|

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ / با اینا پوستت از بخت سیندرلا سفید تر دیده میشه

در این مقاله در پاسخ به این سوال که چه رنگ مویی پوست را روشن میکند صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها زیباتر به نظر برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از آیتم ها هستن که میتونن تاثیر مستقیم روی ظاهر و زیبایی ما داشته باشن مثلا در صورتی که پوست چربی دارید و به سراغ بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب میرید باید به این دقت کنید که کرمتون حتما مات باشه تا بعد از زدنش صورتتون برق نزنه چون روی پوست چرب برق زدن کرم واقعا روی مخ میره و صد البته که از زیبایی شما هم کم میکنه بنابراین مهم هست که ابعاد مختلف رو برای انتخاب و خرید در نظر بگیرید و بعد به سراغ آیتم درست برید خصوصا در مورد لوزام آرایشی و بهداشتی که یکی از اون ها رنگ مو هست و به جرئت میشه گفت که یکی از مهم ترین اون هاست اولا به علت دوام و موندگاری که این ماده داره و دوما به علت این که شما صورتتون رو با موهاتون قاب میگیرید و خب رنگ اون ها بسیار روی ظاهرتون تاثیر گذار خواهد بود.

در اصل اگر رنگ مو رو درست انتخاب کنید شاید دیگه حتی از آرایش هم بی نیاز بشید و صد البته که این تنها خوبیه انتخاب یه رنگ موی درست نیست چرا که یه سری از رنگ موهایی که سن رو پایین میارن وجود دارن که میتونن شما رو جوون تر از اون چیزی که هستین نشون بدن که خب این میتونه بسیار برای خانوم ها لذتبخش و خوب باشه چون فکر کنید که بدون هیچ کار سختی مثل عمل، تزریق ژل، بوتاکس و فیلر و این ادا اصول ها و تنها با یه رنگ موی خوب شما میتونید مثل آب خوردن سنتون رو دنده عقب بزنید. ولی بگیم که خوبی های دیگه هم داره رنگ مو به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص این که چه رنگ مویی پوست را روشن میکند صحبت کنیم و بگیم که چطور با این آیتم روی رنگ پوستتون هم تاثیر بذارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ مسی

برسیم به اولین رنگ مویی که باعث میشه پوست شما سفید تر و روشن دیده بشه و با دیدنش روی موهاتون احساس شادابی کنید یعنی رنگ موی مسی، این رنگ موی زنده و گرم و میتونه بسیار برای پوست های سفید مناسب باشه و اون ها رو درخشان تر جلوه بده.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ شامپاینی

در صورتی که رنگ درستی برای موهاتون گذاشته باشید مسلما تا الان به معجزه ی رنگ ها روی موهاتون پی بردید و از اون ها در جهت اهدافی که دارید استفاده میکنید مثلا گفتیم یکی برای جوون تر دیده شدن ازش استفاده میکنه یکی برای پوشش موهای سفید و یکی هم برای روشن تر شدن پوست که در مورد روشن شدن پوست یکی دیگه از رنگ هایی که میتونید به سراغ اون برید شامپاینی هست که رنگ پوست شما رو بی نهایت درخشان میکنه و با توجه به این که رنگ اون متمایل به طلایی طبیعی هست حتی سن شما رو کمتر هم نشون میده.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ یخی

برسیم به یکی دیگه از رنگ های خاص و منحصر به فرد در جواب به این سوال که چه رنگ مویی پوست را روشن میکند، یعنی رنگ موی یخی یا همون پلاتینی بلوند که در صورتی که پوستتون سفید باشه میتونه اون رو حتی سفید تر هم نشون بده و شفافیت پوست شما رو تا حد بسیار زیادی بالا ببره و با قاب گرفتن صورت شما زیبایی اون رو بولدتر به نظر بیاره.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ پلاتینی

در صورتی که به سراغ رنگ موی پلاتینی برید شاهد سفید و شفاف دیده شدن هر چه بیشتر پوست خودتون خواهید شد؛ این رنگ مو روشن و بسیار سرد هست و با پوست های سفید رنگ هم بسیار هماهنگی خوبی داره و میتونه برای شما در صورتی که سفید پوست هستید یه کنتراست ایجاد کنه که جذاب تر نشونتون میده.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ صورتی

برسیم به آخرین رنگ مویی که میتونه پوست رو روشن تر جلوه بده یعنی رنگ موی صورتی که اگر پررنگ و روشن باشه تاثیر بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این شما میتونید با این رنگ به علت شاد بودن اون حتی جوون تر هم به نظر بیایید و هر کسی که چهره ی شما رو میبینه طراوت اون رو متوجه بشه.

چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی