|

آرایش رو پاک نکرده ضد آفتاب بزن!

بهترین روش تمدید کردن ضد آفتاب رو آرایش / تو عید همش بیرونی اینجوری مواظب پوستت باش

احتمالا شما هم براتون سواله که وقتی بیرون هستید چطور میشه ضد آفتاب رو روی آرایش تجدید کرد که خب در این مطلب ما به طور کامل توضیح دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا ظاهر آراسته زمانی تکمیل میشه که من و شمایی که خانوم هستیم به نمایی که از چهرمون دیده میشه هم توجه کنیم. بی شک اینکه ما استایلی تمام عیار بزنیم و حسابی شیک و پیک کنیم و گرون ترین لباس ها رو بپوشیم، اما از اون طرف فیسی پر از جوش یا سیاه سوخته شده و نا آراسته داشته باشیم کل تیپ ما رو هم میشوره میبره! البته به سمت درب داغونی! 

پس ای خانوم زیبا، آرایش کنید و فیستون رو از اونچه که هست زیباتر کنید اما به نحوی که مناسب باشه و چهره شما رو آراسته کنه، نه اینکه شبیه به دفتر نقاشی بشید! در کنار زیبای یک سری عناصر هستن که نقش مراقبتی دارند. به مانند کرم ضد آفتاب. برخی از خانومها هستن که تو میکاپ و روتین روزانشون این آیتم به شدت مهم رو یادشون میده یا اصلا بهش توجهی ندارند که خب این خیلی بده. واقعیت اینه که شما در هنگام آرایش از کرم های بسیاری همانند مرطوب کننده و کرم پودر و هایلایتر و و کانسیلر استفاده دارین، پس چجوریه که زدن ضد آفتاب انقدر براتون سخت میشه؟

البته این رو هم بگیم که استفاده از ضد آفتاب یکم قلق داره و در صورتی که نخوایم پوست صورتمون سنگین بشه، باید یه بلدیتی رو داشته باشیم تا میکاپمون هم چند لایه نشه. 

اصلا ضد آفتاب رو کی باید زد؟ خب برای رسیدن به همه این سوال ها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و بس.

نحوه زدن ضد آفتاب رو آرایش

اول کرم پودر یا ضد آفتاب؟

خب اینکه "اول کرم پودر بزنم یا ضد آفتاب" رو در لینک زده شده توضیح دادیم، اما در رابطه با اینکه اصلا چطور ضد آفتاب مون رو بزنیم بهتره، باید بگیم که شما خانوم زیبا پیش از شروع آرایش، باید از پوستتون محافظت کنید. در اینجا باید  ضد آفتاب رو بر روی صورت و گردن خود به خوبی بمالید و ماساژ بدین. حواستون باشه که به جای حرکات خشن هنگام ماساژ، از روشای ملایم و حرکات استفاده کرده و ضد آفتاب خود را پخش کنید تا پوست شما دچار تحریک نشه. روی قسمتایی مثل پیشونی، نزدیک خط مو، گوشه‌های گونه و فک بیشتر دق کنید. چون این قسمت ها بیشتر زیر نور آفتاب قرار میگیرن و سعی کنین که به میزان کافی هم بزنید نه بیشتر و کمتر. از طرفی هم به مساوی بودن و یکنواختی کرم روی صورتتون توجه کنید و و چند لحظه ای صبر کنید تا به خوبی ضد آفتاب شما جذب پوست بشه.

نحوه زدن ضد آفتاب رو آرایش

چجوری میتونم روی آرایشم ضد آفتاب هم بزنم؟

اصل مطلب اینه که شما باید حواستون باشه بین 2 تا نهایت 3 ساعت یکبار ضد آفتاب تون رو تجدید کنید تا پوستتون به طور درست و مناسب در مقابل اشعه های نور خورشید در امان بمونه. اما چطور میشه این تمدید رو انجام داد در حالی که بیرون از خونه هستیم و اصلا شرایط مناسبی برای پاک کردن تمام آرایش و زدن ضد آفتاب و درباره آرایش کردن رو نداریم؟

1- پنکیک‌ های SPF بخر و بزن

پنکیک‌ هایی که دارای ترکیبات SPF می باشند و با استفاده ازشون میتونید خیلی راحت ضدآفتابتون رو تمدید کنید. این محصولات در واقع کنار محافظت نسبی که از پوست شما در مقابل پرتو‌های خورشید دارند، آرایش رو هم مات و جذاب تر می کنند.

نحوه زدن ضد آفتاب رو آرایش

2- اسپری ضد آفتاب کارتو راحت میکنه

اسپری های ضدآفتاب از گزینه هایی هستند خانومای آرایش کرده میتونن ازشون کمک بگیرند. با توجه به اینکه این اسپری‌ ها قد لوسیون‌ ها و کرم‌ های ضد آفتاب نمیتونن ساپورت کنند، خب باید به هنگام استفاده ازشون مقدار بیشتری رو اسپری کنید. دقت داشته باشین تا وقتی که اسپری خوب خشک نشده نباید صورت خود را لمس کنید.

نحوه زدن ضد آفتاب رو آرایش

3- پودرهای فیکس کننده آرایش که SPF دارن

از طرفی هم پودر فیکس هایی هستند که دارای SPF نیز می باشند و در واقع اونها گزینه مناسب دیگری اند که برای تجدید ضد آفتاب روی آرایش در اختیار دارید. بسته‌ بندی پودرهای فیکس آرایشی جوریه که خیلی راحت میتونید اونها رو حمل کنید و هر کجا دلتون خواست ببریدشون. اینجوری در هر مکان و هر زمان آرایش شما ثابته و ضد آفتاب تون هم زده شده.

نحوه زدن ضد آفتاب رو آرایش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی