|

خاص ترین مدل ساعت دیواری های بوهو دکوراتیو / ساعتت مال شونصد قرن پیشه بزار کنار دیگه

ساعت دیواری یه عنصر خیلی جذاب تو هر خونه ایه که سبک های مختلف داره مثل سبک بوهو که در این مطلب با انواعش آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از لوازم تو خونه هستن که شاید ابعاد و قیافه خاصی نداشته باشن، اما کاربردی به شدت خاص دارند. به جرات میشه گفت تو هر فضایی چه خونه باشه چه هرجای دیگه، یکی یه ساعت دیواری وجود داره. چرا که همه ما در طول شبانه روز ده ها بار ساعت رو نگاه می کنیم و چک می کنیم، ک خب این دقیقا کاربردیه که این وسیله داره و تنها کاریه که ازش بر میاد اما یه وظیفه مهم داره. ساعت ها دو جانبه هستند و هم میتونن خیلی خوشگل زیبایی فضا رو تغییر بدن و مورد توجه کنند. و هم اینکه زمان رو به ما نشون میدن.

بله ساعت میتونه خیلی خیلی زیاد روی خوشگلاسیون فضا تاثیر گذار باشه. ساعت ها انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه و ابعاد و خواسته شما انتخاب میشن. در این مطلب قراره با انواع ساعت های دیواری چوبی، کلاسیک و فانتزی آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ساعت دیواری بوهو

میدونستی ساعت انواع مختلف داره؟ 

این رو خیلی از افراد نمی دونن، اما به شکل کلی ساعت های دیواری به دو دسته کوارتز و مکانیکی تقسیم میشن که خب ساعت های کوارتز یه ساختار ساده تری دارند و با باتری هم کار میکنن. اما ساعت های مکانیکی دارای سبک تکنولوژی پیچیده تری هستند با چند چرخ دنده متعدد ساخته شده و نیازی به باتری ندارند.

از اونجایی که اغلب ساعت های دیواری در ارتفاع و بر روی دیوار نصب میشن و به دور از دسترس هستند، ساعت مکانیکی میتونه گزینه خوبی باشه. به علاوه اینکه این سبک ساعت ها آپشن هایی همچون تاریخ و زنگ هشدار نیز دارند که به جذابیتشون اضافه میکنه.

ساعت دیواری بوهو

سایز و اندازه ساعت چقدری باشه ایده آل میشه؟

بی شک یکی از مهمترین قسمت های خرید و نصب یه ساعت دیواری سایزیه که داره. چرا که ساعت ها انواع و اقسام ابعاد رو دارند و از خیلی کوچیک تا خیلی بزرگ تو بازار موجود هستند. ساعت دیواری از دست آیتم هایی محسوب میشه که از این نظر اهمیت زیادی داره و باید به فضا بیاد. خونه و یا فضاهایی که بزرگ هستند قاعدتا به ساعت بزرگتری برای دیده شدن نیاز دارند و همچنین به جز بحث سایز، حتما به محل نصب ساعت نیز دقت داشته باشید.

ساعت دیواری بوهو

تو این دنیا خیلی عناصر تحت تاثیر سبک و ترند ها هستند. شما دنیای وسیع مد و فشن رو نگاه کنید. و یا جهانی که سبک های دکوراسیون دارند رو ببینید! بی شک همه اینها با گذشت زمان تغییرات دارند و به قولی مد و دمده میشن.

ساعت های دکوراتیو به سبک بوهو

ساعت ها نیز سبک های خاص خودشون رو دارند و از این قافله به دور نیستند. هر کدوم از این سبک ها دارای طرفدارانی هستند که یکی از اونها هم سبک بوهو می باشد. ساعت های بوهو دکوراتیو با استفاده از المان‌ هایی از فرهنگ‌ ها و هنرهای مختلف جهان تزئین شدن و معمولا دارای الهام از اقوام و فرهنگ‌ های گوناگون هستند.

ساعت دیواری بوهو

انواع مدل های خاص و یونیک ساعت های بوهو

1- ساعت دیواری بوهو با الهام از طرح‌ های آنتیک: در این سبک از ساعت‌ ها از المان‌ های مختلفی مِن جمله قاب‌ های چوبی، صفحه‌ های معدنی، و نمادهای باستانی استفاده می‌ کنند که خب طراحی‌ هایی که به سبک مینیمالیستی تلخیص میشن و با الهام از تمدن‌ های گذشته، مثلا مثل تمدن مایا، آزتک یا ایتالیای باستانی، برخوردارند.

2- ساعت‌های دیواری بوهو با الهام از طبیعت: این ساعت‌ها از عناصری همچون برگ‌ ها، گل‌ ها، و پرندگان الهام گرفته‌ شده هستن طرح‌ هایی که با الهام از جنگل‌ ها و جنگل‌ های بارونی، و یا صحرا های گرمسیری طراحی میشن.

ساعت دیواری بوهو

ساعت دیواری بوهو

3- و اما ساعت های دیواری بوهو با الهام از هنرمندان معاصر: یکسری از ساعت‌ های بوهو هستند که الهام شون رو از هنرمندان معاصر گرفتن. اشکال این ساعت ها ممکنه با الهام از نقاشی‌ های آبستره، گرافیک، یا هنرهای دیگر معاصر باشن.

4- ساعت‌ های دیواری بوهو الهام گرفته از فرهنگ های جهان: این ساعت‌ ها معمولا از فرهنگ های مختلف جهن الهام میگیرن. فرهنگ هایی مثل هند، آفریقا، ژاپن، یا مکزیک. طرح‌ هایی که از نمادها، الگوها و یا رنگ‌ های مشخصی که با یه فرهنگ خاص مرتبط هستند، الهام گرفته هستند.

5- ساعت‌ های دیواری بوهو با المان‌ های دستساز: یک سری از ساعت‌ های بوهو هستند که دستسازن و با استفاده از موادی مثل چوب، بن، و چرم ساخته مبشن. این ساعت‌ ها اکثرا دارای طرح‌ ها و الگوهای دست‌ ساز منحصر به فردی می باشند که به اونها زیبایی و جذابیت خاصی میبخشه.

ساعت دیواری بوهو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها