|

معرفی انواع سرم و تقویت کننده مژه و مو

به جای ریمل و اکستنشن سرم تقویت کننده مژه بزن؛ یادت نره امسال همه چی طبیعی مُدِ

سرم تقویت کننده مژه

معرفی انواع سرم تقویت کننده مژه و مو، بهترین برندهای سرم های ضد ریزش مژه و مو با قیمت و عکس در شایانیوز. سراغ اکستنشن و روش های گران نروید …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مژه و ابرو دو عامل اصلی و تاثیر گذار در چهره‌  افراد هستند و بخشی از زیبایی و جذابیت افراد به خصوص خانم‌ ها مربوط به این دو فاکتور است. پس بهتر است به جای انتخاب ریمل های گران قیمت و یا اکستنشن مژه یا ابرو به سراغ تقویت و نگهداری مناسب از نوع طبیعی آن باشید. در حالت کلی و به مرور زمان فرآیند رشد مژه و ابرو متوقف خواهد شد و همچنین ممکن است که ریزش مژه و ابرو صورت گیرد.

در این بین شما باید تا جایی که می توانید نسبت به مراقبت از مژه و ابروی خود اقدام کنید تا بتوانید تا حدی جلوی این مشکلات را بگیرید. فراموش نکنید که مژه و ابرو هم دقیقا مانند مو که نیاز به مراقبت و استفاده از سرم و روغن تقویت کننده دارد، نیاز به توجه و مراقبت دارند. پس بهتر است همانطور که روتین پوستی روزانه دارید با استفاده از سرم تقویت کننده مژه روتین مناسبی را برای حفظ و تقویت مژه و ابروهای خود داشته باشید.

شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی این سرم ها می توانند مژه های شما را پرپشت کنند و باعث رشد مژه های جدیدی بر روی پلک شما شوند. پس بهترین انتخاب می تواند به جای کاشت مژه و روش های پر خطر انتخاب یک سرم تقویت کننده مژه و یا حتی یک سرم ضد ریزش مو برای موهای سر می تواند کار اکستنشن را به صورت طبیعی و دائمی برایتان انجام دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات مراقبتی و مهم مانند سرم تقویت کننده مژه آشنا شوید.

سرم تقویت کننده مژه

سرم تقویت کننده مژه لانکوم

پیشنهاد ما برای شما به عنوان سرم تقویت کننده مژه، سرم تقویت کننده مژه لانکوم است. این سرم تقویت کننده مژه، مژه های آسیب دیده در اثر آرایش روزانه، استفاده از فر مژه، مژه مصنوعی و اکستنشن مژه را بازسازی می کند. این سرم بافتی سبک و حاوی آمینو اسید دارد که با تقویت مژه ها مانع از ریزش آن ها زمان پاک کردن آرایش چشم می شود.  شما برای استفاده از این سرم تقویت کننده مژه فقط کافی است آن را صبح و شب روی خط مژه بزنید تا نتیجه مطلوب بگیرید. فراموش نکنید که سرم تقویت کننده مژه نه تنها دارای ویژگی های ذکر شده است، بلکه می تواند به رویش موهای جدید و در نتیجه متراکم کردن مژه های شما کمک کند.

سرم تقویت کننده مژه

سرم تقویت کننده مژه

سرم ضد ریزش موی فیتو زده رو دست سرم تقویت کننده مژه لانکوم

ریزش مو خود به چند دسته تقسیم می شود که یک نوع آن را ریزش های موقتی تشکیل می دهند، یعنی بدون پیشینه ارثی و به طور ناگهانی موها  شروع  به ریزش می کنند. این ریزش های موقتی ممکن است به دلایل متعددی پیش بیایند ولی با هر دلیلی که شروع شده باشد این مدل ریزش را می توان با سرم ضد ریزش موی فیتو درمان کرد. سرم ضد ریزش موی فیتو دقیقا مانند سرم تقویت کننده مژه لانکوم عمل می کند و تا جایی که امکان دارد مانع از ریزش می شود و سعی می کند به رشد موهای جدید کمک کند.

سرم ضد ریزش موی فیتو حاوی 12 سرم است  و هر سرم محیطی سلامت در کف سر برای رشد موهای جدید فراهم می کند و علاوه بر این با تامین مواد مغذی مورد نیاز تولید کراتین را افزایش می دهد و موها را ضخیم می کند. این محصول دارای خاصیت ضد پیری است که روند سفید شدن موها را کند می کند و مانع نازک شدن تارهای مو می شود.

سرم تقویت کننده مژه

سرم تقویت کننده مژه

در کنار استفاده از سرم تقویت کننده مژه کمی هم به تقویت موهای سر فکر کنید

درست است که همه ما در ابتدا به تقویت و رسیدگی موهای سر عادت داریم ولی در قسمت های بالاتر اشاره کردیم که استفاده از سرم تقویت کننده مژه تا چه حدی می تواند مناسب باشد. سرم احیا کننده موی ابی رویال گرلن یکی از رسم های قوی و با کیفیت احیا کنند مو است که هم برای سر و هم برای ابرو می تواند گزینه مناسبی باشد.  این سرم تقویت کننده  مو حاوی عسل زنبور سیاه است که شادابی پوست سر را سه برابر و مقاومت فیبرهای مو را پنج برابر افزایش می دهد. این سرم علاوه بر ویژگی های ذکر شده تارهای مو را ضخیم تر می کند.

سرم تقویت کننده مژه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی