سیب گونه کجا هست؟ وایسین جلو آینه و بعد لبخند بزنید، اون تیکه لپ گلی که زیر چشماتون میفته در واقع سیب گونه شماست و اگر با رژگونه و یا تینت بهش رنگ بدید قطعا زیبایی چهره شما رو تکمیل خواهد کرد.

آرایش طبیعی

مژه های فر خوشگلتر از مژه های صاف و معمولیه

وقتی شما مژه هاتون تو معمولی ترین حالت خودش به سر ببره و به حال خودش رها بشه، در واقع زیبایی خاصی نداره و به طبع زیبایی چهره شمارو هم کم خواهد کرد. پس بهتره پیش از اینکه برید سراغ میکاپ لب ها، ابتدا مژه های خود را فر مژه زده و سپس با کمی ریمل، به خوشگلتر شدن چشمهای خود کمک کنید.

آرایش طبیعی

یه بالم لب یا براق کننده یادت نره که نزنی فیست نصفست!

لب های نچرال به خودی خود شگفت انگیز به نظر میرسن، پس ممکنه که کمی براق کردن شون تمام چیزی باشه که برای تکمیل ظاهر خود نیاز دارید! برای بیشتر شدن کمی درخشش، از یک براق کننده لب شفاف یا طبیعی استفاده کنید. بالم لب گل رز یه راه عالی و درجه یک و طبیعی برای اضافه کردن کمی رنگ نچرال  به لب هاتون هستش.

آرایش طبیعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی