|

تست شخصیت شناسی تصویری؛ هر جا بودی فقط به مدل گوشی دست گرفتنش نگاه کن تا تهشو میفهمی

شخصیت شناسی اینجوریه که شما میتونید از روی خیلی موارد درونیت افراد رو بشناسید، که اینبار میریم سراغ شخصیت شناسی از روی مدل گوشی دست گرفتن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی موارد هستند که میتونن شخصیت ما رو به دیگران فریاد بزنن بدون اینکه اصلا خودمون متوجهش بشیم. چرا چون هر چیزی داستان و جریان خاص خودش رو داره. مثلا اینکه من و شما چطور لباس می گوشیم کاملا موضوعی ذاتی هستش که به یک سبک خاصی سوق داده میشیم و اگر فرد دیگر تنها کمی تا قسمتی شخصیت شناسی بلد باشه میتونه متوجه بشه ما چجوری آدمی هستیم. و یا اینکه بدن ما در شرایط مختلف واکنش های متفاوت داره که این موضوع نیز برمیگرده به این که تنها کمی زبان بدن رو بلد باشیم تا خیلی راحت و آسوده بفهمیم فرد مقابل با کدوم حرکت بدن در واقع درونش چی داره میگذره. 

اما این موضوع به همین دو سه تا موضع برنمیگرده و در واقع هر چیزی، هر حرکتی میتونه خیلی راحت ما رو لو بده و درونمون رو به دیگران (البته اگر بلد باشند) بروز بده. یکی از این موارد مدل گوشی دست گرفتن هر فرده که آدما متناسب با اون مدلی که گوشیشون رو میگیرن دست، در واقع شخصیت درونشون نشون داد میشه. اونچه که مشخصه و باحال، اینه که مثلا شما وقتی تو مترو کنار بغل دستیتون نشستین و قرار هم نیست که باهاش حرف بزنین، خب زبان بدنی هم ازش متوجه نمیشین، اما تنها کافیه تا گوشیش رو دست بگیره، اونوقته که خودش رو برملا میکنه. پس دونستن و یاد گرفتن این مورد میتونه جالب تر از هر شخصیت شناسی باشه.

ابتدا این تصویر رو بینید و خودتون و یا فرد مورد نظرتون رو پیدا کنید.

شخصیت شناسی گوشی دست گرفتن

شماره 1- اگر گوشیت رو فقط با یک دست نگه میداری و تمام

اگر شما خانوم و یا اقایی هستین که همیشه گوشی تون رو فقط با یک دست نگه میدارید و اسکرول رو با شصت خود انجام میدین و تنها با یک دست هم تایپ می کنید، پس شما فردی هستید با اعتماد به نفس بالا و البته ریسک پذیر، که همیشه عاقلانه تصمیم میگیره و واسه رسیدن به نتایج خوب تو هر موضوعی کمک میکنه. اما تو زمینه احساسی برعکسید و ترجیح تون بر اینه که پیش از تصمیم گیری برای شروع یک رابطه اول یه عالمه تایم داشته باشید که به طور قطع مطمئن بشید آیا به این فرد تو زندگیتون نیازی دارید یا خیر. که خب همین موضوع باعث میشه تا خیلی ها شما رو به فرد منزوی بینید و خطاب کنند.

شخصیت شناسی گوشی دست گرفتن

شماره 2- یه دست واسه نگه داشتن گوشی و شست دست دیگر برای انجام کار با گوشی

در واقع این مدل از استفاده گوشی نشون میده که شما بسیار فرد عاقل و خردمندی هستید. به علاوه اینکه شخصیت تون معقول، محتاط و همچنین باهوش می باشد به طوری که قبل از برداشت هر قدم ابدا مراحل بعدی رو هم می بینید و در نظر دارید. برای هر چیزی دوست دارید استدلال داشته باشید و خلق و خوی تقلب کردن واستون خیلی زیاد سخته!

از طرفی هم تو مسائل عاطفی و عشقی نمیشه خیلی شما رو عاقل در نظر گرفت چرا که معمولا در این راستا تصمیمات غیر منطقی و سریع میگیرید! این افراد بیشتر وقتا این مدلین که وقتی عاشق میشین تو بیشتر اوقات فرد مقابلشون رو مورد قضاوت قرار میدن و خیلی وقت ها هم این اخلاقشون باعث آسیب زدن خواهد شد.

شخصیت شناسی گوشی دست گرفتن

شماره 3- اگر از هر دو تا دستات واسه نگه داشتن گوشی کمک میگیری

در اینجا باید بگیم که اگر شما گوشیتون رو با هر دو دست میگیرید، این نشونه علاقه شما به سرعت می باشد. ما میتونیم شما رو به فرد سریع، کارآمد و همچنین آماده هر تصمیم گیری خطاب کنیم چرا که شخصیت شما اینچنین است. شما خیلی راحت میتونی با محیط سازگار بشید و تو شرایط جدید به شکلی موثر عمل کنید. اما خبر بد اینه که وقتی پای عشق میاد وسط ویژگی کارآمد بودن شما خیلی خوب عمل میکنه و اینجاست که دقیقا شما برعکس می شید و به خاطر اخلاق قاطعی که دارید نمیتونید به شریک عاطفی تون نزدیک شده و این موضوع به شدت فرد مقابلتون رو میترسونه. 

شخصیت شناسی گوشی دست گرفتن

شماره 4- اگر با یه دست گوشی میگیری و به انگشت اشاره دست دیگه کار میکنی

حقیقت اینه که این سبک از گوشی گرفتن نشون از خلاقیت شما میده و اینجوریه که همیشه یکسری ایده ها برای زندگی دارید که اغلب هم از پسشون بر میاید و انجامشون میدید. شما دوست دارین وقتی میخواین جمع بندی و تصمیم گیری کنید تنها باشید تا به خوبی این کار رو انجام بدید و در نهایت نیز به یه نتیجه شاهکار خواهید رسید.

هیچ آدمی کامل نیست و شما نیز اینچنین هستید. معمولا تو روابط عاشقانه خجالت میکشید و همین موضوع باعث میشه تا نتونید پیوند های جدی و محکم داشته باشید. اما باز با این تفاسیر افراد از دیدن شما و تفاسیرتون متحیر خواهند شد و این واقعیت وجودیت شماست.

شخصیت شناسی گوشی دست گرفتن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی