|

گیاهان آپارتمانی برای روی اپن / اینا آویز میشن بذاریشون رو اپن برات آبشار درست میکنن

در این مقاله چند تا از گیاهان آپارتمانی برای روی اپن رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها این فضا رو زیبا جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه بین ما ایرانی ها از اول مرسوم بوده و هست چرا که این زیبارویان سبز میتونن بی نهایت روی روحیه ی ما تاثیر داشته باشن چرا که با نگاه کردن بهشون حس طراوت و زندگی در وجودمون زنده میشه و فرقی هم نمیکنه که خونمون ویلایی باشه و یا آپارتمانی چون شما میتونید با توجه به شرایطی که دارید به سراغ گیاه موردنظر خودتون برید مثلا در صورتی که میخواهید برای باغچه تون به سراغ گل و گیاه مناسب برید میتونید از گیاهان گلدار باغچه ای استفاده کنید و این فضا رو با وجود اون ها خاص و زیبا جلوه بدید ولی این روزا بیشتر خونه ها آپارتمانی شده و دیگه خبری از حیاط های با صفا و پر از گل و گیاه نیست.

ولی در کنار این موضوع طبیعت هم ما رو دست خالی برنمیگردونه و شما میتونید به سراغ گیاهان آپارتمانی برید و با توجه به شرایطی که خونه ی شما داره اقدام به نگهداری از اون ها در محیط خونه کنید البته که باید دقت کنید برای هر قسمت از خونه به سراغ گیاه مناسب و درست اون برید مثلا در صورتی که برای راه پله گل میخواهید به سراغ گیاهان آپارتمانی برای راه پله برید و با توجه به این که این فضا تاریکه و نور زیادی نداره اون دسته از گیاهانی که سایه دوست هستن رو برای بودن در این محیط انتخاب کنید چون در غیر این صورت گیاه از بین میره پس روی انتخابتون دقت کافی داشته باشید. حالا در خصوص جای مناسب برای گیاهان در این مقاله میخواهیم چند تا از گیاهان آپارتمانی برای روی اپن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

پتوس از گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

برسیم به اولین زیباروی سبز از لیست گیاهانی که میشه اون ها رو روی اپن آشپزخانه نگهداری کرد یعنی پتوس شگفت انگیز و خاص که میشه اون رو یکی از بی دردسرترین گیاهان آپارتمانی بشمار آوورد. این گیاه بسیار هم مقاومه و در برابر شرایط نوری مختلف میتونه خودش رو وفق بده و تا میزان زیادی در برابر کم آبی و خشکی مقاومت کنه بنابراین در صورتی که در پرورش گل و گیاه تازه کار هم هستید میتونید با خیال راحت به سراغ نگهداری از این گیاه برید.

شما همچنین میتونید پتوس رو یه عنوان یه گیاه آویز هم داشته باشید مثلا از بالای دیوار و یا سقف آشپزخانه اون رو آویزون کنید ولی در صورتی که اون رو روی اپن قرار بدید به علت شاخه های رونده ای که داره شاهد آبشار برگ های اون خواهید بود.

گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

ساکولنت ها از گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

در صورتی که یه طاقچه ی پرنور کنار پنجره ی آشپزخانه دارید و این فضا نور زیادی داره توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ ساکولنت ها برای روی اپن و توی فضای آشپزخانه هست. ساکولنت ها در اصل به اون گیاهانی گفته میشه که آب رو در بخش های مختلف خودشون مثل ساقه ها و برگ ها ذخیره میکنن و این ذخیره سازی ساکولنت ها رو به گیاهانی که در برابر خشکی و کم آبی مقاومت بسیار بالایی دارن تبدیل کرده و البته که شما در نگهداری از اون ها سختی زیادی نخواهید داشت و کار آسونی پیش روتون هست.

یه خوبی هم که ساکولنت ها دارن تنوع بسیار بالای اون هاست و شما قادر خواهید بود که این گیاهان زیبا رو در اندازه ها و رنگ های متنوع داشته باشید و با استفاده ازشون به دکور فضای خودتون رنگ و لعاب ببخشید.

گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

گندمی از گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

اونایی که توی نگهداری و پرورش گل و گیاه دست دارن معتقد هستن که نگهداری از گندمی مثل آب خوردن هست که خب باید بگیم این اعتقاد کاملا درسته چرا که گندمی اصلا ناز و ادا نداره و شما میتونید خیلی راحت با شرایط اون کنار بیایید. در اصل گندمی یه گیاه آویز و زیباست که در صورتی که از اوضاع راضی باشه و بهش خوش بگذره با جوونه زدن و گل دادن از شما بابت رسیدگی بهش تشکر میکنه. البته در صورتی که مایل به نگهداری از این گیاه در اطراف فضای اپن و آشپزخانه ی خودتون هستیم توصیه میکنیم که اون رو در معرض تابش مستقیم خورشید قرار ندید چرا که با این کار باعث سوختن برگ های این میشید و گیاه نازنینتون رو به کام مرگ میفرستید.

گیاهان آپارتمانی برای روی اپن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی