|

یکتا ناصر اسکارف تنشو با شلوارک آقاش سِتید؛ خانم چه عکسااایی از آلبوم عروسیش رو کرده!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر خوش نقش سینماست که همراه با همسرش لایف استایل خوبی دارن و تصاویری از عروسیشون منتشر کردند که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکتا ناصر رو میشه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیون دوسنت که سابقه کاری بسیار پر باری در این راه داره و هم در جعبه جادو و هم بر روی پرده نقره ای تا به حال بارها و بارها مخاطب رو محو استعداد خودش کرده. یکتا ناصر مِن جمله چهره هاییه که توانایی خوبی هم برای به تصویر کشیدن نقشای طنز داره و هم جدی! یکتا ناصر گرچه که از لحاظ فیسی زیاد بهش نمیاد بانمک باشه اما اگه بخوایم حق رو در نظر بگیریم اتفاقا تو این زمینه عااالی بازی میکنه! مثلا "رحمان 1400" و یا "نیسان آبی".

یکتا بانو زندگی جالبی تا به حال داشته چرا که کارش رو از تلویزیون شروع کرد و مشهور شد شد شد تا اینکه مشهور تر شد! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما تا وقتی که مجرد بود هم اونقدری بازیگر شناخته شده بود که اسم و رسم داشته باشه اما خب از وقتی که سر پروژه "من سالوادور نیستم" با منوچهر هادی آشنا شد و ازدواج کرد این شهرته اونقدری زیاد شد که دیگه یکتا ناصر رو هر چند ماه یکبار تو کاری جدید می بینیم!

خب میدونید که منوچهر خان هادی هم که از کارگردانان بسیار پر کار و مشغول سینما هستند و علاقمند تا تند و تند فیلم و سریال بسازن، همین شد که ما دم به دقیقه خانوم یکتا ناصر رو در کاراکترای مختلف دیدیم! حالا یکم از کار و بار این زوج دربیایم و برسیم به خود خودشون باید بگیم که آق منوچ و یکتا بانو از کم حاشیه ترین زوج های هنری هستند که از طرفیم خیلی بولدن و تو چشم!

yekta_nasser_1600872510

e

منوچهر هادی و سریال ریزوناش که تمومی ندارن! درآمده خفنو باااخ!

منوچهر هادی از کارگردانان بسیار جذاب و کاربلد در این عرصه می باشد که همونطور که گفتیم ایشون هم کارنامه کاری پر باری دارد. مثلا سریال جذاب "خداحافظ بچه" رو به یاد دارید که با بازی مهراوه شریفی نیا و شهرام حقیقت دوست بود؟ این کار دوست داشتنی با کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد که مخاطب رو حسابی تحت تاثیر خودش قرار داد. آقای کارگردان به مانند خیلی از کارگردانان هم پروژه عالی و هم ضعیف در سابقه کاریش داره که خب سریال شبکه خانگی "دل" یکی از اونها بود.

اما از طرفیم میشه گفت این روزا سریال های تلویزیونی اونقدررری بد و کم دارن عمل میکنن که مخاطب نه تنها دست و دلش به نگاه کردن سریالای جدید نمیره بلکه حاضره بزنه شبکه آی فیلم و کارهای قدیمی رو برای بار صدم ببینه! مثلا همین خداحافظ بچه که این شبا از آی فیلم پخش میشه!

36368844_139811121611

منوچهر-هادی-و-همسرش

وقتی یکتا ناصر با آبجی جانش هماهنگ میکنه برای بارداری!!

یکتا خانوم ناصر و منوچهر هادی البته از سال 1390 کم کم با هم آشنا شدند اما سرانجام در سال 1394 ازدواج کردن و ثمره زندگیشونم دختری به نام سوفیا هستش که متولد سال 95 می باشد. جالبه که بدونید خواهر یکتا یعنی خانوم نیکتا ناصر هم دختری دقیقا هم سن و سال سوفیا داره جوری که انگاری این دو خواهر با هم هماهنگ شده بودند!!

عکس-جدید-یکتا-ناصر

یکتا-ناصر-و-منوچهر-هادی

یکتا-ناصر-و-خواهرش-نیکتا-ناصر یکتا و نیکتا ناصر

yektanaser-1

یکتا ناصر و ملات بازی رو صورتش! فیسش تنگی نفس گرفته!

شاید شما هم براتون پیش اومده که با دیدن بعضی از چهره ها یاد قالب های خشک و ماکت های ثابت و راکد بیفتین که زیر یه عالمه میکاپ راهِ نفس کش نداره. دقیقا یه همچین اتفاقی واسه خیلی از کاربرا هم با دیدن فیس یکتا ناصر میفته. از اونجایی که یکتا خانوم معتقده عملی روی چهره اش انجام نداده، که مثلاااا ما این حجم پروتز و زاویه سازی در این حجم باورنکردنی رو نمیبینیم، ولی واقعا قضیه این حجم میکاپ پر مَلات چیه؟!!!

یکتا خانوم از بازیگراییه که تو فیلماش رسما میشه یکی دیگه و به قدری تو میکاپ فرو میره که حد و حصر نداره. حتی واسه مراسمای مختلف و جشنواره ها هم از دور صورتش برق میزنه بس که میک زده خفن!

ss

یکتا جونی چه غروری گرفتتش واسه همسر کارگردان شدن!

یکتا ناصر چندان اهل خودنمایی نیست که مثلا زار و زندگیش رو نشون بده و یا از خوشگذرونی و تفریحاتی که دارن دائما عکس و استوری بذاره. اینها همه مواردی هستند که میدونید این روزا خیلی ها انجام میدن و برای چشم و هم چشمی و نشون دادن خودشون هم که شده حتی چهارتام میذارن روش و تحویل کاربر و یا طرفدارشون میدن!

یکتا ناصر در صفحه اینستاگرامش این جوریه که هم از شغلش و کارش میذاره و هم از خانواده و عکسای خودش! چرا که برخی از هنرمندان هستند که یا این موردو میذارن و یا اون مورد اما یکتا خانوم حد میانه رو رعایت میکنه تا هم حرفه و کارش حفظ و تبلیغ بشه و هم حوصله کاربر سر نره و با عکسای جورواجور خانوم بمونه تو پیج!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    0

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها