|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون/ تا 10 تومن کیفیتاشون همینه چرا بیشتر هزینه کنی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی با گوشیاشون لحظاتشون رو سپری میکنن و این وسیله ی الکترونیکی تبدیل شده به یکی از جزءهای جدانشدنی در زندگی ما و خب کافیه که سره کار یا موقع درس خوندن و یا هر کار دیگه ای لحظه ای زمان اضافه گیر بیاریم اولین کاری که میکنیم چک کردن گوشیامون هست که خب در این بین اگر گوشی هامون خوب نباشه و به قولی درپیت باشه مسلما اعصابمون خورد خواهد شد بنابراین باید در این بین یه گوشی خوب داشته باشیم که شاید در نظر خیلی ها گوشی های پرچمدار باشه در حالی که شما باید با هر بودجه ای که دارید بهترین گوشی رو برای خودتون تهیه کنید که در این بین سامسونگ و شیائومی شما رو پشیمون نخواهند کرد چرا که شما میتونید در بین اون ها حتی بهترین گوشی تا 3 میلیون رو هم پیدا کنید که دیگه فرای اقتصادی بودن هست.

پس باید در این زمینه ممنون این دو کمپانی باشیم چرا که رقابت دیوانه وار اون ها با هم باعث شده که ما بتونیم جنس های متنوعی رو داشته باشیم و در دریای تکنولوژی حسابی شنا کنیم و با توجه به پولی که دستمون هست بهترین انتخاب رو داشته باشیم که حالا میخواد گوشی سه تومنی باشه و یا بهترین گوشی تا 15 میلیون و بالاتر پس اصلا  از این بازار ناامید نشید و سعی کنید اطلاعات خودتون رو به قدری بالا ببرید که بهترینا رو شکار کرده و نصیب خودتون کنید تا اینطوری حس یه فرد برنده رو داشته باشید. حالا ما هم برای این که شما احساس برنده بودن رو بیشتر و بیشتر حس کنید در این مقاله سعی کردیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید از بین اون ها یه خرید مطمئن و خوب داشته باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی A23 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون یعنی گلکسی A23 که از طراحی ساده ای برخورداره و شبیه به همه ی گوشی های سری A هست از این لحاظ. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که گفته میشه تو.ان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز هست و کیفیت تصویر بسیار خوبی هم داره. در زمینه ی پردازنده در این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 استفاده شده که عملکرد و سرعت خوبی داره با توجه به قیمتش ولی خب میتونست بهتر از این ها هم خودش رو نشون بده.

سامسونگ در زمینه ی دوربین برای دوربین اصلی این گوشی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده کرده و برای دوبین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گرفته که در مجموع کیفیت تصویر خوبی رو ارائه میکنن. از باگ های این محصول میشه به این که داخل جعبه خبری از شارژر نیست اشاره کرد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی F23 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به دومین محصول از گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون یعنی گلکسی F23 5G که تونسته در این لیست به زیبایی بدرخشه. این محصول از سامسونگ به شکل کامل از پلاستیک ساخته شده و سازنده برای اون از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست که این عدد برای یه گوشی با این قیمت بسیار جالب و فوق العاده هست. در زمینه ی پردازنده هم سامسونگ برای این محصول خودش از یه تراشه ی اسنپدراگون 750 استفاده کرده که از ثبات و عملکرد خوبی برخورداره.

دوربین های این گوشی هم در طول روز برای فیلمبرداردی و عکاسی عملکرد خوبی از خودشون نشون میدن و در این بین دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره و میتونن فیلم هایی با کیفیت 4K رو هم ضبط کنن. یکی از خوبی های بزرگ این محصول هم که بسیار توی چشم هست برخورداری از یه باتری با 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست که تونسته دووم و موندگار بسیار بالایی از خودش نشون بده.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

گلکسی M14 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

برسیم به محصول نهایی از لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون یعنی گلکسی M14 5G که یه محصول کاملا ساخته شده از پلاستیکه و کمپانی کره ای برای اون از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و میشه گفت که روشنایی، وضوح و دقت رنگ خوبی هم داره. در زمینه ی پردازنده در این گوشی از یه تراشه ی اگزینوس 1330 استفاده شده که ثبات و عملکرد خوبی از خودش نشون داده. دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی و روی هم رفته عملکرد خوبی دارن ولی توی شب به مقدار بدقلق میشن.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی